Κυριακή, 5 Ιανουαρίου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαBlue Star Patmos… Οι ξερόλες και οι δικαστές του πληκτρολογίου

Blue Star Patmos… Οι ξερόλες και οι δικαστές του πληκτρολογίου

|

Άρθρο της ιστοσελίδας nautilia.gr για το θέμα της κριτικής για όσα γίνονται και ακούγονται γύρω από το Blue Star Patmos… Τίτλος; «Ο επαγγελματισμός του πληρώματος του Blue Star Patmos και οι Ελληνάρες που έχουν άποψη για όλα»

Για ακόμη μία φορά λοιπόν οι Έλληνες ειδήμονες και καπετάνιοι του πληκτρολογίου έπεσαν να φάνει τον Πλοίαρχο του Blue Star Patmos, θυμίζοντας σε όλους μας ότι εμείς στην Ελλάδα τα ξέρουμε όλα, κρίνουμε για όλα (εκ του ασφαλούς βεβαίως) και κατηγορούμε για όλα. Προφανώς και τα τρία μνημόνια μοιάζουν λίγα, και αν άλλωστε αύριο ξεκινήσουμε και κάνουμε μία ερώτηση στα καφενεία για το ποίος φταίει για την κατάσταση οι απαντήσεις που θα πάρουμε είναι ότι φταίει ο διπλανός μας, η Γερμανία, η Ευρώπη, η Αμερική, Η χούντα ο πλανήτης Άρης, η κακία μας η τύχη και ότι άλλο μπορούμε να φανταστούμε. Ποτέ όμως εμείς.

Διαβάσαμε ένα σωρό σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους δικαστές του πληκτρολογίου, οι οποίοι δίκασαν ήδη τον πλοίαρχο και το πλήρωμα του επιβατηγού που προσάραξε. Άνθρωποι οι οποίοι έχουν ένα σκάφος 6,7,8 η και 9 μέτρα, έχουν την εντύπωση και εξισώνουν τα επιβατηγά πλοία με τα σκάφη τέτοιου μήκους. Τα επιβατηγά πλοία των οποίων τα πληρώματα είναι ήρωες όταν διακινδυνεύουν τα διπλώματα τους αλλά και την ζωή τους για να βγάλουν εις πέρας το έργο τους και να εξυπηρετήσουν όλους τους επιβάτες, μπαίνοντας σε λιμάνια ακατάλληλα με κακές καιρικές συνθήκες και πολλές φορές με πλοία που δε θα έπρεπε καν να ταξιδεύουν.

Είναι αυτά τα πληρώματα που μας φέρνουν φάρμακα στα νησιά, που προσεγγίζουν υπό αντίξοες συνθήκες και που τους ωθούν να εργάζονται ατέλειωτες ώρες, κάτι που παραβιάζει ξεκάθαρα τις ώρες εργασίας των ναυτικών, σύμφωνα με τους διεθνείς πλέον κανονισμούς. Είναι αυτοί που μένουμε με το στόμα ανοιχτό όταν βλέπουμε βιντεάκια στο youtube τους μήνες του χειμώνα να προσπαθούν με νύχια και με δόντια να δέσουν στα ακατάλληλα λιμάνια πλοία 100 και 150 μέτρων, και όλα αυτά για να εξυπηρετήσουν όλους εμάς, να βγάλουν το μεροκάματο του τρόμου για να επιβιώσουν και να ταΐσουν τις οικογένειες τους.

Ο ναυτικός κατάντησε να είναι το εξιλαστήριο θύμα από όλους. Να κουβαλάει ένα κάρο διπλώματα μαζί του, να είναι αναγκασμένος να αποδεικνύει συνεχώς ότι είναι ικανός και να τρέχει στα σχολεία μέχρι να βγει στην σύνταξη, να τον τρέχουν να κάνει τέστ για ναρκωτικά και αλκοόλ σα να είναι κατάδικος, την στιγμή που ένας γιατρός με ύφος χιλίων καρδιναλίων δε ελέγχεται από πουθενά όταν εγώ πάω εκεί και μου κάνει την γνωμάτευση, μου δίνει ένα λάθος φάρμακο και με στέλνει αδιάβαστο… Ναι ο Έλληνας ναυτικός που τον

εξίσωσαν με τα επαγγέλματα της στεριάς και του έβαλαν φόρο 25%, την στιγμή που δεν έχει σχέση με επάγγελμα της στεριάς. Ναι, αυτός που είναι σε ένα πλοίο και έχει την ευθύνη εκατοντάδων ανθρώπων (ή και χιλιάδων) ή χιλιάδων τόνων πετρελαίου, ανάλογα πάντα τον τύπο του πλοίου.

