Κόπηκαν από τους διαγωνισμούς τα πλοία “Αδαμάντιος Κοραής” (στις γραμμές με Αλεξανδρούπολη, Λήμνο) και “Διονύσιος Σολωμός” (στις γραμμές των Δυτικών Κυκλάδων) γιατί δεν είχαν σε ισχύ το Πιστοποιητικό Ασφαλείας (!!!) όταν έγινε ο σχετικός διαγωνισμός – Γιατί κόπηκε το Andros Jet από τα ενδοκυκλαδικά.
Εξελίξεις που έρχονται από την .. Θράκη και ενδεχομένως να έχουν άμεση συνέπεια και για τις Κυκλάδες… Σύμφωνα με την ιστοσελίδα evros-news.gr ” Aπορρίφθηκε η συμμετοχή της εταιρείας Zante Ferries – ANMEZ A.E με το πλοίο “Αδαμάντιος Κοραής” στον διαγωνισμό για τις επιδοτούμενες από το Κράτος ακτοπλοϊκές γραμμές της Σαμοθράκης-Αλεξανδρούπολης και Αλεξανδρούπολης – Σαμοθράκης – Λήμνου, γιατί το συγκεκριμένο πλοίο δεν είχε Πιστοποιητικό Ασφαλείας που να βρίσκεται σε ισχύ όταν διενεργήθηκε ο διαγωνισμός. (εδώ να σημειώσουμε ότι το “Andros Jet” που κόπηκε πρόσφατα στην γραμμή των ενδοκυκλαδικών, βρέθηκε .. μικρότερο από την προβλεπόμενη σύμβαση βλέπε σελίδα 8 του πρακτικού στο τέλος του άρθρου . Προφανώς σε σχέση με πέρυσι όταν είχε πάρει τη γραμμή θα μπήκε στο … πλύσιμο ή το καλοκαίρι ήταν κανονικό αλλά τώρα το χειμώνα δεν είναι )…
Σύμφωνα με το Πρακτικό της Επιτροπής Διεξαγωγής των διαγωνισμών για την ανάθεση των επιδοτούμενων γραμμών σε όλη την Ελλάδα ή Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας όπως ονομάζονται, η οποία συνεδρίασε στις 11 Νοεμβρίου, “κόπηκαν” και τα δύο πλοία της εταιρείας Zantie Ferries – ANMEZ A.E. Δηλαδή εκτός του “Αδαμάντιος Κοραής” που εξυπηρετεί την Σαμοθράκη, απορρίφθηκε η συμμετοχή και του “Διονύσιος Σολωμός” για τις γραμμές στις Κυκλάδες και συγκεκριμένα Πειραιάς ή Λαύριο – Σίφνος – Φολέγανδρος – Σίκινος – Ίος – Θήρα και επιστροφή. Ούτε και αυτό είχε Πιστοποιητικό Ασφαλείας, το πρώτο απαραίτητο κα βασικό έγγραφο, σε ισχύ όταν πραγματοποιήθηκε ο διαγωνισμός”.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι ο διαγωνισμός ανάθεσης των δύο επιδοτούμενων γραμμών ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ και επιστροφή και ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ – ΛΗΜΝΟΣ και επιστροφή για το χρονικό διάστημα 1-11-2020 έως 31-10-2021 ΘΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ως τα τέλη του χρόνου. Σε αυτόν έχουν μάλιστα το δικαίωμα να πάρουν μέρος και άλλες εταιρείες, εκτός της Zante Ferries-ANMEZ A.E που πήρε την πρώτη φορά και ακυρώθηκε.
Άρα, κάποιοι που πανηγύριζαν αρχές του περασμένου Οκτωβρίου, με πρώτο τον δήμαρχο Νίκο Γαλατούμο ότι ο διαγωνισμός στις 6 Οκτωβρίου ολοκληρώθηκε και το “Αδαμάντιος Κοραής” παραμένει άλλο μένα χρόνο, θα πρέπει να περιμένουν τον καινούργιο διαγωνισμό και αφού η ιδιοκτήτρια εταιρεία του φυσικά καταθέσει Πιστοποιητικό Ασφαλείας εν ισχύ. Μέχρι πάντως να ολοκληρωθεί ο νέος διαγωνισμός ως τα Χριστούγεννα, συνεχίζει κανονικά τα δρομολόγια το πλοίο της Zante Ferries, αφού ανανεώνεται συνέχεια η περσινή σύμβαση της για την Σαμοθράκη.
Δείτε στο τέλος του άρθρου το σχετικό πρακτικό της συνεδρίασης…