Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαΚυκλάδες - Aegean Speed Lines: Ρελάνς με την απόκτηση του Rosella;

Κυκλάδες – Aegean Speed Lines: Ρελάνς με την απόκτηση του Rosella;

|

Πολύ κοντά στην απόκτηση του επιβατικού πλοίου Rosella της Viking Line από την Aegean Speed Lines – Που αναμένεται να δρομολογηθεί

Λέτε να γίνει ρελάνς; Πριν από μερικές ημέρες είχαμε αναφέρει ότι η Sea Jets ετοιμάζεται να αποκτήσει ένα συμβατικό πλοίο – το πρώτο μετά από αρκετά χρόνια –  “Color Viking” και να το βάλει στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων… Και τώρα;

Την επάνοδό της στην ελληνική ακτοπλοΐα με εντυπωσιακό συμβατικό πλοίο φέρεται να προετοιμάζει η ποιοτική Aegean Speed Lines, η οποία μετά από ένα σύντομο διάλειμμα 6 μηνών εκτός της ελληνικής ακτοπλοΐας, επανέρχεται δυναμικά στα ακτοπλοϊκά δρώμενα με στόχο να επανατοποθετηθεί στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων που την καθιέρωσε τα προηγούμενα 17 χρόνια.

Να θυμίσουμε ότι η Aegean Speed Lines με επίσημη ανακοίνωσή της στις 29 Απριλίου 2022 είχε ανακοινώσει την αναστολή των δρομολογίων της στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων και ταυτόχρονα την πώληση του μοναδικού ταχύπλοου σκάφους της SPEEDRUNNER 3 στη Seajets.

Έκτοτε, δούλεψε μεθοδικά και τελικά βρήκε το πλοίο που απ’ ότι φαίνεται θα την εκπροσωπήσει στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων, η οποία μάλιστα το τελευταίο διάστημα αποτελεί το μήλον της έριδος μεταξύ διαφόρων εταιρειών της ακτοπλοΐας μας.

Γεγονός, που μας προετοιμάζει επίσης και για μια επερχόμενη “ναυμαχία” στην περιοχή, καθώς η Aegean Speed Lines αναμένεται να “κονταροχτυπηθεί” με τη Zante Ferries, αλλά και με την Seajets που πρόσφατα αγόρασε το μεγάλο COLOR VIKING από την Color Line, με πρόθεση να το δρομολογήσει στις Δυτικές Κυκλάδες.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας arxipelagos.gr, θεωρείται σχεδόν βέβαιο, ότι η Aegean Speed Lines συμφώνησε την αγορά του cruise ferry ROSELLA της φημισμένης Viking Line που δραστηριοποιείται στη Βόρεια Ευρώπη. Το εν λόγω πλοίο είναι αδελφό του RIGEL III της Ventouris Ferries και σήμερα εξυπηρετεί τη γραμμή Kapellskär–Mariehamn.

Πρόκειται ομολογουμένως για ένα εντυπωσιακό πλοίο, το οποίο διαθέτει εξοπλισμό και κοινόχρηστους χώρους που σίγουρα δεν έχει ξαναδεί ποτέ η γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων. Επιπλέον, διαθέτει 4 μηχανές και τον απαραίτητο δρόμο των 20 κόμβων για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης γραμμής, με τυχόν επέκτασή της.

Aegean Speed Lines Πολύ κοντά στην απόκτηση του Rosella της Viking Line 4, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης

Info – για το επιβατικό πλοίο 

Το ROSELLA ναυπηγήθηκε το 1980 από το Wärtsilä Turku για λογαριασμό της φινλανδικής SF Line Ab, στην οποία ανήκε και η Viking Line, και δρομολογήθηκε στη γραμμή  Naantali–Mariehamn–Kapellskär ως το 1981. Έπειτα δραστηριοποιήθηκε διαδοχικά στις γραμμές: Turku–Mariehamn–Stockholm (1981–1988), Naantali–Mariehamn–Kapellskär (1988–1993), Turku–Mariehamn–Stockholm (1994–1997), Stockholm–Mariehamn cruises (1997–2003), Helsinki–Tallinn (2003–2008) και Kapellskär–Mariehamn (2008).

