Ο Μάριος Ηλιόπουλος έχει μπει δυναμικά στο χώρο της Κρουαζιέρας – Χθες Πέμπτη 15 Οκτωβρίου έκλεισε και επισήμως η συμφωνία για αγορά τέταρτου κρουαζιέροπλοιου ενώ σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν στην Ακτή Μιαούλη συζητάει και για πέμπτο
Δυναμικά συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία του στην κρουαζιέρα ο Όμιλος Ηλιόπουλου γνωστός στο ευρύτερο κοινό από την ακτοπλοϊκή εταιρεία Seajets.
Χθες έκλεισε και επισήμως η συμφωνία για αγορά τέταρτου κρουαζιέροπλοιου ενώ σύμφωνα με φήμες που κυκλοφορούν στην Ακτή Μιαούλη και διαβάζουμε στην σελίδα newmoney.gr συζητάει και για πέμπτο. Οι αγορές γίνονται μέσω της της ναυτιλιακής εταιρείας Masters Shipping με έδρα τον Πειραιά.
Το τελευταίο απόκτημα είναι το Pacific Aria, το οποίο αγόρασε από την Carnival Corp. & plc. Το πλοίο βρίσκεται σε αγκυροβόλιο της Λεμεσού. Eίναι χωρητικότητας 55.900 gross tonnage, και ναυπηγήθηκε το 1994 με την ονομασία Ryndam της Holland America για λογαριασμό της P&O Cruises Australia. Εχει μεταφορική ικανότητα 1.258 επιβατών.
Το ξεκίνημα των αγορών έγινε τον περασμένο Ιούνιο όταν αποκτήθηκε το χωρητικότητας 77.500gt Oceana ναυπηγήσεως 2000 από την P&O Cruises η οποία είναι θυγατρική ενός εκ των κολοσσών της παγκόσμιας βιομηχανίας της Carnival. Το Oceana έχει μεταφορικήικανότητα 2.200. Ακολούθησαν τα Veendam ναυπηγήσεως 1996, χωρητικότητας 57.100 gt και Maasdam ναυπηγήσεως 1993, χωρητικότητας 55.600gt της Holland America Line τα οποία αγοράστηκαν τον Αύγουστο.Το Veendam να μετονομάστηκε σε Aegean Majesty και το Maasdam σε Aegean Myth. Είναι αδελφά πλοία του νεοπακτηθέντος Pacific Aria και έχουν μεταφορική ικανότητα 1.258 επιβατών.
Η τεχνική διαχείριση των τριών πλοίων ανατέθηκε στην Optimum Shipmanagement, μια εταιρεία με στενούς δεσμούς με τη Celestyal Cruises και έδρα τον Πειραιά.
Οι εταιρείες κολοσσοί της κρουαζιέρας αναγκάζονται να πουλήσουν πλοία διότι το κόστος συντήρησής τους ανέρχεται πάνω από ένα δισεκατομμύριο δολάρια, τώρα που είναι δεμένα λόγω της πανδημίας και δεν έχουν έσοδα.