Τετάρτη, 2 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΑθλητικάΝαξιώτης (Δ. Κορρές) κατασκεύασε το απόλυτο ...αυτοκίνητο

Ναξιώτης (Δ. Κορρές) κατασκεύασε το απόλυτο …αυτοκίνητο

|

Στην Σύρο ξεκίνησε η δημιουργία ηλεκτρικού αυτοκινήτου πριν καν οι Έλληνες αποκτήσουν ουσιαστικά … ρεύμα για να βλέπουν. Στην Κατερίνη, Έλληνες κατασκευαστές δημιούργησαν τα περίφημα Pony Hellas, αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα της Ελλάδας όσον αφορά τις μεταφορές κυρίως καθότι επαγγελματικά και ημιεπαγγελματικά αλλά ας είναι καλά η γραφειοκρατία. Γενικά, οι Έλληνες μηχανικοί έχουν μία τάση προς τον σχεδιασμό και τη δημιουργία αυτοκινήτων. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι στην F-1 ένας εκ των κορυφαίων σχεδιαστών είναι ο Νίκος Τομπάζης που αποτέλεσε για χρόνια το όπλο της Ferrari…

Και γιατί σας τα λέω αυτά; Μα πολύ απλά χθες στον Aegean Voice 107.5 “Η Φωνή του Αιγαίου» και στην εκπομπή «Γκολ Εσείς, Σέντρα Εμείς» φιλοξενούμενος ήταν ένας εκ των κορυφαίων οδηγών μοτοσυκλέτας, ο Βασίλης Ορφανός. Μέλος της LEMON και κεντρικό πρόσωπο του Naxos Adventure Rally που από χθες διεξάγεται στο νησί μας… Και ανάμεσα στα άλλα, ο Βασίλης Ορφανός μας αποκάλυψε ότι ήταν μέλος της ομάδας (Korres Project) του Ναξιώτη αρχιτέκτονα Δημήτρη Κορρέ («συγχωριανού μας» όπως είπε χαρακτηριστικά στην εκπομπή) με στόχο τη δημιουργία και κατασκευή ενός πρωτοποριακού τετρακίνητου οχήματος παντός εδάφους. Και ο ρόλος του; Να βοηθήσει στην εξέλιξη της ανάρτησης που θα έδινε την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο είτε πέφτει σε λακκούβες, είτε ανεβαίνει βουνά, είτε τρέχει με 300 σε ευθεία. Κάτι που έγινε πραγματικότητα… Όμως «δυστυχώς έχουμε φτιάξει τέσσερα πρωτότυπα αυτοκίνητα, ικανά να κινηθούν παντού αλλά δεν υπάρχουν πλέον τα χρήματα για να μπορέσει αυτό το αυτοκίνητο να βγει στην αγορά» Αυτό μας είπε ο Βασίλης Ορφανός..

Τα αδύνατα… δυνατά

Και βγήκαμε στην …αναζήτηση. Και ανακαλύψαμε τι εστί Δημήτρης Κορρές. Ο συγχωριανός μας. Το όνομα του είναι κάτι σαν «αστικός μύθος». Τον καλούν να δώσει λύσεις εκεί που όλοι οι άλλοι αποτυγχάνουν. Είναι αρχιτέκτων μηχανικός, κεραμίστας-αγγειοπλάστης, μηχανουργός, ενώ πρωταρχική επιθυμία του ήταν να γίνει γλύπτης. Κι ανάμεσα στα αδύνατα που έγιναν δυνατά; Μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος… Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου…Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας… Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας… Και τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα… Αλλά και τον Ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων… Και τόσα άλλα…

