Και το όνομα αυτού; Αγιος Γεώργιος…
Το πάλαι ποτέ Olympus έχει νεά σινιάλα, χρώματα και όνομα. Από την περασμένη εβδομάδα βρίσκεται για δεξαμενισμό στις εγκαταστάσεις του Ομίλου Σπανόπουλου. Αρχικά να υποβληθεί σε μηχανολογικές επισκευές αλλά και σε ευρύτερες εργασίες για τη μετατροπή του σε Ro Ro, για λογαριασμό της Χανιώτικης εταιρίας Creta Gargo στην οποία πλέον ανήκει.
Οι εργασίες τρέχουν όπως όλα δείχνουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς, καθώς το βαπόρι “διψάει” για να επιστρέψει στις θαλάσσιες υπηρεσίες του, μετά από ένα πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, που χρειάστηκε να περάσει – παροπλισμένο ουσιαστικό – περιμένοντας την… τύχη του ν’ αλλάξει.
Μάλιστα οι πληροφορίες λένε ότι θα δρομολογηθεί άμεσα και θα συνδέει τη Κρήτη με το Πειραιά με ενδιάμεση εβδομαδιαία στάση στις Κυκλάδες….
Το βαπόρι, φόρεσε ήδη τα σινιάλα της Creta Gargo, μετονομάστηκε σε “Άγιος Γεώργιος” και προετοιμάζεται για να γυρίσει οριστικά, την σελίδα της ιστορίας του.
Το RoRo ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, είναι το πέμπτο πλοίο της Κρητικής Εταιρείας και αναμένεται να ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην αγορά των θαλασσίων μεταφορών, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τα ήδη υπάρχοντα πλοία του στόλου της.
To πλοίο, ναυπηγήθηκε στην Ιαπωνία το 1976 (Kochi Jyuko Heavy Industries). Έχει χωρητικότητα 12.338gt (3.732dwt), μήκος 141,7 μέτρα, πλάτος 23,5 μέτρα και βύθισμα 5,95 μέτρα. Η μεταφορική του ικανότητα είναι για 420 Ι.Χ. ή 40 Ι.Χ. και 70 φορτηγά, εκτός αν αλλάξει κάτι στην τελική διαμόρφωσή του.
Διαθέτει 2 κύριες μηχανές MAN-Kawasaki 14V49/54MU diesel συνολικής ιπποδύναμης 16.000 b.h.p. και μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 19 κόμβων.
Η φωτογραφία προέρχεται από την Gallery του Shipfriends και έχει αναρτηθεί από το μέλος Panagia Ekatontapiliani.
Με πληροφορίες από τη σελίδα chaniaships.com