Νέα δεδομένα δημιουργούνται στο Αιγαίο μετά την εξαγορά της HSW από την Attica Group: «Νήσος Σάμος» και «Νήσος Ρόδος» στο Βόρειο Αιγαίο – Το Blue Star 1 κατεβαίνει Δωδεκάνησα αντί του Superfast XII που «εξαφανίζεται» μετά από δέκα σχεδόν χρόνια στο Αιγαίο
Πέμπτη 17 Μαΐου και μία δύσκολη ημέρα για την Ελληνική Ακτοπλοΐα κι αυτό γιατί αυτή την ώρα το «SUPERFAST XII» πραγματοποιεί το τελευταίο του ταξίδι στα νερά του Αιγαίου ολοκληρώνοντας τις πρώτες πρωινές ώρες το δρομολόγιό του από τα Δωδεκάνησα προς τον Πειραιά… Αυτή την ώρα (λίγο μετά τις 9 το βράδυ) είναι στην Κω και το πρωί θα έχει δέσει στον Πειραιά, έχοντας περάσει από Λέρο, Πάτμο και Σύρο, βάζοντας τέλος σε μία παρουσία στα νερά του Νοτίου Αιγαίου από το 2009… Και όπως είναι λογικό το συναίσθημα καλά κρατεί.. Κάτι που φάνηκε και στην φωτογραφία της ιστοσελίδας arxipelagos.com με τα μέλη του πληρώματος να αποθανατίζονται σε μία ιστορική φωτό λίγο πριν αναχωρήσουν για το τελευταίο ταξίδι…
Όπως είναι γνωστό το πλοίο έχει ήδη πωληθεί στον όμιλο Grimaldi και εντός του προσεχούς διαστήματος πρόκειται να παραδοθεί στη νέα του εταιρεία στην Ιταλία (τελευταίος πλοίαρχος ο Σπύρος Πεφάνης), αφού πρώτα δεξαμενιστεί στο Πέραμα, βάσει του προγράμματος δεξαμενισμών του ΟΛΠ, από τις 18 έως τις 23 Μαΐου στη μεγάλη πλωτή δεξαμενή.
Και βέβαια η κίνηση αυτή που ήταν και αναμενόμενη φέρνει μία σειρά από αλλαγές στο Αιγαίο που όπως είναι λογικό επηρεάζουν άμεσα και στις Κυκλάδες… Και δη τη γραμμή της Παροναξίας. Ξεκινάμε με το πλοίο που αντικαθιστά το «κόκκινο βέλος» και δεν είναι άλλο από το «Blue Star 1» (στη γραμμή Σύρο – Αμοργό – Πάτμο – Λέρο – Κάλυμνο – Κω – Ρόδο), το οποίο αποδρομολογήθηκε από τη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη. Και στη θέση του έχουμε το «Νήσος Ρόδος» που μάλιστα αυτή τη στιγμή είναι στο πέλαγος για το Βόρειο Αιγαίο… Και η αποχώρηση του «Blue Star 1» βάζει … τέλος θα λέγαμε στη παρουσία της Blue Star Ferries σ’ αυτή τη περιοχή καθότι τα πλοία που θα κινούνται θα έχουν μεν τα χρώματα της Attica Group αλλά θα προέρχονται από την Hellenic Seaways..
Το πλοίο που μας πονάει περισσότερο είναι το «Νήσος Χίος».. Πλοίο που θεωρητικά θα κάλυπτε το καλοκαίρι το μεταμεσονύκτιο δρομολόγιο (ώρα αναχώρησης 23:55 από Πειραιά για Παροναξία – Σαντορίνη και επιστροφή το μεσημέρι) αλλά παίρνει το δρόμο για τα Δωδεκάνησα και δη την … άγονη για να μπορέσει να έρθει στα δικά μας νερά με άνεση το «Patmos». Κι ενώ αρχικά είχε ειπωθεί ότι το «Νήσος Χίος» θα φύγει τέλος του μήνα Μαΐου, τελικά πήρε παράταση έως τις 12 Ιουνίου…
Και βέβαια στη γραμμή του Πειραιά για Χίο – Μυτιλήνη (με επιπλέον προσεγγίσεις σε Ψαρρά και Οινούσες) έχουμε και το «Νήσος Σάμος» ώστε να καλύπτετε πλήρως το Βόρειο Αιγαίο…
Ερωτηματικό τέλος αποτελεί το μέλλον του «Διαγόρας» το οποίο μπορεί να επέστρεψε από το εξωτερικό, υπήρχε η φημολογία ότι θα μπει στην άγονη των Δωδεκανήσων αλλά για την ώρα παραμένει στη δεξαμενή…