Ενημερώνονται καθημερινά οι επιβάτες πλοίων για τα δικαιώματά τους από τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ακτοφυλακής σε συνεργασία με την Ενωση Καταναλωτών Ελλάδας
Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού πραγματοποιήθηκε στο λιμάνι του Πειραιά από στελέχη του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής σε συνεργασία με μέλη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.
Η εν λόγω εκστρατεία, πραγματοποιήθηκε ενόψει των μετακινήσεων των ταξιδιωτών της θερινής περιόδου και εστίασε στην ενημέρωση του επιβατικού κοινού, αναφορικά με τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του.
Στο πλαίσιο αυτό, διανεμήθηκε η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας, στην οποία περιγράφεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων το νομικό πλαίσιο για τα δικαιώματα των επιβατών, που θεσπίστηκε με το Νόμο 3709/2008 και επικαιροποιήθηκε με το Νόμο 4150/2013, ενώ επίσης διανεμήθηκε το φυλλάδιο με τα διατιμημένα προϊόντα που πρέπει να πωλούνται από τα κυλικεία των πλοίων εσωτερικών γραμμών.
Τέλος, γίνεται γνωστό ότι από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και το Αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, στην ιστοσελίδα www.hcg.gr και συγκεκριμένα στην ενότητα «Σας ενδιαφέρει», έχουν αναρτηθεί τόσο η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας όσο και το φυλλάδιο επιβάτη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.
Ανάλογες ενημερωτικές δράσεις από μεικτά κλιμάκια στελεχών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά και της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας, θα πραγματοποιούνται καθ΄ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.