Έχει χωρητικότητα 16.850gt (2.300 dwt), μήκος 136,1 μέτρα, πλάτος 24,24 μέτρα και βύθισμα 5,40 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 1.530 επιβάτες (422 κρεβάτια) και 340 Ι.Χ. ή 145 Ι.Χ. και 47 φορτηγά (720 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές Wartsila AB, Pielstick (12PC2-2V-400) συνολικής ιπποδύναμης 24000 BHP και μπορεί να αναπτύξει άνετα υπηρεσιακή ταχύτητα 20,2 κόμβων και 21,5 κόμβων max. Επιπλέον, εξοπλίζεται με 2 bow thruster, δύο ράμπες φόρτωσης πρύμα (συν visor στην πλώρη), διπλά τιμόνια, προπέλες μεταβλητού βήματος, είναι Ice Class IA και διαθέτει 93 μονόκλινες καμπίνες πληρώματος!

Το ROSELLA επίσης διαθέτει άνετα καταστρώματα περιπάτου, αρκετά πολυτελή σαλόνια, Café, Sea Shop, παιδότοπο, Smoking Room, Pub/Café, Fun Club, Casino και Conference Rooms. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα ναυτικό βαπόρι που αναμφίβολα θα κερδίσει του νησιώτες της γραμμής και θα τοποθετήσει ξανά την Aegean Speed Lines στη θέση που της αξίζει, του κυρίαρχου της γραμμής.

Aegean Speed Lines Πολύ κοντά στην απόκτηση του Rosella της Viking Line 3, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης

Info – Aegean Speed Lines

Να θυμίσουμε, ότι η Aegean Speed Lines ιδρύθηκε το 2005 με τη συνεργασία του Ομίλου Εταιρειών Ευγενίδη και του Αγγλικού Ομίλου Εταιρειών Sea Containers. Είναι η πρώτη ελληνική εταιρία που δρομολόγησε στην ακτοπλοΐα μας πλοίο με κοινοτική σημαία, το SPEEDRUNNER I, στο πλαίσιο της απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών στην χώρα μας.

Το 2006, η Aegean Speed Lines άλλαξε τη μετοχική της σύνθεση λόγω αποχώρησης της Sea Containers και στην εταιρία εισήλθε μεγάλος ελληνικός επιχειρηματικός όμιλος, ενώ ο όμιλος Ευγενίδη διατήρησε το σημαντικό μερίδιο μετοχών που κατείχε. Το 2009, έφερε στις Δυτικές Κυκλάδες τα επαναστατικά SPEEDRUNNER IΙΙ, SPEEDRUNNER IV.

Πλοία, που αγοράστηκαν με σκοπό να αναβαθμίσουν σημαντικά τη γραμμή, αποστολή που αναμφίβολα πέτυχαν με την απαράμιλλη ποιότητα των υπηρεσιών που προσέφεραν και η οποία σίγουρα έμεινε αξέχαστη στους νησιώτες των Δυτικών Κυκλάδων.

Τα πρώτα σύννεφα, φάνηκαν την περίοδο της οικονομικής κρίσης που ακολούθησε (2010-2016), η οποία επηρέασε και την νοικοκυρεμένη Aegean Speed Lines, που αναγκάστηκε σταδιακά να αποχωριστεί πρώτα το SPEEDRUNNER IV τον Δεκέμβριο του 2016 και στη συνέχεια το SPEEDRUNNER III τον Απρίλιο του 2022.

Σήμερα, η Aegean Speed Lines με την αγορά του ROSELLA, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί εντός του Ιανουαρίου 2023, γυρίζει μια νέα σελίδα στην ιστορία της και εμείς της ευχόμαστε καλή επιτυχία, καθώς μας έλειψε πραγματικά!