Υπομονή – συνεργασία

Όσο για το αυτοκίνητο; Το 4ο στη σειρά αυτοκίνητο είναι γνωστό  ως Korres Project 4 είναι 6.300 m3, έχει την εμφάνιση ενός εξωτικού σπορ αυτοκινήτου, σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια, έχει τελική ταχύτητα γύρω στα 300 χιλ. Και για τον σχεδιασμό του χρειάστηκαν δύο χρόνια… Και όπως λέει ο ίδιος στην ιστοσελίδα voria.gr «Όταν απευθύνθηκα σε εταιρείες στο εξωτερικό για να μου φτιάξουν σασμάν για το αυτοκίνητο, μού απάντησαν ότι αναλαμβάνουν παραγγελίες πάνω από 10.000 κομμάτια. Σκέφτηκα τότε: τι μηχανικός είμαι αν δεν μπορώ να φτιάξω μόνος μου το σασμάν; Πήγα, λοιπόν, στα συνεργεία της γειτονιάς, πήρα σασμάν και προσπάθησα να καταλάβω πώς κατασκευάζεται»,.

Η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος. Έτσι το αυτοκίνητο σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες. Επίσης, το ειδικό σασμάν του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης: γρήγορη οδήγηση, σκαρφάλωμα σε σκαλιά ή ακόμα και κερκίδες.

«Όλα τα μέρη είναι μηχανικά, δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτρονικά», τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές, ο οποίος αποκάλυψε ότι το μυστικό P4 στηρίζεται σε δύο αρχές: την υπομονή και τη συνεργασία. «Ο τροχός όταν συναντάει ένα εμπόδιο ανεβαίνει προς τα επάνω. Στο P4 οπισθοχωρεί λίγο προς τα πίσω για να δώσει χρόνο στο αυτοκίνητο να ξεπεράσει το εμπόδιο. Άρα εδώ υπάρχει η υπομονή. Επίσης, κάθε φορά που συναντάει ένας τροχός εμπόδιο το χτύπημα μοιράζεται στους υπόλοιπους τρεις τροχούς, δηλαδή υπάρχει συνεργασία», υπογράμμισε. Τα τέσσερα μοντέλα του Δημήτρη Κορρέ των 1.000 m3, των 1.300 m3, των 3.500 m3 και το τελευταίο των 6.300 m3 παρουσιάστηκαν στο τέλος Μαΐου του 2016 στο Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα. Κι από τότε έμειναν στο ράφι…

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο δείτε εδώ… 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Μύκονος: Ηχησε εκ νέου το “112”, έντονη βροχόπτωση

Μύκονος: Μήνυμα από το 112 λόγω έντονων καιρικών φαινομένων – Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης ο δήμος

Νάξος – Σύλλογος Γυναικών: “Πως κάνω λειτουργική μία σχέση”, μέρος δεύτερον…

Σύλλογος Γυναικών Νάξου: Ο κύκλος βιωματικών σεμιναρίων για σχέσεις και ψυχική υγεία συνεχίζεται - Που και πότε;

Πρόταση Ημέρες: Φακές με καλαμαράκια και … μυρωδικά

Οι φακές δεν θέλουν μούλιασμα, οπότε αυτό το ωραίο νηστίσιμο και ιδιαίτερα θρεπτικό πιάτο, που τις συνδυάζει με καλαμαράκια, είναι έτοιμο σε μισή ώρα και κάτι.

Νάξος – Μητρόπολη Παροναξίας: Εκδήλωση Σχολής Βυζαντινής Μουσικής

Βυζαντινοί Ύμνοι της Μεγάλης Εβδομάδας σε μουσικοθρησκευτική εκδήλωση της Ιεράς Μητρόπολης Παροναξίας - Πότε και που;

Αμερική: Εφυγε από τη ζωή ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ

Πέθανε ο ηθοποιός Βαλ Κίλμερ σε ηλικία 65 ετών - Φόρεσε τη πανοπλία του Μπάτμαν και τραγούδησε ως άλλος Μόρισον

“Express Skopelitis”: Παράταση ακινησίας για μερικές ακόμη ημέρες

Μικρές Κυκλάδες – “Express Skopelitis”: Παράταση ακινησίας για μερικές ακόμη ημέρες

Ο Ντιν Σπανός φέρνει τo NFL στην Ελλάδα   

Η Ελλάδα προστέθηκε στο πρόγραμμα το 2025, με τους Los Angeles Chargers να είναι η πρώτη ομάδα που αποκτά τέτοια δικαιώματα στη χώρα.

