Κυριακή, 23 Φεβρουαρίου, 2025
ΑρχικήΑκτοπλοΐαBlue Star Patmos… Οι ξερόλες και οι δικαστές του πληκτρολογίου

Blue Star Patmos… Οι ξερόλες και οι δικαστές του πληκτρολογίου

|

Άρθρο της ιστοσελίδας nautilia.gr για το θέμα της κριτικής για όσα γίνονται και ακούγονται γύρω από το Blue Star Patmos… Τίτλος; «Ο επαγγελματισμός του πληρώματος του Blue Star Patmos και οι Ελληνάρες που έχουν άποψη για όλα»

Για ακόμη μία φορά λοιπόν οι Έλληνες ειδήμονες και καπετάνιοι του πληκτρολογίου έπεσαν να φάνει τον Πλοίαρχο του Blue Star Patmos, θυμίζοντας σε όλους μας ότι εμείς στην Ελλάδα τα ξέρουμε όλα, κρίνουμε για όλα (εκ του ασφαλούς βεβαίως) και κατηγορούμε για όλα. Προφανώς και τα τρία μνημόνια μοιάζουν λίγα, και αν άλλωστε αύριο ξεκινήσουμε και κάνουμε μία ερώτηση στα καφενεία για το ποίος φταίει για την κατάσταση οι απαντήσεις που θα πάρουμε είναι ότι φταίει ο διπλανός μας, η Γερμανία, η Ευρώπη, η Αμερική, Η χούντα ο πλανήτης Άρης, η κακία μας η τύχη και ότι άλλο μπορούμε να φανταστούμε. Ποτέ όμως εμείς.

Διαβάσαμε ένα σωρό σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τους δικαστές του πληκτρολογίου, οι οποίοι δίκασαν ήδη τον πλοίαρχο και το πλήρωμα του επιβατηγού που προσάραξε. Άνθρωποι οι οποίοι έχουν ένα σκάφος 6,7,8 η και 9 μέτρα, έχουν την εντύπωση και εξισώνουν τα επιβατηγά πλοία με τα σκάφη τέτοιου μήκους. Τα επιβατηγά πλοία των οποίων τα πληρώματα είναι ήρωες όταν διακινδυνεύουν τα διπλώματα τους αλλά και την ζωή τους για να βγάλουν εις πέρας το έργο τους και να εξυπηρετήσουν όλους τους επιβάτες, μπαίνοντας σε λιμάνια ακατάλληλα με κακές καιρικές συνθήκες και πολλές φορές με πλοία που δε θα έπρεπε καν να ταξιδεύουν.

Είναι αυτά τα πληρώματα που μας φέρνουν φάρμακα στα νησιά, που προσεγγίζουν υπό αντίξοες συνθήκες και που τους ωθούν να εργάζονται ατέλειωτες ώρες, κάτι που παραβιάζει ξεκάθαρα τις ώρες εργασίας των ναυτικών, σύμφωνα με τους διεθνείς πλέον κανονισμούς. Είναι αυτοί που μένουμε με το στόμα ανοιχτό όταν βλέπουμε βιντεάκια στο youtube τους μήνες του χειμώνα να προσπαθούν με νύχια και με δόντια να δέσουν στα ακατάλληλα λιμάνια πλοία 100 και 150 μέτρων, και όλα αυτά για να εξυπηρετήσουν όλους εμάς, να βγάλουν το μεροκάματο του τρόμου για να επιβιώσουν και να ταΐσουν τις οικογένειες τους.

Ο ναυτικός κατάντησε να είναι το εξιλαστήριο θύμα από όλους. Να κουβαλάει ένα κάρο διπλώματα μαζί του, να είναι αναγκασμένος να αποδεικνύει συνεχώς ότι είναι ικανός και να τρέχει στα σχολεία μέχρι να βγει στην σύνταξη, να τον τρέχουν να κάνει τέστ για ναρκωτικά και αλκοόλ σα να είναι κατάδικος, την στιγμή που ένας γιατρός με ύφος χιλίων καρδιναλίων δε ελέγχεται από πουθενά όταν εγώ πάω εκεί και μου κάνει την γνωμάτευση, μου δίνει ένα λάθος φάρμακο και με στέλνει αδιάβαστο… Ναι ο Έλληνας ναυτικός που τον

εξίσωσαν με τα επαγγέλματα της στεριάς και του έβαλαν φόρο 25%, την στιγμή που δεν έχει σχέση με επάγγελμα της στεριάς. Ναι, αυτός που είναι σε ένα πλοίο και έχει την ευθύνη εκατοντάδων ανθρώπων (ή και χιλιάδων) ή χιλιάδων τόνων πετρελαίου, ανάλογα πάντα τον τύπο του πλοίου.

