Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑκτοπλοΐαBlue Star Patmos… Οι ξερόλες και οι δικαστές του πληκτρολογίου

Blue Star Patmos… Οι ξερόλες και οι δικαστές του πληκτρολογίου

|

Άρθρο της ιστοσελίδας nautilia.gr για το θέμα της κριτικής για όσα γίνονται και ακούγονται γύρω από το Blue Star Patmos… Τίτλος; «Ο επαγγελματισμός του πληρώματος του Blue Star Patmos και οι Ελληνάρες που έχουν άποψη για όλα»

Για ακόμη μία φορά λοιπόν οι Έλληνες ειδήμονες και καπετάνιοι του πληκτρολογίου έπεσαν να φάνει τον Πλοίαρχο του Blue Star Patmos, θυμίζοντας σε όλους μας ότι εμείς στην Ελλάδα τα ξέρουμε όλα, κρίνουμε για όλα (εκ του ασφαλούς βεβαίως) και κατηγορούμε για όλα. Προφανώς και τα τρία μνημόνια μοιάζουν λίγα, και αν άλλωστε αύριο ξεκινήσουμε και κάνουμε μία ερώτηση στα καφενεία για το ποίος φταίει για την κατάσταση οι απαντήσεις που θα πάρουμε είναι ότι φταίει ο διπλανός μας, η Γερμανία, η Ευρώπη, η Αμερική, Η χούντα ο πλανήτης Άρης, η κακία μας η τύχη και ότι άλλο μπορούμε να φανταστούμε. Ποτέ όμως εμείς.

Διαβάσαμε ένα σωρό σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους δικαστές του πληκτρολογίου, οι οποίοι δίκασαν ήδη τον πλοίαρχο και το πλήρωμα του επιβατηγού που προσάραξε. Άνθρωποι οι οποίοι έχουν ένα σκάφος 6,7,8 η και 9 μέτρα, έχουν την εντύπωση και εξισώνουν τα επιβατηγά πλοία με τα σκάφη τέτοιου μήκους. Τα επιβατηγά πλοία των οποίων τα πληρώματα είναι ήρωες όταν διακινδυνεύουν τα διπλώματα τους αλλά και την ζωή τους για να βγάλουν εις πέρας το έργο τους και να εξυπηρετήσουν όλους τους επιβάτες, μπαίνοντας σε λιμάνια ακατάλληλα με κακές καιρικές συνθήκες και πολλές φορές με πλοία που δε θα έπρεπε καν να ταξιδεύουν.

Είναι αυτά τα πληρώματα που μας φέρνουν φάρμακα στα νησιά, που προσεγγίζουν υπό αντίξοες συνθήκες και που τους ωθούν να εργάζονται ατέλειωτες ώρες, κάτι που παραβιάζει ξεκάθαρα τις ώρες εργασίας των ναυτικών, σύμφωνα με τους διεθνείς πλέον κανονισμούς. Είναι αυτοί που μένουμε με το στόμα ανοιχτό όταν βλέπουμε βιντεάκια στο youtube τους μήνες του χειμώνα να προσπαθούν με νύχια και με δόντια να δέσουν στα ακατάλληλα λιμάνια πλοία 100 και 150 μέτρων, και όλα αυτά για να εξυπηρετήσουν όλους εμάς, να βγάλουν το μεροκάματο του τρόμου για να επιβιώσουν και να ταΐσουν τις οικογένειες τους.

Ο ναυτικός κατάντησε να είναι το εξιλαστήριο θύμα από όλους. Να κουβαλάει ένα κάρο διπλώματα μαζί του, να είναι αναγκασμένος να αποδεικνύει συνεχώς ότι είναι ικανός και να τρέχει στα σχολεία μέχρι να βγει στην σύνταξη, να τον τρέχουν να κάνει τέστ για ναρκωτικά και αλκοόλ σα να είναι κατάδικος, την στιγμή που ένας γιατρός με ύφος χιλίων καρδιναλίων δε ελέγχεται από πουθενά όταν εγώ πάω εκεί και μου κάνει την γνωμάτευση, μου δίνει ένα λάθος φάρμακο και με στέλνει αδιάβαστο… Ναι ο Έλληνας ναυτικός που τον