Μετάθεση της έναρξης του ψηφιακού δελτίου αποστολής

Παρατείνονται οι προθεσμίες για την ψηφιακή αποστολή δελτίων αποστολής στο myDATA – Αναλυτικά οι ημερομηνίες για Α' και Β' Φάση ανά κατηγορία επιχείρησης.

Υπεγράφη η ΚΥΑ για την ασθένεια του λογιστή

Υπεγράφη η ΚΥΑ για την προστασία λογιστών-φοροτεχνικών λόγω ασθένειας – Ανακοίνωση Πιερρακάκη σε συνάντηση με το ΟΕΕ

Η Πορτάρα… Viral σε Ghibli style

Η Πορτάρα «ντύνεται» με τα χρώματα της φαντασίας και μεταμορφώνεται σε σκηνή βγαλμένη από ταινία του Studio Ghibli, μαγεύοντας το ελληνικό και διεθνές κοινό.

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο Στέλιος Δεγαϊτας

Ενας νέος άνθρωπος - ο Στέλιος Δεγαίτας - έφυγε από τη ζωή το πρωί της Παρασκευής σε ηλικία μόλις 63 ετών

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο Μιχάλης Βαλέτας

Ο αγαπημένος φούρναρης των παλιών χωραϊτών, ο Μιχάλης Βαλέτας έφυγε από τη ζωή - Τι αναφέρει στην ανάρτησή του ο Στράτος Φουτάκογλου

Νάξος – Σκαδό: Πένθος με την απώλεια του Νίκου Φάρκωνα

Φτωχότερη από σήμερα η τοπική κοινωνία του Σκαδού Νάξου - Πότε θα γίνει η εξόδιος ακολουθία του Νίκου Φάρκωνα

Νάξος – Αεροδρόμιο: Ανανεωμένο ανοίγει …πύλες την Δευτέρα 31 Μαρτίου (Photos)

Το Αεροδρόμιο "Απόλλων" της Νάξου ανοίγει τις.. πόρτες από την Δευτέρα 31 Μαρτίου - Τα έργα που γίνονται κι έρχονται (Photos)

Πάρος – Νάουσα: Καταστροφικό πέρασμα βροχής, ήχησε και το 112 (video)

Μεγάλες ζημιές από την κακοκαιρία στην Πάρο: Ορμητικοί χείμαρροι οι δρόμοι, μήνυμα του 112 για απαγόρευση κυκλοφορίας των οχημάτων

Πάρος: Η έντονη βροχόπτωση στη περιοχή της Νάουσας παρασύρει αυτοκίνητα (video)

Η έντονη βροχόπτωση παρασύρει αυτοκίνητα στην Νάουσα της Πάρου - Προσοχή (video)

Νάξος – Λιμενικό Σώμα: Η ανακοίνωση για τον θάνατο του Στέλιου Δεγαϊτα

Η επίσημη ανακοίνωση του Λιμενικού Σώματος για τον αιφνίδιο θάνατο του Στέλιου Δεγαϊτα...

Εκτακτο – Αμοργός: Ισχυρός σεισμός 4.5 R με μικρό εστιακό βάθος

Σεισμός 4,5 Ρίχτερ στο γνωστό ρήγμα Ανύδρου πιο κοντά όμως στην Σαντορίνη - Το εστιακό βάθος του σεισμού εντοπίζεται στα 5,6 χιλιόμετρα

Τζώρτζια Αργυροπούλου: “Εφυγε” από τη ζωή η σύντροφος του Μανώλη Γλέζου

Σε ηλικία 79 ετών έφυγε πριν από λίγο από τη ζωή η "Τζώρτζια", το στήριγμα του Μανώλη Γλέζου...

Κυκλάδες – Δόμηση 2024: Πρωταθλήτρια η Πάρος, εντυπωσιακή αύξηση σε Μήλο, Τήνο και Σύρο

Εντυπωσιακή πτώση παρατηρήθηκε στη Μύκονο, όπου εκδόθηκαν μόλις 23 άδειες, πιθανότατα λόγω του κορεσμού της αγοράς ακινήτων και των πολύ υψηλών αξιών της γης.