Aegean Speed Lines Πολύ κοντά στην απόκτηση του Rosella της Viking Line 2, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης

Φωτο: Wikipedia, Viking Line


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Η μουσική γεμίζει τη Σύρο: Το 3ο Διεθνές Φεστιβάλ Μουσικής επιστρέφει με διεθνείς καλλιτέχνες και τοπικές συνεργασίες

Μια εβδομάδα συναυλιών, εκπαιδευτικών δράσεων και πολιτιστικών συναντήσεων που φέρνουν πιο κοντά την κλασική μουσική στο κοινό του νησιού

Τα νησιά «σηκώνουν» το ταμείο: +11,3% στα σούπερ μάρκετ – Κρήτη στο +9,7%

Τζίρος 10,445 δισ. ευρώ στο 8μηνο (+7,8%), με 1,69 δισ. να έρχονται από νησιά & Κρήτη. Τουρισμός, μικρά καταστήματα και private label δίνουν ρυθμό.

Επιμελητήριο Κυκλάδων – ANIMASYROS: Η καρδιά του animation στις Κυκλάδες

ANIMASYROS 2025, 22–28/9 | Ερμούπολη, Άνδρος, Μήλος, Μύκονος, Νάξος, Πάρος, Σαντορίνη, Τήνος

«Συναίνεση ναι… αλλά είμαι απαισιόδοξος»: Ο Στράτος Φουτάκογλου για τις ομόφωνες αποφάσεις της Δ.Κ. Νάξου

Τέσσερα «ναι» για Χώρα Νάξου (Αεροπορία, πεζοδρόμια, αφαλατώσεις, Μετεωρολογικός Σταθμός) – ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης μιλά για καλό κλίμα, αλλά αμφιβάλλει αν θα υλοποιηθούν: «Ο δήμος κινείται αργά και αναποτελεσματικά».

Σαντορίνη – (Σ.Α.Ε.Κ. & Ε.Σ.Κ.): Ξεκίνησε η Β΄ φάση αιτήσεων & οι δηλώσεις μαθημάτων

Β΄ φάση αιτήσεων για σπουδαστές και πρόσκληση δήλωσης μαθημάτων εκπαιδευτών με καταληκτικές ημερομηνίες 23/9 & 24/9

Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης: «Το Ευ Ζην στα άτομα 60+»

Πρόγραμμα πολιτιστικής συνταγογράφησης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για ψυχική ευεξία, κάθε Πέμπτη 17:30–20:00

Η επιστήμονας «που μας ηρέμησε»: Η Εύη Νομικού και όσα μας έμαθε ο βυθός της Σαντορίνης

Από τις 28.000 δονήσεις του Κολούμπου μέχρι το διεθνές Βραβείο Fisher και τη συμμετοχή στην παγκόσμια χαρτογράφηση του θαλάσσιου βυθού – γιατί ζητά ελληνικό ωκεανογραφικό πλοίο και συνέχιση του SANTORY.

Μίλγουολ – Γουότφορντ: «σφιχτό» ραντεβού στο The Den – τα σενάρια του διπλασιασμού

Η Μίλγουολ ψάχνει restart μετά τον αποκλεισμό στο Λιγκ Καπ, η Γουότφορντ κουβαλά αρνητικό σερί εκτός. Το στοίχημα που καλύπτει τα περισσότερα σκορ.

Βράβευση Ανταλένας Τσατσοπούλου από τον «Ευαγγελισμό» για την προσφορά στις μυοκαρδιοπάθειες

Τιμητική διάκριση στην παιδίατρο για τη διακεκριμένη επιστημονική πορεία της· αφιέρωση στη μνήμη του Νίκου Πρωτονοτάριου, του γιατρού που πρώτος στη χώρα μελέτησε το 1989 την «αρρυθμιογόνο μυοκαρδιοπάθεια» και οδήγησε στη διεθνή αναγνώριση της «Νόσου Νάξος».

Λύγισε από… λάθος: η Ελλάς Σύρου άγγιξε την ισοφάριση, αλλά έμεινε με άδεια χέρια (0–1 από Ολυμπιακό Β’)

Πέναλτι-απόκρουση Γκίνη στο 3’, αυτογκόλ στο 24’ και δοκάρι Νίνο: σε ουδέτερο έδαφος (Ηλιούπολη) η Ελλάς Σύρου πάλεψε, όμως το πρώτο «τρίποντο» θα περιμένει.

