Σάββατο, 5 Ιουλίου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαΕλλάδα - Κεφαλονιά: Εφυγε ο πλοιοκτήτης Παναγής Στρίντζης

Ελλάδα – Κεφαλονιά: Εφυγε ο πλοιοκτήτης Παναγής Στρίντζης

|

«Έφυγε» ο Παναγής Στρίντζης – Η ήρεμη δύναμη της Κεφαλλονίτικης ναυτιλίας δεν είναι πια κοντά μας

Σαν βόμβα έπεσε πριν από λίγο στην Κεφαλονιά και στην ιδιαίτερη του πατρίδα το Ληξούρι ότι ο Παναγής Στρίντζης δεν είναι πλέον μαζί μας. Η καρδιά του τον πρόδωσε και έφυγε σε ηλικία 80 χρονών.
Μαζί με τον αδελφό του Μάκη Στρίντζη ιδρύουν την θρυλική σε όλους τους Κεφαλλονίτες και Θιακούς strintzis lines στα μέσα της δεκαετίας του 60’. Η δράση της ξεκίνησε με την δρομολόγηση του «Άγιος Γεράσιμος» στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Μέχρι τότε η ακτοπλοϊκή σύνδεση της Κεφαλονιάς γινόταν μέσω του Πειραιά.

Το 1960 η οικογένεια Στρίντζη και η οικογένεια Παγουλάτου τόλμησαν να ξεκινήσουν την σύνδεση της Κεφαλονιάς με την Πάτρα. Φυσικά το εγχείρημα στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία. Πέντε χρόνια μετά, στα 1965, η δρομολόγηση του νεότευκτου «Κεφαλληνία» θα αποτελούσε την απαρχή μίας χρυσής εποχής.

Στα τέλη της δεκαετίας του ’90 η Strintzis Lines μοιάζει να είναι παντοδύναμη.
Ο στόλος της περιλαμβάνει τα πλοία:

– «Επτάνησος»
– «Ionian Sun»
– «Kεφαλονιά»
– «Superferry»
– «Superferry II»
– «Ionian Galaxy»
– «Ionian Island»
– «Superferry Hellas»
– «Ionian Victory»/»Ionian Sky»
– «Ionian Bridge»
– «Sea Jet Ι»
– «Sea Jet ΙΙ»

Δώδεκα συνολικά πλοία δρομολογημένα στις γραμμές της Αδριατικής, του Ιονίου και του Αιγαίου.
Η εταιρεία έχει προχωρήσει στην παραγγελία πέντε νέων πλοίων:
«Superferry Atlantic»
«Supeferry Pacific»
«Superferry Ithaki»
«Superferry Myconos»
«Superferyy Chios»

Από αυτά τα πλοία τα τρία πρώτα θα δρομολογούνταν μέσα στο 2000.
Τα δύο πλοία προορίζονταν για τις γραμμές της Αδριατικής, το «Superferry Atlantic» και το «Supeferry Pacific» και το τρίτο, το «Superferry Ithaki» προρίζονταν για τις γραμμές της Κεφαλονιάς.

Η συνέχεια ήταν πολύ διαφορετική από ότι αρχικά αναμενόταν. Αρχικά στα τέλη του καλοκαιριού του 1999 το 38% της Strintzis Lines πέρασε στις Επιχειρήσεις Αττικής και στη συνέχεια η εξαγορά ολοκληρώθηκε μέσα στον Απρίλη του 2000.

Η οικογένεια Στρίτζη όμως επιστρέφει ξανά. Το 2003 ιδρύεται η Strintzis Ferries ξανά από τους αδελφούς Παναγή και Γεράσιμο Στρίντζη. Η έδρα της ήταν το λιμάνι του Πειραιά και τα κεντρικά της γραφεία βρισκόταν στο Μαρούσι. Το λογότυπο της και τα σινιάλα των πλοίων της είχαν το αρχικό γράμμα Σ το οποίο συμβόλιζε το αρχικό γράμμα της λέξης Strintzis.

Οι δραστηριότητες της εταιρίας στην ακτοπλοΐα ξεκίνησαν με τη δρομολόγηση του πλοίου F/B Επτάνησος στη γραμμή Κυλλήνης – Κεφαλονιάς τον Αύγουστο του 2003, και επεκτάθηκε τον Νοέμβριο του 2004, με τη δρομολόγηση του F/B Κεφαλονιά στη γραμμή Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη. Τα δρομολόγια της εταιρείας στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη σταμάτησαν στις 31/10/2012 όταν η Strintzis Ferries ανέστειλε της δραστηριότητες της σε όλα της τα δρομολόγια.

