«Κάθε χρόνο και χειρότερα με τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη “Ανάφη, ένα βήμα μπροστά” – Το Blue Star Patmos τη Πέμπτη (27/06) σε έκτακτη δρομολόγηση προς την Ανάφη
Δεν πέρασαν ούτε 24 ώρες από την αναφορά των επιχειρηματιών και των εμπλεκόμενων στο χώρο του τουρισμού της Ανάφης στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής όπου του έβαζαν …δύσκολα και ουσιαστικά ζητούσαν απαντήσεις για τον ναυτικό τους αποκλεισμό και έχουμε την πρώτη ένδειξη… Οπως έγινε γνωστό από επιχειρηματίες της Ανάφης, η Blue Star Ferries ενημέρωσε ότι την προσεχή Πέμπτη 27 Ιουνίου, το Blue Star Patmos (photo credit portcity.gr) θα βάλει στο δρομολόγιό του και την Ανάφη από την Σαντορίνη; Λύνεται το πρόβλημα όχι; Ειδικά μάλιστα όταν το προγραμματισμένο δρομολόγιο του “Μαϊστρος” (της Ενωσης Λεμβούχων) από Σαντορίνη που ήρθε με καθυστέρηση (σ.σ. οι λεμβούχοι δίνουν χείρα βοηθείας στο γειτονικό νησί) κατανοεί κανείς ότι η αγωνία των κατοίκων είναι μεγάλη.
Αυτά όσον αφορά τις τελευταίες εξελίξσεις… Και ενώ περιμένουμε τις επόμενες και κυρίως από την Sea Jets που έχει και τη γραμμή των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων που έμεινε ορφανή μετά την αποχώρηση του Aqua Jewel…
Ομως, είχαμε και μία ακόμη ανακοίνωση που υπογράφεται από τον Ιωάννη Πατινιώτη, υποψήφιο δήμαρχο Ανάφης, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης ” Ανάφη, ένα βήμα μπροστά”, η οποία εκδόθηκε σήμερα και έχει ως τίτλο ” Κάθε χρόνο και χειρότερα με τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια”… Τι αναφέρει; “Το πλοίο Aqua Jewel της εταιρείας Sea Jet, μας ανακοινώνει ότι λόγοτεχνικήςβλάβης δεν μπορεί να εξυπηρετήσει το δρομολόγιο ΣΥΡΟΣ – ΠΑΡΟΣ – ΝΑΞΟΣ – ΦΟΛΕΓΑΝΔΡΟΣ – ΣΙΚΙΝΟΣ – ΙΟΣ – ΘΗΡΑΣΙΑ – ΘΗΡΑ ΑΝΑΦΗ και επιστροφή, με την εκτέλεση δύο (02) δρομολογίων την εβδομάδα . Ταυτόχρονα φαίνεται μέσω δορυφόρου να εκτελεί δρομολόγια στα νησιά Αζόρες και εμείς απορούμε.
Φυσικά στην θέση του aquajewelτοποθετούνταιδιάφοραπλοία της εταιρείας οποιαδήποτε ώρα,χωρίς προγραμματισμό και κανένα δεν φαίνεται στο διαδίκτυο. Βέβαια όλα αυτά τα προβλήματα τα έχουμε ξαναδεί, θα έλεγα ότι η λέξη αφερεγγυότητα και seajet για το νησί μας είναι κοινή.
Για το πολυαναμενόμενο ακτοπλοϊκό δρομολόγιο του bluestar, κάθε εβδομάδα το περιμένουμε, στο τέλος θα το δούμε και δεν θα το πιστεύουμε. Ένα δρομολόγιο που τα προηγούμενα χρόνια βοήθησε αρκετά τουριστικά το νησί μας ιδιαίτερα τις πρώτες 15 ημέρες του Ιουνίου. Το μπαλάκι των ευθυνών για το φετινό μπάχαλο από την ακτοπλοϊκή εταιρεία στο Υπουργείο Ναυτιλίας και από εκεί στο Ελεγκτικό Συνέδριο.
Όσο βεβαία για το δημοσίευμα του δήμαρχου Ανάφης όπου εκτός τα ακτοπλοϊκά προβλήματα αναφέρει για ‘’υπερβολική διαμαρτυρία των επαγγελματιών που λειτουργεί και δυσφημιστικά για το νησί μας’’ θα αναφέρω μόνο ότι για κάποιους επαγγελματίες, η καλοκαιρινή τους επιχείρηση είναι το μοναδικό εισόδημα που έχουν.
Σίγουρα το ακτοπλοϊκό δρομολόγιο του Πρέβελης από το λιμάνι του Πειραιά δυο φορές τη εβδομάδα βοηθάει το νησί μας αλλά θα πρέπει κάθε κυβέρνηση να ξέρει ότι όποτε μας ξεχνούν και μας αδικούν εμείς θα τους το υπενθυμίζουμε με οποιοδήποτε τρόπο.
Θα αναφέρουμε ξανά την πρόταση μας ως δημοτική παράταξη «Ανάφη, ένα βήμα μπροστά» ότι ως μοναδική λύση για το νησί μας είναι το υπουργείο Ναυτιλίας να συνεργαστεί με τους τοπικούς φορείς για τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια τα οποία θα επιδοτούνται, ίσως και με λιγότερα χρήματα συγκριτικά με τώρα, ενώ ταυτόχρονα θα είναι πιο αποδοτικά για τα νησιά μας.
Άρα θα ήταν σημαντικό πριν σχεδιαστεί ο επόμενος ακτοπλοϊκός χάρτης που αναφέρει και το δικό μας νησί την Ανάφη ,να αναλύσουμε το κόστος και τα οφέλη της καθημερινής συγκοινωνίας με το νησί της Σαντορίνης. Γνωρίζουμε ότι ο σκοπός δεν είναι τα νησιά να ερημώσουν, αλλά φοβόμαστε ότι το νομικό πλαίσιο και η πολιτική ατολμία αναδεικνύει πραγματικό υπουργό, τον εκάστοτε εφοπλιστή και όχι τον πολίτικο που έχει τιμήσει ο ελληνικός λαός”.