Blue Star Naxos: από 19/9 αναχώρηση 11:05 από Νάξο για Πειραιά — αρχίζει το χειμερινό πρόγραμμα

Σύμφωνα με το Naxos Blue Travel, το νέο ωράριο θα ισχύει όλο τον χειμώνα. Δείτε αναλυτικά τη διαδρομή Αστυπάλαια–Κατάπολα της επόμενης ημέρας.

Κουφονήσια: «Νερό από χρυσάφι», λογαριασμοί έως 10€/m³, τι απαντά ο Βαγγέλης Κατσαράς (video)

Εστίαση, διαμονή και μικρά καταστήματα μιλούν για ασφυξία – Ο Δήμος Νάξου κάνει λόγο για «εξορθολογισμό» βάσει κόστους αφαλάτωσης και αποτροπή υπερκατανάλωσης (video)

Σκοπελίτης: Αλλαγές δρομολογίων 19–21/09/2025 λόγω κακοκαιρίας

Το ταξιδιωτικό πρακτορείο Zas Travel Νάξου ενημερώνει: το δρομολόγιο της Παρασκευής μεταφέρεται για Σάββατο και του Σαββάτου για Κυριακή — δείτε αναλυτικά τις ώρες.

Υπόθεση …Νερό: Ο Σύλλογος Επαγγελματιών Δονούσας ζητά επανεξέταση της τιμολογιακής πολιτικής και δίκαιες χρεώσεις

Μετά την Ηρακλειά και τα Κουφονήσια, διαμαρτύρεται και η Δονούσα για τις αυξήσεις - Τι ζητούν οι επαγγελματίες

Νάξος – Αύγουστος 2025: περισσότερες αφίξεις, Ισχυρότερο το σύνολο του καλοκαιριού (πίνακες)

Στο λιμάνι της Νάξου οι επιβάτες αυξήθηκαν 5,2% τον Αύγουστο σε σχέση με πέρυσι, ενώ το τρίμηνο Ιουνίου–Αυγούστου έκλεισε με +6,5% συνολικά. Τι δείχνει η δεκαετία.

ΔΕΔΔΗΕ – Νάξος: Σε ποιες περιοχές θα έχει αύριο το πρωί (20/09) διακοπή ρεύματος

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση «Προσωρινή Διακοπή», θα επηρεαστούν Μπαούζι Δαμαριώνα, Αυλωνίτσα, Άγιος Δημήτριος και Αγ. Ανάργυροι Σαγκρί.

Απαγορευτικό: Στις 9.30 το βράδυ απόψε αναχωρεί το “Blue Star Naxos” (Πίνακας)

Λόγω κακοκαιρίας αλλάζουν αναχωρήσεις/ακυρώνονται δρομολόγια. Τι ισχύει ανά πλοίο, πότε χρειάζεται αλλαγή εισιτηρίων και ποιες μεταφορές επιβατών έγιναν.

Ανεκτέλεστα δρομολόγια για Supercat Jet, Superjet και Superjet 2 λόγω κακοκαιρίας

Η κακοκαιρία που πλήττει το Αιγαίο φέρνει σημαντικές ακυρώσεις στην ακτοπλοΐα – Αναλυτικά ποιες γραμμές επηρεάζονται

Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων: Ο Νίκος Σιδερής ορίστηκε πρόεδρος της Κοινότητας Κεραμωτής

Σιδερής Νίκος η επιλογή του Δημάρχου – Αποχές και ενστάσεις από Κορρέ και Χατζηανδρέου

Αναφορά στο Ευρωκοινοβούλιο για την Αμοργό: Αντίδραση σε λιμενικά και οδικά έργα με χρηματοδότηση της Ε.Ε.

Ο Νικόλαος Γαβαλάς, εκ μέρους περιβαλλοντικών συλλόγων και εκατοντάδων πολιτών, καταγγέλλει την καταστροφική επίδραση αναπτυξιακών έργων στην Αμοργό και ζητά παρέμβαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.