Προς το Ιόνιο Πέλαγος αναμένεται να πάρει το «Μυρτιδιώτισσα» που αποκτήθηκε από την οικογένεια Λυκούδη μετά την αποτυχία της απόκτησης του «Αικατερίνη Π»
Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις στην ακτοπλοΐα των νησιών του Ιονίου Πελάγους, αφού από μέρα σε μέρα και από ώρα σε ώρα όλα αλλάζουν αναφορικά με τα δύο νέα πλοία που θα αναμένεται να έρθουν στα νερά του Ιονίου, ένα από την Kefalonian Lines και ένα από την Ionian Group.
Οι πληροφορίες της τελευταίας στιγμής σύμφωνα με την ιστοσελίδα efimeridakefalonia.gr κάνουν λόγο για αγορά του πλοίου «Μυρτυδιώτισσα» από την Kefalonian Lines, αφού το… φλερτ με το σαφώς νεότερο και ακριβότερο «Αικατερίνη Π» (σ.σ. εδώ και τρία χρόνια η Fast Ferries δεν μπορεί να το πουλήσει όπως αναφέρουν οι φήμες) έπεσε στο κενό. Η εταιρία συμφερόντων της οικογένειας Διονύση Λυκούδη δεν κατάφερε να βρει την χρυσή τομή αναφορικά με τον πρώτο της στόχο, το «Αικατερίνη Π», αφού η αγορά του έφτασε σε ένα ποσό κοντά στα 8 εκ. ευρώ, ενώ η ενοικίασή, σύμφωνα με πληροφορίες απαιτούσε καταβολή 500 χιλ ευρώ περίπου σε ετήσια βάση.
Το συμβατικό πλοίο «Μυρτιδιώτισσα» είναι ένα πλοίο χωρητικότητας 800 ατόμων, καθώς και ενός αξιόλογου γκαράζ συνολικής χωρητικότητας 210 ΙΧ ή εναλλακτικά 55 ΙΧ και 22 φορτηγά. Εκτελούσε την γραμμή Άγιος Κωνσταντίνος – Σκιάθος – Σκόπελος – Αλόννησος. Το πλοίο έχει μήκος 101,87 μέτρα και πλάτος 18 μέτρα, ενώ το βύθισμά του είναι 4,6 μέτρα. Έχει ναυπηγηθεί το 1975, είναι δηλαδή δύο χρόνια μεγαλύτερο από το «Κεφαλονιά». Υστερεί λίγο στην ταχύτητα, αφού η ανώτερη καταγραμμένη είναι 15,4 μίλια ανά ώρα.
Το νέο απόκτημα της Kefalonian Lines βρίσκεται ήδη καθοδόν για το Πέραμα, όπου θα μετασκευαστεί και ενδεχομένως μέσα στην μετασκευή του να γίνε προσπάθεια για βελτίωση της ταχύτητας του έτσι ώστε να φτάνει τα 18 με 19 μίλια την ώρα. Σύμφωνα με πληροφορίες θα αλλάξει και το όνομά του και το νέο του θα είναι «Αλεξάνδρα Λ», το όνομα δηλαδή της κόρης του Διονύση Λυκούδη.
Οι υπολογισμοί του νέου πλέον πλοιοκτήτη είναι το πλοίο να τελειώσει την μετασκευή του και να πάρει τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας σε περίπου ένα μήνα από σήμερα, ίσως και λίγο παραπάνω. Η λογική λέει ότι θα χρησιμοποιηθεί στην γραμμή Πόρος-Κυλλήνη, ωστόσο δεν πρέπει να αποκλείσουμε κάποια έκπληξη που ακούει στην επιδοτούμενη γραμμή Κέρκυρα – Παξοί – Βασιλική – Πισαετός – Σάμη – Ζάκυνθος.
Για την ιστορία να σημειώσουμε ότι η Kefalonian Lines έχει στην πλοιοκτησία της το F/B Νήσος Κεφαλονιά και F/B Ζάκυνθος Ι και εκτελεί δρομολόγια συνδέοντας την Κεφαλονιά, την Ζάκυνθο και την Ιθάκη με καθημερινά δρομολόγια από την Πάτρα και την Κυλλήνη.