Κίνηση ματ από τα αδέλφια Στεφάνου – Στο επόμενο ΣΑΣ θα ζητήσουν να δρομολογηθούν από τέλη Απριλίου τα δύο SuperFerry σε καθημερινή βάση από Ραφήνα σε Κρήτη – Εκτός μένει άμεσα η Σύρος
Σε θεωρητική βάση η είδηση ξαφνιάζει… Όμως όσοι γνωρίζουν πλέον τον τρόπο σκέψης των αδελφών Στεφάνου μπορεί και να ήταν αναμενόμενο. Αρέσκονται σε εκπλήξεις και δεν διστάζουν να ρισκάρουν ανοίγοντας νέους δρόμους. Το είχαν κάνει παλαιότερα με την παραμονή σκάφους στη Παροναξία, το έκαναν πέρυσι όταν άρχισαν να αποκτούν ταχύπλοα αφήνοντας στην άκρη τα συμβατικα. Το έκαναν φέτος με την δρομολόγηση πλοίου και στη Σύρο… Οπότε;
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα enandro.gr έχουμε το νέο στοίχημα…. Τα δύο SuperFerry των αδελφών Στεφάνου από τις 23 Απριλίου 2018 ξεκινούν καθημερινά δρομολόγια από Ραφήνα για Ηράκλειο Κρήτης. Το ένα θα πηγαίνει και το άλλο θα έρχεται. Το ένα θα ξεκινά από Ραφήνα για Ηράκλειο και το άλλο θα ξεκινά από Ηράκλειο για Ραφήνα. Στη διαδρομή προς Κρήτη θα πιάνουν: Άνδρο – Τήνο – Μύκονο – Πάρο – Ίο – Σαντορίνη – Ηράκλειο. Προς Ραφήνα επιστρέφοντας θα πιάνουν: Σαντορίνη – Πάρο – Μύκονο – Τήνο – Άνδρο – Ραφήνα. Δηλαδή στην επιστροφή δεν θα πιάνουν Ίο.
Από Ραφήνα θα ξεκινά ένα κάθε πρωί στις 07:50 όπως πάντα και θα περνά από Άνδρο στις 09:50. Μετά θα συνεχίζει την υπόλοιπη διαδρομή, που θα διαρκεί 13 ώρες. Το πρωινό από Ηράκλειο θα κάνει λιγότερο χρόνο γιατί δεν θα πιάνει Ίο. Θα περνά από Άνδρο το απόγευμα στις 18:45 με προορισμό την Ραφήνα. Κάθε καράβι θα κάνει εναλλάξ μια διανυκτέρευση στη Ραφήνα και μια στο Ηράκλειο. Έτσι η εταιρεία θα καταλαμβάνει μια μόνο θέση συμβατικού στη Ραφήνα.
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Άνδρος θα συνδεθεί με Ίο, Σαντορίνη και Κρήτη!!! Είναι ένα απίστευτο ακτοπλοϊκό άνοιγμα που ποτέ μέχρι σήμερα δεν υπήρξε. Προφανώς οι ευκαιρίες για την Άνδρο είναι δεδομένες. Αλλά θα δούμε και πως θα διαμορφωθεί η κατάσταση και κατά πόσο το νησί μας θα την αξιοποιήσει.
Η Golden Star Ferries έχει ήδη καταθέσει την παρπάνω πρόταση για το ΣΑΣ της άλλης εβδομάδας. Με την κίνηση αυτή η εταιρεία των αδελφών Στεφάνου επιδιώκει να κερδίσει επιβάτες από όλες τις ενδιάμεσες διαδρομές, που σήμερα καλύπτουν ταχύπλοα με σχετικά ακριβές τιμές.
Από την άλλη με δεδομένη την εμφάνιση, για πρώτη φορά, του ταχυπλόου του Μ. Ηλιόπουλου στην Άνδρο και ακολούθως Σύρο η Golden Star αφήνει τον χώρο των τοπικών δρομολογίων προς Άνδρο στην SeaJets και όπου χρειαστεί και στην Fast Ferries.
Το δρομολόγιο προς Σύρο – όπως έχουμε ήδη γράψει – σταματά οριστικά στις 15/12. Το δρομολόγιο αυτό διήρκεσε δύο μήνες. Όμως παρά το ότι οι Συριανοί το ζήτησαν δεν το στήριξαν. Τώρα θα περιμένουμε το ταχύπλοο του Μ. Ηλιόπουλου την άνοιξη me το οποίο θα ξανασυνδέθει η Ραφήνα με την Άνδρο και την Σύρο. Ελπίζουμε λόγω του ταχύπλοου και της μεγάλης συντόμευσης του χρόνου προς Σύρου (δύο ώρες περίπου), αυτό να πιάσει και να συνδεθεί πάλι η Άνδρος με την Σύρο.