Όταν ο Παναγής Στρίντζης έδωσε τη σκυτάλη στον Διονύση Λυκούδη

Ένα χρόνο μετά το άδοξο τέλος της Strintzis Ferries και βλέποντας το κενό που υπάρχει στα νησιά μας ο Παναγής Στρίντζης έρχεται σε μια ιστορική συμφωνία με τον Διονύση Λυκούδη ώστε τα νησιά μας να έχουν και πάλι Κεφαλονίτικο σινιάλο στα καράβια τους. Το ημερολόγιο έγραφε 28 Μαρτίου 2013, όταν ο Παναγής Στρίντζης υπέγραφε τη πώληση του «Κεφαλονιά» στην ανερχόμενη τότε Kefalonian Lines.
Όπως αθόρυβα ο Παναγής Στρίντζης καθιερώθηκε στους κορυφαίους Κεφαλλήνες εφοπλιστές, έτσι αθόρυβα έφυγε σήμερα από κοντά μας.

Το ekefalonia στέλνει στην οικογένεια Στρίντζη θερμά συλλυπητήρια.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αφιερωμένο στη Σαντορίνη το τεύχος Ιουνίου του περιοδικού Greek Hotelier

Το 6ο Περιφερειακό Συνέδριο της ΠΟΞ και το άρθρο του Αντώνη Παγώνη αναδεικνύουν την ανάγκη για βιώσιμες υποδομές, θεσμική στήριξη και στρατηγική αναβάθμιση του νησιού

Σαντορίνη – Πλατεία Σαρπάκη: Ο Δήμος Θήρας προκηρύσσει έργο ανάπλασης 520.800 €

Ο Δήμος Θήρας ανακοινώνει την προκήρυξη Διαγωνισμού για την ανάπλαση της πλατείας Σαρπάκη – Ένα Εμβληματικό Έργο στην καρδιά των Φηρών

Καύσωνας στο Νότιο Αιγαίο: Οδηγίες προστασίας για πολίτες και επισκέπτες

Από 6 έως 9 Ιουλίου, θερμοκρασίες σε επικίνδυνα επίπεδα – Έκκληση για προσοχή σε ευπαθείς ομάδες και περιορισμό έκθεσης στον ήλιο.

«Φρουροί της Ιστορίας»: Το Ιστορικό Αρχείο Νάξου ανοίγει τις πόρτες του στη μνήμη και τη γνώση (video)

Η Μαργαρίτα Κουφοπούλου μάς ξεναγεί στον θησαυρό του νησιού – από το 1527 έως σήμερα – με αφορμή την έκθεση για τη Ναυτική Εβδομάδα 2025.

Πρωτοδικείο Νάξου: Υπεγράφη η σύμβαση μίσθωσης για “νέα στέγη” στο Υπουργείο Δικαιοσύνης

Στην πλατεία Πέτρου Ευριπαίου παραμένει η έδρα του Πρωτοδικείου Νάξου – Επίλυση του στεγαστικού ζητήματος με την παρουσία της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Δικαιοσύνης

Ζητείται Πωλητής/Πωλήτρια στη Νάξο από εμπορική εταιρεία με έδρα την Αθήνα

Μόνιμη θέση πλήρους απασχόλησης για κάτοικο Νάξου – Παρέχεται εταιρικό αυτοκίνητο και tablet, σταθερός μισθός 1.275€ + bonus

ΔΕΔΔΗΕ: Διακοπή ρεύματος το Σάββατο 5 Ιουλίου σε περιοχές της Χώρας Νάξου

Ανακοίνωση του ΔΕΔΔΗΕ για προγραμματισμένες τεχνικές εργασίες και διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος σε περιοχές της πόλης Νάξου – Προσοχή στις εγκαταστάσεις που παραμένουν υπό τάση

Blue Star Ferries: Αλλαγή ώρας αναχώρησης (18:30) για το “BLUE STAR 1”

Το πλοίο θα αναχωρήσει από το λιμάνι του Πειραιά στις 18:30 αντί για 17:30 – Δείτε το ανανεωμένο ωράριο για Πάρο, Νάξο, Ίο και Θήρα

Νέα συνεργασία ΑΣΠΕ – NOVA με προσφορές κινητής για τα μέλη του Συνδέσμου Πολυτέκνων Νάξου

Εξαιρετικά πακέτα καρτοκινητής και επιπλέον επιλογές για συνδέσεις και διαδικτυακή τηλεόραση μέσω της νέας συνεργασίας

«Όπου Υπάρχει Ελλάδα»: Ζωντανά από την Πάρο για 2η μέρα στον ΣΚΑΪ (video)

Η εκπομπή με την Ευλαμπία Ρέβη και τον Γιώργο Κουρδή ταξιδεύει στην Πάρο, ανακαλύπτοντας ιστορίες ανθρώπων, γεύσεις, φυσική ομορφιά και δράσεις με κοινωνικό αποτύπωμα.