εξίσωσαν με τα επαγγέλματα της στεριάς και του έβαλαν φόρο 25%, την στιγμή που δεν έχει σχέση με επάγγελμα της στεριάς. Ναι, αυτός που είναι σε ένα πλοίο και έχει την ευθύνη εκατοντάδων ανθρώπων (ή και χιλιάδων) ή χιλιάδων τόνων πετρελαίου, ανάλογα πάντα τον τύπο του πλοίου.

Πόσοι άραγε από αυτούς που εκσφενδονίζουν κατηγορίες παντού γνωρίζουν πραγματικά το επάγγελμα; Χωρίς πορίσματα ποιος μπορεί να γνωρίζει τι έγινε εκείνη την στιγμή στο πλοίο; Τι ζημιά μπορεί να έπαθε το πηδάλιο ή τα μέσα πρόωσης του πλοίου;

Να καταλάβουμε λοιπόν όλοι ότι δεν είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει μία απρόβλεπτη βλάβη την στιγμή που χειρίζει το πλοίο και να μην υπάρχει χρόνος να αντιδράσει κανείς. Προφανώς όλοι αυτοί που τα λένε αυτά ήξεραν καλύτερα από τον πλοίαρχο και ήταν ικανότεροι από αυτόν. Είπαμε ο Έλληνας από την φύση του τα ξέρει όλα και έχει άποψη για όλα, και αυτό συνέβαινε πάντα, απλά τώρα στην εποχή που ζούμε μπορεί και να την διατυπώνει και δημοσίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δυστυχώς να επηρεάζει λανθασμένα την κοινωνία.

Λάθη γίνονται και θα γίνονται από όλους μας. Λάθη κάνουμε στην δουλειά μας, στην προσωπική μας ζωή και παντού. Σκοπός είναι να έχουμε κάνει τα πάντα για να τα αποφύγουμε και όταν τελικά έρθει η στιγμή που δεν μπορούσαμε, τότε να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε κάθε κατάσταση και να εκμηδενίσουμε όσο είναι δυνατόν τις πιθανότητες να έχουμε απώλειες. Κανείς δεν ξέρει αν ήταν λάθος ή κάποια μηχανική βλάβη. Ξέρουμε όμως ότι το πλήρωμα, όταν ήρθε αυτή ή κακιά στιγμή, ανταποκρίθηκε παίρνοντας βαθμό άριστα!

Οι Έλληνες ναυτικοί τις έχουν περάσει τις εξετάσεις τους εδώ και πολλά χρόνια. Σίγουρα υπάρχουν και κακοί ναυτικοί όπως κακοί υπάρχουν παντού. Το σίγουρο είναι ότι το πλήρωμα του Patmos συμπεριφέρθηκε άκρως επαγγελματικά και ναυτικά, μένοντας στο πλοίο και αποβιβάζοντας όλους τους επιβάτες με ασφάλεια. Αυτό είναι που έχει σημασία.

Ναι ξέρω ότι θα αποδοθούν ευθύνες στον πλοίαρχο. Γνωρίζω ότι θα έρθει αντιμέτωπος με κάποιους καρεκλοκένταυρους που ξέρουν άριστα τους κανονισμούς και την SOLAS. Όλα αυτά βέβαια στην θεωρία, γιατί σ την πράξη επάνω στο πλοίο ανάθεμα και αν έχουν κυβερνήσει σκάφος μεγαλύτερο από καμιά 50αριά μέτρα.

Κουράγιο λοιπόν σε όλο το πλήρωμα του Blue star Patmos γι’ αυτά που τραβάνε και τραβήξανε.

