Στις 31 Αυγούστου η SeaJets κατέθεσε τις προτάσεις της για τη νέα τουριστική περίοδο (Μάιος – Σεπτέμβριος 2018) και η Ανδρος εμφανίζεται ενισχυμένη καθότι προωθεί λύση με τοπικό δρομολόγιο Ραφήνα – Ανδρο τρεις φορές την ημέρα (!!!)
Μεγάλες αλλαγές προβλέπονται – αν εγκριθούν από το υπουργείο οι προτάσεις των ταχυπλόων που κατατέθηκαν – στα δρομολόγια της επόμενης χρονιάς για την Άνδρο. Αν προχωρήσουν τα πράγματα – και φυσικά καιρού επιτρέποντος – μπορεί να υπάρξουν καθημερινά τοπικά δρομολόγια ταχυπλόου για 4 μήνες για Άνδρο με σχετικά προσιτές τιμές. Κάτι τέτοιο φυσικά θα επηρεάσει τα δρομολόγια όλης της χρονιάς για το νησί και να αλλάξει πολλά από τα μέχρι σήμερα δεδομένα.
Αναλυτικά, στις 31 Αυγούστου 2017 κατατέθηκαν οι προτάσεις της επόμενης σεζόν (Μάιος-Σεπτέμβριος 2018) για τα ταχύπλοα της Ραφήνας. Οι προτάσεις που κατέθεσε η SeaJet – αν εγκριθούν φυσικά από το υπουργείο – αλλάζουν τα σημερινά δεδομένα για την Άνδρο. Η εταιρεία του Μ. Ηλιόπουλου ζητά να αναχωρούν από την Ραφήνα τρία ταχύπλοα της. Το Tera Jet (Τήνο-Μύκονο-Νάξο-Πάρο), το Champion Jet (Τήνο-Μύκονο-Ίο-Σαντορίνη) και ένα ταχύπλοο που θα κάνει αποκλειστικά τρία τοπικά δρομολόγια τη μέρα για Άνδρο!!!
Το ταχύπλοο για το τοπικό Ραφήνας – Άνδρου δεν έχει οριστεί. Θα είναι – όπως λένε οι γνωρίζοντες – 800 θέσεων επιβατών και 150 θέσεων αυτοκινήτων ΙΧ. Ζητά να κάνει τρία τοπικά δρομολόγια τη μέρα. Ένα πρωινό στις 07:15 από Ραφήνα με επιστροφή από Άνδρο στις 08:45. Ένα μεσημεριανό από Ραφήνα στις 14:00 και ένα απογευματινό στις 17:30.
Ο χρόνος ταξιδιού υπολογίζεται σε 1 ώρα και 10 λεπτά! Το κόστος του εισιτηρίου υπολογίζεται να είναι ανά επιβάτη μερικά ευρώ πάνω από αυτό των συμβατικών πλοίων. Το κόστος του εισιτηρίου ανά ΙΧ θα είναι ίδιο με των συμβατικών!
Το πλοίο ζητά να δρομολογηθεί μια εβδομάδα το Πάσχα του 2018. Και μετά ζητά να ξεκινήσει τακτικά δρομολόγια από 25 Μαΐου μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου 2018!!! Αν εγκριθεί η δρομολόγηση του από το υπουργείο είναι προφανές πως αλλάζουν τα σημερινά δεδομένα στα δρομολόγια της Άνδρου.