Στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκων Συγκοινωνιών της Τρίτης (08/05) θα τεθούν τα αιτήματα της Golden Star Ferries αλλά χωρίς τη παρουσία Νάξου στο τροποποιημένο δρομολόγιο από Ρέθυμνο – Ραφήνα – Το νέο δρομολόγιο Ανδρου / Σύρου από Ραφήνα και οι υπόλοιπες αλλαγές στα 126 θέματα (!!!)
Η αλήθεια είναι ότι αργήσαμε λίγο. Μόνο πέντε μήνες με πολλές συζητήσεις και γκρίνια. Όμως, έχουμε Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών την προσεχή Τρίτη 8 Μαΐου, στον Πειραιά και στο τραπέζι θα πέσουν δεκάδες θέματα. Για την ακρίβεια περισσότερα από 120 (!!!) κάποια μάλιστα είναι εξ αναβολής, υπάρχουν πολλές τροποποιήσεις και βέβαια νέα δεδομένα που έρχονται μετά την εξαγορά της Hellenic Seaways από την Attica Group. Κίνηση που ενεργοποιεί την Οικογένεια Grimaldi που όπως όλα δείχνουν μπαίνει στο Αιγαίο και δη στις Κυκλάδες.
Και ένα από τα βασικά θέματα που θα συζητηθούν είναι το αίτημα έκτακτης δρομολόγησης του «Mykonos Palace» στην γραμμή Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Νάξου από την 1η Ιουνίου 2018 έως τα τέλη Σεπτεμβρίου (30/09)… Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουμε το συγκεκριμένο πλοίο… Λογίζεται ως …παλάτι, αυτή την ώρα βρίσκεται στην Κωνσταντινούπολη και δη στα ναυπηγεία για να μπορέσει από τις 12 Μαΐου να εκτελεί γραμμή στην Αδριατική (Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ανκόνα, ως αντικαταστάτης του «CRUISE EUROPA») όμως έχει ενδιαφέρον να το δούμε στο λιμάνι της Νάξου… Και για να δείτε πόσο … μεγάλο είναι με τη βοήθεια φίλου γραφίστα έχουμε μία πρώτη προσομοίωση έχοντας στο πλευρό του το “Blue Star Delos”… Η διαφορά τους είναι σχεδόν 80 μέτρα (!!!) Και βλέπουμε ότι όντως φαντάζει μεγάλο…
Χωρίς συμβατικό η Νάξος για Κρήτη
Από εκεί και πέρα, έχουμε τις τροποποιήσεις και τα αιτήματα που έχει καταθέσει η Golden Star Ferries τόσο για τα ταχύπλοα όσο και για τα συμβατικά της πλοία στις γραμμές των Κυκλάδων και την Κρήτη… Τα αιτήματα με τα ταχύπλοα είναι εξ αναβολής από τον Δεκέμβριο ενώ τα συμβατικά πλοία (SuperFerry και SuperFerry II) έχουν ήδη ξεκινήσει τα δρομολόγια από την Ραφήνα προς το Ηράκλειο. Στο αίτημα που έχει καταθέσει (Νο 111) η οικογένεια Στεφάνου έχει να κάνει με την τροποποίηση των δρομολογίων δύο φορές την εβδομάδα με λιμάνι αναχώρησης όχι το Ηράκλειο αλλά το Ρέθυμνο. Και εδώ έχουμε την απουσία της Νάξου. Ο κος Στεφάνου είχε αναφέρει ότι εάν υπάρχει αυτή η τροποποίηση τότε θα μπει και η Νάξος στο δρομολόγιο από τη στιγμή που θα υπάρχει αλλαγή ώρας στην αναχώρηση του πλοίου… Όμως στο αίτημα δεν υπάρχει η «Νάξος»… Και το θέμα είναι ότι η Νάξος μένει χωρίς συμβατικό πλοίο προς Κρήτη την τρέχουσα περίοδο. Θα πει κάποιος «Οκ… Που είναι το πρόβλημα;» Το πρόβλημα είναι 30 ευρώ περίπου. Γιατί υπάρχει η διαφορά στη τιμή του εισιτηρίου από Κρήτη προς Νάξο. Εκτός κι εάν όλοι θεωρούν ότι οι κάτοικοι της Νάξου έχουν γερά πορτοφόλια και δεν έχουν ανάγκη από συμβατικά πλοία…
Ενδιαφέρουν κι αυτά
Τέλος, από τα υπόλοιπα θέματα (μπορείτε να τα δείτε όλα τα θέματα συζήτησης) που μπορεί να έχουν ενδιαφέρον να πούμε ότι ξεχωρίζουν:
– Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Τ/Χ SIFNOS JET από 30/04 έως 31/05 και από 01/10 έως και 28/10 και εκτέλεση τους στις γραμμές Ηράκλειο – Θήρα – Πάρος – Μύκονος & Ρέθυμνο – Θήρα – Πάρος – Μύκονος, αντί της γραμμής Πειραιά – Πόρο-Ύδρα – Σπέτσες – Πόρτο Χέλι
– Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ Τ/Χ BLUE POWER και εκτέλεση τους στη γραμμή Ραφήνα – Τήνο – Μύκονο – Πάρο – Νάξο – Ίο – θήρα από 01/06 έως 30/09 αντί της γραμμής Πειραιά – Σύρου – Μυκόνου – Νάξου – Θήρας
– Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ Τ/Χ CHAMPION JET 2 και εκτέλεση τους στις γραμμές Ηράκλειο – Θήρα – Ίος – Νάξος – Μύκονος – Πάρος & Ρέθυμνο – Θήρα – Ίος – Νάξος – Μύκονος – Πάρος για το χρονικό διάστημα από 06/05 μέχρι 30/09, αντί των γραμμών Ραφήνα – Τήνος – Μύκονος – Σύρος – Πειραιάς & Ραφήνα – Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Νάξος – Ίος – Θήρα
– Ανάκληση δρομολόγησης Ε/Γ-ΟΓ Τ/Χ MEGA JET στη γραμμή Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Νάξος – Κουφονήσι – Αμοργός
Και τέλος η έλευση του οχηματαγωγού HSC CAT (πρώην Sea Speed Jet) για το χρονικό διάστημα από 25 Μαΐου έως 30 Σεπτεμβρίου στη γραμμή Ραφήνας – Άνδρου – Σύρου για πρώτη φορά…