Νάξος: “Σιωπή” στην τοπική κοινωνία, έφυγε πρόωρα ο Γεώργιος Λαΐος

Η Νάξος αποχαιρετά έναν νέο άνθρωπο με έντονη κοινωνική παρουσία και ανθρώπινη προσφορά – Κηδεύεται την Πέμπτη 3 Ιουλίου στον Ιερό Ναό Κοιμητηρίου Άνω Λιοσίων

Blue Star Ferries: Ακινητοποιημένα αύριο τα πλοία στο Νότιο Αιγαίο λόγω καιρικών συνθηκών

Δυσμενείς καιρικές συνθήκες φέρνουν ακυρώσεις σε όλα τα κυριακάτικα δρομολόγια των Blue Star Naxos, Myconos, Delos και Paros – Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ταξιδιώτες

Ουρές για μια αλλαγή εισιτηρίου στο λιμάνι της Νάξου, η κακοκαιρία φέρνει ταξιδιωτικό… μποτιλιάρισμα

Η απαγόρευση απόπλου λόγω των θυελλωδών ανέμων φέρνει αναστάτωση σε εκατοντάδες επισκέπτες που σχηματίζουν ουρές στα πρακτορεία της Νάξου για να αλλάξουν τα δρομολόγιά τους

Ρευματοκλοπές σε τουριστικά νησιά: Ξενοδοχεία, καφέ και σούπερ μάρκετ «φούσκωσαν» το ταμείο τους σε βάρος όλων

Eκατοντάδες παραβάσεις σε Κρήτη, Ρόδο, Νάξο, Μύκονο, Σαντορίνη και άλλα νησιά – Ηλεκτρική ενέργεια αξίας άνω του 1 εκατ. ευρώ κλάπηκε από επιχειρήσεις υψηλής κατανάλωσης

Ακυρώνονται τα δρομολόγια των HighSpeed 3 και 4 λόγω κακοκαιρίας

Η Hellenic Seaways ενημερώνει για την αναστολή των δρομολογίων της Κυριακής 29 Ιουνίου και τις προσωρινές αλλαγές στη ροή του προγράμματος των ταχυπλόων

BLUE STAR 1: Με καθυστέρηση και αλλαγές το αποψινό δρομολόγιο, χωρίς προσέγγιση στην Ανάφη

Λόγω του απαγορευτικού απόπλου, το πλοίο αναχωρεί τελικά στις 22:00 από Πειραιά, με τροποποιημένες ώρες άφιξης και χωρίς στάση στην Ανάφη

Fast Ferries: Λόγω καιρικών συνθηκών “δεμένα” αύριο τα πλοία…

Δυσμενείς καιρικές συνθήκες καθηλώνουν τα πλοία της Fast Ferries και το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ – Αναλυτικά τα ακυρωμένα δρομολόγια για την Κυριακή 29 Ιουνίου

Ο παππούς της Σχοινούσας που δεν σταματά να χορεύει – Ο 92χρονος Γιώργος Κωβαίος ξανά στη Γιορτή Φάβας (video)

Με την εγγονή του στο πλευρό, ο Γιώργος Κωβαίος, 92 ετών, συγκίνησε και φέτος στη Γιορτή Φάβας της Σχοινούσας, κρατώντας ζωντανή την ψυχή της παράδοσης (video)

Η κυρία Στέλλα της Νάξου: Η ζωντανή κλωστή της μνήμης και του Μικρασιατικού πολιτισμού

Στην ήσυχη διασταύρωση Καππαδοκίας και Μικρασιατών Προσφύγων, η Στέλλα Τσουνέλλη – Φουτάκογλου κρατά ανοιχτή τη γυάλινη πόρτα της ζωής, της μνήμης και της τέχνης

Αμολήθηκαν τα θηρία να φάνε ακόμα ένα καπετάνιο

Η πρόσκρουση του Champion Jet 3 στην Πάρο φέρνει ξανά στο φως την επικινδυνότητα των λιμανιών και την ανάγκη για θεσμική στήριξη των πλοιάρχων – Όχι άλλο στοχοποίηση των ανθρώπων της θάλασσας