Πόσοι άραγε από αυτούς που εκσφενδονίζουν κατηγορίες παντού γνωρίζουν πραγματικά το επάγγελμα; Χωρίς πορίσματα ποιος μπορεί να γνωρίζει τι έγινε εκείνη την στιγμή στο πλοίο; Τι ζημιά μπορεί να έπαθε το πηδάλιο ή τα μέσα πρόωσης του πλοίου;

Να καταλάβουμε λοιπόν όλοι ότι δεν είναι πολύ δύσκολο να υπάρξει μία απρόβλεπτη βλάβη την στιγμή που χειρίζει το πλοίο και να μην υπάρχει χρόνος να αντιδράσει κανείς. Προφανώς όλοι αυτοί που τα λένε αυτά ήξεραν καλύτερα από τον πλοίαρχο και ήταν ικανότεροι από αυτόν. Είπαμε ο Έλληνας από την φύση του τα ξέρει όλα και έχει άποψη για όλα, και αυτό συνέβαινε πάντα, απλά τώρα στην εποχή που ζούμε μπορεί και να την διατυπώνει και δημοσίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δυστυχώς να επηρεάζει λανθασμένα την κοινωνία.

Λάθη γίνονται και θα γίνονται από όλους μας. Λάθη κάνουμε στην δουλειά μας, στην προσωπική μας ζωή και παντού. Σκοπός είναι να έχουμε κάνει τα πάντα για να τα αποφύγουμε και όταν τελικά έρθει η στιγμή που δεν μπορούσαμε, τότε να είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε κάθε κατάσταση και να εκμηδενίσουμε όσο είναι δυνατόν τις πιθανότητες να έχουμε απώλειες. Κανείς δεν ξέρει αν ήταν λάθος ή κάποια μηχανική βλάβη. Ξέρουμε όμως ότι το πλήρωμα, όταν ήρθε αυτή ή κακιά στιγμή, ανταποκρίθηκε παίρνοντας βαθμό άριστα!

Οι Έλληνες ναυτικοί τις έχουν περάσει τις εξετάσεις τους εδώ και πολλά χρόνια. Σίγουρα υπάρχουν και κακοί ναυτικοί όπως κακοί υπάρχουν παντού. Το σίγουρο είναι ότι το πλήρωμα του Patmos συμπεριφέρθηκε άκρως επαγγελματικά και ναυτικά, μένοντας στο πλοίο και αποβιβάζοντας όλους τους επιβάτες με ασφάλεια. Αυτό είναι που έχει σημασία.

Ναι ξέρω ότι θα αποδοθούν ευθύνες στον πλοίαρχο. Γνωρίζω ότι θα έρθει αντιμέτωπος με κάποιους καρεκλοκένταυρους που ξέρουν άριστα τους κανονισμούς και την SOLAS. Όλα αυτά βέβαια στην θεωρία, γιατί σ την πράξη επάνω στο πλοίο ανάθεμα και αν έχουν κυβερνήσει σκάφος μεγαλύτερο από καμιά 50αριά μέτρα.

Κουράγιο λοιπόν σε όλο το πλήρωμα του Blue star Patmos γι’ αυτά που τραβάνε και τραβήξανε.

Κουράγιο στον Καπετάνιο γι’ αυτά που τράβηξε και θα τραβήξει. Να θυμάται ότι όλοι εμείς οι συνάδελφοι του τον καταλαβαίνουμε απόλυτα, τον συζητάμε στα καπνιστήρια και είμαστε μαζί του.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Βατικανό: “Κρίσιμη” χαρακτηρίζεται η κατάσταση της υγείας του Πάπα Φραγκίσκου

Η Αγία Εδρα ανακοίνωσε ότι ο ποντίφικας υπέστη «παρατεταμένη αναπνευστική κρίση που μοιάζει με άσθμα» και ότι, λόγω χαμηλών αιμοπεταλίων, χρειάστηκε να του γίνει μετάγγιση αίματος

Ελληνικός Στίβος: Στα 6,01 μ. “πέταξε” ο εντυπωσιακός Εμμανουήλ Καραλής (video)

Ο Εμμανουήλ Καραλής πέτυχε αρχικά πανελλήνιο ρεκόρ στο επί κοντώ με άλμα στα 5.95μ και μέσα σε λίγα λεπτά το κατέρριψε αφού πέρασε τα 6.01μ (video)

Σεισμική ακολουθία: Κλειστά τα σχολεία έως 28 Φεβρουαρίου σε Αμοργό, Ανάφη, Ιο και Σαντορίνη

Σε ύφεση η σεισμική ακολουθία - Η απόφαση μετά από την κοινή συνεδρίαση των δύο Επιτροπών για τη σεισμική δραστηριότητα στο θαλάσσιο χώρο μεταξύ Σαντορίνης και Αμοργού

Μ. Μαυρογιάννης: Γιατί μιλάει για πολιτική .. παράσταση μέσω social media

Μάκης Μαυρογιάννης: “Θεσμικοί έλεγχοι στα σχολεία – Πολιτική παράσταση στα social media” - Σε ποιους αναφέρεται και γιατί;

Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων: Στη δημοσιότητα το πρόγραμμα των αποκριάτικων εκδηλώσεων

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα των αποκριάτικων εκδηλώσεων Νάξου και Μικρών Κυκλάδων - Πότε ξεκινούν, οι διαδρομές των Κορδελάτων και το Καρναβάλι