Πόσοι άραγε από αυτούς που εκσφενδονίζουν κατηγορίες παντού γνωρίζουν πραγματικά το επάγγελμα; Χωρίς πορίσματα ποιος μπορεί να γνωρίζει τι έγινε εκείνη την στιγμή στο πλοίο; Τι ζημιά μπορεί να έπαθε το πηδάλιο ή τα μέσα πρόωσης του πλοίου;

Να καταλάβουμε λοιπόν όλοι ότι δεν είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει μία απρόβλεπτη βλάβη την στιγμή που χειρίζει το πλοίο και να μην υπάρχει χρόνος να αντιδράσει κανείς. Προφανώς όλοι αυτοί που τα λένε αυτά ήξεραν καλύτερα από τον πλοίαρχο και ήταν ικανότεροι από αυτόν. Είπαμε ο Έλληνας από την φύση του τα ξέρει όλα και έχει άποψη για όλα, και αυτό συνέβαινε πάντα, απλά τώρα στην εποχή που ζούμε μπορεί και να την διατυπώνει και δημοσίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δυστυχώς να επηρεάζει λανθασμένα την κοινωνία.

Λάθη γίνονται και θα γίνονται από όλους μας. Λάθη κάνουμε στην δουλειά μας, στην προσωπική μας ζωή και παντού. Σκοπός είναι να έχουμε κάνει τα πάντα για να τα αποφύγουμε και όταν τελικά έρθει η στιγμή που δεν μπορούσαμε, τότε να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε κάθε κατάσταση και να εκμηδενίσουμε όσο είναι δυνατόν τις πιθανότητες να έχουμε απώλειες. Κανείς δεν ξέρει αν ήταν λάθος ή κάποια μηχανική βλάβη. Ξέρουμε όμως ότι το πλήρωμα, όταν ήρθε αυτή ή κακιά στιγμή, ανταποκρίθηκε παίρνοντας βαθμό άριστα!

Οι Έλληνες ναυτικοί τις έχουν περάσει τις εξετάσεις τους εδώ και πολλά χρόνια. Σίγουρα υπάρχουν και κακοί ναυτικοί όπως κακοί υπάρχουν παντού. Το σίγουρο είναι ότι το πλήρωμα του Patmos συμπεριφέρθηκε άκρως επαγγελματικά και ναυτικά, μένοντας στο πλοίο και αποβιβάζοντας όλους τους επιβάτες με ασφάλεια. Αυτό είναι που έχει σημασία.

Ναι ξέρω ότι θα αποδοθούν ευθύνες στον πλοίαρχο. Γνωρίζω ότι θα έρθει αντιμέτωπος με κάποιους καρεκλοκένταυρους που ξέρουν άριστα τους κανονισμούς και την SOLAS. Όλα αυτά βέβαια στην θεωρία, γιατί σ την πράξη επάνω στο πλοίο ανάθεμα και αν έχουν κυβερνήσει σκάφος μεγαλύτερο από καμιά 50αριά μέτρα.

Κουράγιο λοιπόν σε όλο το πλήρωμα του Blue star Patmos γι’ αυτά που τραβάνε και τραβήξανε.

Κουράγιο στον Καπετάνιο γι’ αυτά που τράβηξε και θα τραβήξει. Να θυμάται ότι όλοι εμείς οι συνάδελφοι του τον καταλαβαίνουμε απόλυτα, τον συζητάμε στα καπνιστήρια και είμαστε μαζί του.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Νοσοκομεία – 2η ΥΠΕ: Φτάνει η ώρα της ανακοίνωσης των νέων διοικητών

Διοικητές Νοσοκομείων: Σε αναμονή για ανακοινώσεις – Ποιοι θα αναλάβουν πρώτα

Ισπανία: Εξαρθρώθηκε διεθνές δίκτυο παράνομου streaming με 22 εκατομμύρια χρήστες

Εξαρθρώθηκε διεθνές δίκτυο παράνομου streaming με 22 εκατομμύρια χρήστες - Το παράνομο δίκτυο φέρεται να διέθετε περισσότερα από 2.500 τηλεοπτικά κανάλια. Κατασχέθηκαν ναρκωτικά, όπλα, αλλά και κρυπτονομίσματα αξίας 1,6 εκατ. ευρώ

Πρόταση Ημέρας – Μ. Γαλάνη: Κέικ με κυδώνι, κομμάτια σοκολάτας αλλά και ρακή (!!!)

Η γνωστή σεφ Μαριέττα Γαλάνη μας προτείνει ένα; διαφορετικό κέικ: με κυδώνια, σοκολάτα αλλά και ρακή. Διαβάστε πως θα την φτιάξετε

Νάξος – Αγιος Αρσένιος: Γλέντι τα Θεοφάνια και κοπή πρωτοχρονιάτικης πίτας

Πρόσκληση στην κοπή Πρωτοχρονιάτικης πίτας και στο γλέντι του Πολιτιστικού και Οικολογικού Συλλόγου Αγίου Αρσενίου - Πότε και που

ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia: Συντριβή (93-66) από την Αναγέννηση Αρκαλοχωρίου στη πρεμιέρα του 2ου γύρου

