Σκοτώνουν τα άλογα όταν γεράσουν.. Οσο σκληρό κι εάν ακούγεται, είναι η πραγματικότητα. Ομως, το ίδιο ισχύει και τα .. άψυχα αντικείμενα όπως τα πλοία. Εϊναι όμως δυνατόν να θεωρείται άψυχο ένα πλοίο, το οποίο για δεκαετίες μετέφερε χιλιάδες ανθρώπους καθημερινά;
Οπότε; Οταν διαβάζεις ειδήσεις όπως αυτή πριν μερικές ημέρες ότι το “Πηνελόπη Π” πάει για σκαρπ στη Τουρκία ή σήμερα ότι ένα ανάλογο δρομολόγιο θα κάνει και το “Κρήτη ΙΙ” ένας κόμπος ανεβαίνει στο λαιμό, ένα δάκρυ κυλάει…
Βλέπετε, όταν έχεις ταξιδέψει έστω και μία φορά με αυτά τα πλοία δένεσαι… Οταν τα βλέπεις καθημερινά να έρχονται στο λιμάνι για να “φωνάξουν” παρών επίσης… Η είδηση προκαλεί δάκρυα…
Το «ΚΡΗΤΗ ΙΙ» πουλήθηκε και αναχωρεί από την ντάνα της Ελευσίνας για τα διαλυτήρια και για ανακύκλωση. Αυτή είναι η τιμή πώλησης του.
Η ανακοίνωση της Attica Group:
Συγκεκριμένα, η εταιρεία “ενημερώνει το επενδυτικό κοινό ότι τo Ε/Γ – Ο/Γ πλοίo ΚΡΗΤΗ ΙΙ, πλοιοκτησίας θυγατρικής της Εταιρίας, πωλήθηκε με σκοπό την ανακύκλωσή του σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία για την ασφαλή και περιβαλλοντικώς υγιή ανακύκλωση πλοίων, σε μονάδα ανακύκλωσης πλοίων, η οποία περιλαμβάνεται στον Ευρωπαϊκό Κατάλογο Μονάδων Ανακύκλωσης Πλοίων.
Το τίμημα της πώλησης ανήλθε σε 3,6 εκατ. δολάρια ΗΠΑ και θα ενισχύσει τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου. Από τη συναλλαγή προέκυψε κέρδος 0,2 εκατ. ευρώ”.
Το «Κρήτη ΙΙ» είναι Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο, που ναυπηγήθηκε το 1979 ως New Yukari και αγοράστηκε από την ANEK Lines. Αποτελούσε τμήμα του στόλου της κρητικής εταιρίας.
Είχε πρωτόκολλο επιβατών 1.500 άτομα, μεταφορική ικανότητα 600 οχήματα, 134 καμπίνες καθώς και επιβατικά αεροπορικά καθίσματα. Το 2024 αποσύρθηκε και τέθηκε εκτός λειτουργίας λόγω των επαναλαμβανόμενων μηχανικών βλαβών.
Βρίσκεται στην Ελευσίνα δίπλα από το αδερφό πλοίο «Κρήτη Ι».
Η είδηση έρχεται από τη σελίδα που διαθέτει η ΠΕΝΕΝ στα social media