Από αύριο Πέμπτη 19 Αυγούστου το ταχύπλοο Caldera Vista μπαίναι και πάλι στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια καλύπτοντας ουσιαστικά τον “εαυτό του”
Ηταν οι πρώτες ημέρες του Αυγούστου όταν στους δημάρχους των μικρότερων νησιών στις Κυκλάδες έφτασε ανοιχτή επιστολή από την διεύθυνση της Sea Jets που ανέφερε ότι το Caldera Vista είναι έτοιμο για δρομολόγηση και μετά τις 15 Αυγούστου θα πιάσει και πάλι δουλειά… Και θα καλύψει τις γραμμές των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων που ουσιαστικά από τα τέλη Φεβρουαρίου είναι χωρίς πλοίο με πολλά προβλήματα για τους κατοίκους και επιχειρηματίες των νησιών.
Πριν από δύο ημέρες, ο φίλος Μιχάλης Ρούσσος θα γράψει στις σελίδες που έχουν σχέση με θέματα ακτοπλοϊας στα social media “ Φοράω τα καλά μου ρούχα και κατεβαίνω στο λιμάνι να υποδεχτω το πλοίο!! Τo Caldera Vista επιστρέφει! Με απόφαση που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης,, το ταχύπλοο της Sea Jets αναλαμβάνει επ ώμου τα δρομολόγια της άγονης γραμμής από 19 Αυγούστου μέχρι και 30 Σεπτεμβρίου”
Και ξέρετε; Οταν γράφει κάτι ο Μιχάλης είναι λίρα εκατό.. Οπότε από αύριο Πέμπτη 19 Αυγούστου το Caldera Vista παίρνει το δρόμο για τις Κυκλάδες βάζοντας τέλος σε ένα “ανέκδοτο” που αφορά τη δεύτερη γραμμή των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων που χύθηκε περισσότερο μελάνι απ ότι στην ουσία αξίζει.. Μα είναι δυνατόν; έξι μήνες να παλεύεις για να βρεις πλοίο; Να τσακώνονται οι εταιρείες για το εάν θα την αναλάβουν ή όχι; Να έχουμε ενστάσεις επί ενστάσεων; Και στο τέλος χαμένοι να μένουν οι πολίτες, οι επιχειρηματίες, οι επισκέπτες των μικρότερων νησιων στις Κυκλάδες;
Το ΣΑΟΝΗΣΟΣ πριν καν το δούμε αποτελεί παρελθόν. Οι περισσότεροι ήταν σίγουροι ότι δεν θα λύσει ποτέ κάβους από το Λαύριο. Οπως κι έγινε. Ανακοινώσεις από την εταιρεία του σχετικά με την οικονομική πολιτική που θα ακολουθούσε με δωρεάν εισιτήρια στους μόνιμους κατοίκους και στο τέλος; Τέλη Ιουνίου και “αντίο”. Σάββατο 26 Ιουνίου, η διοίκηση της SAOS FERRIES τελείωσε την υπόθεση δρομολόγηση στα ενδοκυκλαδικά του “ΣΑΟΝΗΣΟΣ”. Και με αρκετές αιχμές.. Οπως; “δεν θα ακολουθήσω το παράδειγμα άλλου συναδέλφου μου, ο οποίος για ίδιους λόγους είχε καταφύγει στην εσχάτη διαμαρτυρία της απεργίας πείνας, αλλά ούτε και θα υποκύψω στις πιέσεις των ιδίων συμφερόντων, ξεπουλώντας τα πλοία του ομίλου μας σε συγκεκριμένη εταιρία”. Ενώ έστειλε και μήνυμα στη Κυβέρνηση λέγοντας ” προκειμένου να διαφυλάξω την αξιοπρέπειά μου αναγκάζομαι να υποστείλω την Ελληνική σημαία από το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΟΝΗΣΟΣ, ώστε να αποδειχθούν τα αυτονόητα υπό άλλη ευρωπαϊκή σημαία.
Μερικές εβδομάδες αργότερα, η SeaJets με επιστολή της ενημέρωνε τους κατοίκους και δήμους των Κυκλαδονήσων όταν επιστρέφει το Caldera.. Οπως κι έγινε. Και αύριο πιάνει δουλειά..
Οι γραμμές που θα εξυπηρετήσει είναι:
Α) Σύρος – Τήνος – Άνδρος – Κάρυστος και επιστροφή
Β) Σύρος – Κύθνος – Κέα – Λαύριο και επιστροφή
Γ) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Δονούσα – Αιγιάλη (Αμοργός) – Κατάπολα (Αμοργός) – Κουφονήσι – Σχοινούσα – Ηρακλειά – Νάξος – Πάρος και Σύρος
Και δ) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Φολέγανδρος – Σίκινος – Ίος – Θηρασιά – Θήρα – Ανάφη και επιστροφή.
Απλά να κρατήσουμε μία μικρή επιφύλαξη για την Κάρυστο. Ενα όνειρο που δύσκολα θα γίνει πραγματικότητα και φέτος.
Με την ελπίδα ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας θα έχει καλύτερα αντανακλαστικά στην επόμενη προσπάθεια για κάλυψη των ενδοκυκλδικών δρομολογίων. Αλλωστε ο Σεπτέμβριος είναι κοντά.