Με δύο νέα πρόσωπα και οκτώ συνολικά παίκτες ο ΑΠΑΣ Νάξου Terranaxia γνώρισε μία ακόμη εκτός έδρας ήττα - Με ρεκόρ 4-8 νίκες και υποδέχεται το Παγκράτι όπου ζητάει και το +6 της διαφοράς

Τέλος Ανθεκτικότητας: Τι ισχύει από την 1η Ιανουαρίου για ξενοδοχεία και airbnb

Tέλος ανθεκτικότητας: Τα ποσά που ισχύουν για ξενοδοχεία και βραχυχρόνια μίσθωση με την έναρξη του νέου έτους

Σύρος – Φοίνικας: Εμπιστοσύνη στον Θάνο Τερζή

Ο Φοίνικας Σύρου ανακοίνωσε την παραμονή του Θάνου Τερζή ως πρώτου προπονητή στην ανδρική ομάδα βόλεΪ

Καθολική Αρχιεπισκοπή – Τήνος: Εναρξη Ιωβηλαίου Ετους και η σημασία του

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιωσήφ στην περιεκτική ομιλία του αναφέρθηκε στην σημασία του Ιωβηλαίου και τα πνευματικά οφέλη που προσφέρει στους πιστούς

Airbnb: Τι αλλάζει για φέτος σχετικά με τη φορολογία και τη διάρκεια μίσθωσης

Διάρκεια μίσθωσης, παρεχόμενες υπηρεσίες, αριθμός καταλυμάτων διαμορφώνουν τον φόρο, σύμφωνα με οδηγό της ΑΑΔΕ για την βραχυχρόνια μίσθωση

«Εφυγε» από τη ζωή η βολεϊμπολίστρια (με καταγωγή από το Φιλώτι Νάξου) Μαργαρίτα Οικονομοπούλου

Σοκ στον ελληνικό αθλητισμό στο Φιλώτι στην Νάξο: «Εφυγε» από τη ζωή η βολεϊμπολίστρια Μαργαρίτα Οικονομοπούλου ( της Μαρίνας του Κοπανοβασιλη το γένος Βρούτση, )

Blue Star Delos: Αλλαγή ώρας αναχώρησης από Σαντορίνη ενόψει .. Πρωτοχρονιάς

Blue Star Delos: Πώς θα εκτελεστεί το τελευταίο δρομολόγιο της χρονιάς - Αναμένεται να μπει πρώτο στο λιμάνι του Πειραιά

Νάξος-Κακοκαιρία: Οκτώ μέρες σερί βροχής και τα +500 χιλιοστά βροχόπτωσης στην Κόρωνο

Δεκέμβριος 2024 και για οκτώ διαδοχικές ημέρες η βροχόπτωση κάλυψε τις ανάγκες της γης... Που έπεσε το περισσότερο νερό στη Νάξο;

Αιγαίο: Σε ποια νησιά θα έχουμε νέες αεροπορικές συνδέσεις το φετινό (2025) καλοκαίρι

Οι νέες πτήσεις στους ελληνικούς ουρανούς το 2025 – Τι προβλέπεται για τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Blue Star Ferries: Το “Delos” …φεύγει και το “Blue Star 1” επιστρέφει (09/01) στη Παροναξία

Αλλαγή φρουράς με τη νέα χρονιά για τα πλοία που ετοιμάζονται για την ετήσια ακινησία τους - Ποιο πλοίο θα πάρει τη θέση του Blue Star Delos και πότε;

Blue Star Ferries: Το “Delos” έρχεται από 10 Ιανουαρίου να καλύψει το κενό του “Myconos”

Το "Blue Star Delos" αφήνει τη Παροναξία και πηγαίνει στα .. βόρεια με σκοπό να καλύψει το κενό της ακινησίας του Myconos ... - Ποιες άλλες αλλαγές και παρατάσεις έχουμε

Blue Star Delos: Ποδαρικό και το 2025 (4η σερί χρονιά) έκανε στο λιμάνι του Πειραιά (photos – video)

Το Blue Star Delos για 4η σερί χρονιά μπαίνει πρώτο στο λιμάνι του Πειραιά και κάνει ποδαρικό - Ποιοι το υποδέχτηκαν (photo - video)

Νάξος: Διέλυσε κάθε ρεκόρ (45 ετών) η βροχόπτωση τον φετινό Δεκέμβριο

Το ύψος βροχής Δεκεμβρίου είναι σχεδόν τριπλάσιο(!!!), από το κλιματικά μέσο μηνιαίο ύψος Δεκεμβρίου για τη Νάξο

Σχολεία: Επιστροφή στις τάξεις την 8η Ιανουαρίου, οι επόμενες αργίες

Την Τετάρτη 8 Ιανουαρίου οι μαθητές γυρίζουν στο σχολείο - Ποια είναι τα επόμενα τριήμερα

Νάξος: Αποκατάσταση του προβλήματος στον φάρο του λιμανιού (video)

Το πρωί της Δευτέρας (30/12) αποκαταστάθηκε το πρόβλημα με τον φωτισμό στο φάρο του λιμανιού (video)