Κουράγιο στον Καπετάνιο γι’ αυτά που τράβηξε και θα τραβήξει. Να θυμάται ότι όλοι εμείς οι συνάδελφοι του τον καταλαβαίνουμε απόλυτα, τον συζητάμε στα καπνιστήρια και είμαστε μαζί του.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Μητσοτάκης σε Λιανό “Είναι δέσμευσή μου το φράγμα αυτό επιτέλους να ολοκληρωθεί “

Τι είπε ο Μητσοτάκης για τα προβλήματα που υπάρχουν στα νησιά και δη στη Νάξο - Φθηνό ρεύμα και καλό, ποιοτικό, καθαρό νερό για τα νησιά μας

Μονογυιού: “Σημαντική η δέσμευση του Πρωθυπουργού για την ολοκλήρωση του φράγματος Τσικαλαριού”

Κατερίνα Μονογυιού: Στην εκδήλωση για την υπογραφή σύμβασης για τη σύσταση του Ταμείου Απανθρακοποίησης Ελληνικών Νησιών

Νάξος: Ο Γ. Λεονταρίτης στην τελετή υπογραφής της σύμβασης σύστασης Ταμείου Απανθρακοποίησης Νησιών

Η συμφωνία αποσκοπεί στην επιτάχυνση της απεξάρτησης των ελληνικών νησιών από τις εκπομπές άνθρακα κάνοντας πράξη την πράσινη μετάβαση και κλιματική προσαρμογή τους.

Νάξος – Στ. Γκίκας: “Θα αλλάξει η εικόνα των νησιών μας, στο σύνολό τους”

Μιλώντας για «το μοντέλο των “έξυπνων” και ”πράσινων” νησιών» ο Στέφανος Γκίκας δήλωσε πως «δημιουργεί σημαντική προστιθέμενη αξία για τα νησιά μας»

Νάξος – Μητσοτάκης: “Στεκόμαστε δίπλα στους νησιώτες” (video)

Ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι η νησιωτικότητα απαιτεί ξεχωριστή φροντίδα από το κράτος και πως η κυβέρνηση έχει αποδείξει ότι είναι κοντά στους νησιώτες

Blue Star Ferries: Δίωρη καθυστέρηση στην αναχώρηση του “Paros”

Στις 7.30 το απόγευμα θα αναχωρήσει σήμερα (21/11) το Blue Star Paros από τον Πειραιά για το ταξίδι στις Κυκλάδες

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Μ. Ψαράκης: Ενας 81χρονος μαραθωνοδρόμος εξομολογείται …

Ο Μανούσος Ψαράκης μιλάει για την εμπειρία του ως μαραθωνοδρόμος ... Και δηλώνει "Έτρεχα μαραθώνιο και τραγουδούσα Βέρντι"

ΣΥΡΙΖΑ: Ανεξαρτητοποιήθηκαν οι βουλευτές Τζάκρη και Πούλου

Ανεξαρτητοποιήθηκαν Τζάκρη και Πούλου - Η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ και αξιωματική αντιπολίτευση το ΠΑΣΟΚ

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Δονούσα: Ανεμογεννήτριες καλύπτουν την Καλοταρίτισσα

φωτορεαλιστικές απεικονίσεις για το πώς θα φαίνεται το συγκεκριμένο έργο στην πλήρη του ανάπτυξη (60 ανεμογεννήτριες) στη Δονούσα

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

Πανναξιακός ΑΟ: Με “τριπλό” Μανωλά το …τρίποντο κόντρα στον Πανθηραϊκό

Με χατ τρικ του Μανωλά ο Πανναξιακός 5-2 τον Πανθηραϊκό - Η αφιέρωση στην επέτειο του Πολυτεχνείου (video)

MSC: Βάζει στο πρόγραμμα την Σύρο, “βλέπει” τις υποδομές στη Σαντορίνη

MSC: Αντί για τέλη, επενδύσεις σε υποδομές για ανάπτυξη της κρουαζιέρας

Blue Star Ferries – Απεργία: Αλλαγές στα δρομολόγια, τι ώρα αναχωρούν Blue Star Paros και Αρτεμις

Τα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries όπως διαμορφώνονται με βάση την απεργία της 20ης Νοεμβρίου