Σύρος: Συνάντηση Χατζηδάκη – Αθανασίου και το αεροδρόμιο που πάει σύντομα σε ιδιώτες

Στον Δήμο Σύρου - Ερμούπολης ο Κωστής Χατζηδάκης - Ποια ήταν τα θέματα που έπεσαν στο τραπέζι - Τι ανέφερε ο κος Αθανασίου

Κυκλάδες: Ο Βαγγέλης Κονιτόπουλος τραγουδάει “Λατρεμένη Σαντορίνη” (video)

"Λατρεμένη Σαντορίνη " Το τραγούδι του Βαγγέλη Κονιτόπουλου (σε στίχους Θανάση Περιστεράκη) για την δοκιμαζόμενη Σαντορίνη (video)

Δωδεκάνησα – Νίσυρος: Ο Δήμος δημιουργεί ενεργειακή κοινότητα

Ο Δήμος Νισύρου δημιουργεί ενεργειακή κοινότητα - Τι επιδιώκει

Νάξος: Έρχονται (25/02) τα “Άγουρα κεράσια” με τους Καζάκο – Τρύπη

Πότε και που θα δούμε τη παράσταση "Αγουρα Κεράσια" στη Νάξο - Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές

Νάξος – Δημοτική Επιτροπή: Η Ναυαγοσωστική κάλυψη στο τραπέζι της συζήτησης

Συνεδριάζει την Τρίτη 25 Μαρτίου η Δημοτική Επιτροπή του Δήμου Νάξου – Τα θέματα της ημερήσιας διάταξης

Μέλανες – “Κούρος ο Ελληνας”: Πένθος για την απώλεια του Γιώργου Ανεβλαβή

Σε ηλικία 49 ετών έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Ανεβλαβής.. Η ανακοίνωση του Πολιτιστικού Συλλόγου "Κούρος ο Ελληνας"

Ολυμπιακός: Ένα ποδοσφαιρικό διαμάντι από τη Νάξο γεννιέται στον “Θρύλο”

Ποιος είναι ο 13χρονος που φοράει τη φανέλα του Ολυμπιακού και κάνει τα πρώτα του βήματα

Άκης Τσελέντης: “Ας ελπίσουμε ότι πιθανή εκροή λάβας τις επόμενες ημέρες ή εβδομάδες να είναι ήπια “

"Μπορεί τα τελευταία δύο 24ωρα να βιώσατε μια δραστική μείωση των σεισμών, αυτοί όμως εξακολουθούν να συμβαίνουν με μεγέθη που δεν τους καταλαβαίνετε."

Νάξος – Σύνδεσμος Υδραυλικών: Ψήφισμα για την εκδημία του Γιώργου Ανεβλαβή

Ο Σύνδεσμος Υδραυλικών Νάξου εξέδωσε ψήφισμα για την απώλεια του Γιώργου Ανεβλαβή - Τι αναφέρει

Νάξος – Αεροδρόμιο: Τον Μάρτιο θα κλείσει για τρεις εβδομάδες λόγω εργασιών αναβάθμισης

Οι εργασίες καλά κρατούν στο αεροδρόμιο της Νάξου - Ερχεται αναστολή λειτουργίας λόγω εργασιών στο διάδρομο προσγείωσης - απογείωσης για δια πλάτυνση

Κυκλάδες (Σαντορίνη – Αμοργός): Παγώνουν οι κρατήσεις, τι λένε οι αρμόδιοι

Μείωση 15% από τους tour operators και 50% από τους μεμονωμένους τουρίστες - Τι λένε σε Σαντορίνη - Αμοργό και Πάρο

Η μεγάλη απόδραση: 27.000 σολομοί το «έσκασαν» από ιχθυοτροφείο

Οι περιβαλλοντολόγοι εκφράζουν ανησυχία για τις επιπτώσεις στο οικοσύστημα.

Κακοκαιρία “Coral”: Η Νάξος ξύπνησε με 0 βαθμούς θερμοκρασία και αίσθηση ψύχους στους – 4

Πως ξύπνησαν σήμερα (21/02) οι Κυκλάδες - Με αίσθηση ψύχους στους -4 βαθμούς η Απείρανθος και Κωμιακή... Πως είναι οι υπόλοιπες Κυκλάδες

Μητσοτάκης: Κλειστά έως τις 21 Φεβρουαρίου τα σχολεία σε Σαντορίνη, Ίο, Ανάφη και Αμοργό

Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρεται, επίσης, στην ανανέωση του στόλου των λεωφορείων, στο πιλοτικό πρόγραμμα αστυνόμευσης των συγκοινωνιών στη Δυτική Αθήνα, στο πρόγραμμα «Αναβαθμίζω το σπίτι μου ΙΙ», αλλά και σε μέτρα στον τομέα της Υγείας.

Sea Jets: Σε Σχοινούσα και Ηρακλειά φέτος θα δούμε το “Champion Jet 3” (pinakas)

To "Champion Jet 3" αναλαμβάνει να καλύψει τις δρομολογιακές ανάγκες του καλοκαιριού σε Σχοινούσα - Ηρακλειά ενώνοντας με Νάξο και Κουφονήσια (πίνακας)