Τρίτη, 5 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑθλητικάΝαξιώτης (Δ. Κορρές) κατασκεύασε το απόλυτο ...αυτοκίνητο

Ναξιώτης (Δ. Κορρές) κατασκεύασε το απόλυτο …αυτοκίνητο

|

Στην Σύρο ξεκίνησε η δημιουργία ηλεκτρικού αυτοκινήτου πριν καν οι Έλληνες αποκτήσουν ουσιαστικά … ρεύμα για να βλέπουν. Στην Κατερίνη, Έλληνες κατασκευαστές δημιούργησαν τα περίφημα Pony Hellas, αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα της Ελλάδας όσον αφορά τις μεταφορές κυρίως καθότι επαγγελματικά και ημιεπαγγελματικά αλλά ας είναι καλά η γραφειοκρατία. Γενικά, οι Έλληνες μηχανικοί έχουν μία τάση προς τον σχεδιασμό και τη δημιουργία αυτοκινήτων. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι στην F-1 ένας εκ των κορυφαίων σχεδιαστών είναι ο Νίκος Τομπάζης που αποτέλεσε για χρόνια το όπλο της Ferrari…

Και γιατί σας τα λέω αυτά; Μα πολύ απλά χθες στον Aegean Voice 107.5 “Η Φωνή του Αιγαίου» και στην εκπομπή «Γκολ Εσείς, Σέντρα Εμείς» φιλοξενούμενος ήταν ένας εκ των κορυφαίων οδηγών μοτοσυκλέτας, ο Βασίλης Ορφανός. Μέλος της LEMON και κεντρικό πρόσωπο του Naxos Adventure Rally που από χθες διεξάγεται στο νησί μας… Και ανάμεσα στα άλλα, ο Βασίλης Ορφανός μας αποκάλυψε ότι ήταν μέλος της ομάδας (Korres Project) του Ναξιώτη αρχιτέκτονα Δημήτρη Κορρέ («συγχωριανού μας» όπως είπε χαρακτηριστικά στην εκπομπή) με στόχο τη δημιουργία και κατασκευή ενός πρωτοποριακού τετρακίνητου οχήματος παντός εδάφους. Και ο ρόλος του; Να βοηθήσει στην εξέλιξη της ανάρτησης που θα έδινε την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο είτε πέφτει σε λακκούβες, είτε ανεβαίνει βουνά, είτε τρέχει με 300 σε ευθεία. Κάτι που έγινε πραγματικότητα… Όμως «δυστυχώς έχουμε φτιάξει τέσσερα πρωτότυπα αυτοκίνητα, ικανά να κινηθούν παντού αλλά δεν υπάρχουν πλέον τα χρήματα για να μπορέσει αυτό το αυτοκίνητο να βγει στην αγορά» Αυτό μας είπε ο Βασίλης Ορφανός..

Τα αδύνατα… δυνατά

Και βγήκαμε στην …αναζήτηση. Και ανακαλύψαμε τι εστί Δημήτρης Κορρές. Ο συγχωριανός μας. Το όνομα του είναι κάτι σαν «αστικός μύθος». Τον καλούν να δώσει λύσεις εκεί που όλοι οι άλλοι αποτυγχάνουν. Είναι αρχιτέκτων μηχανικός, κεραμίστας-αγγειοπλάστης, μηχανουργός, ενώ πρωταρχική επιθυμία του ήταν να γίνει γλύπτης. Κι ανάμεσα στα αδύνατα που έγιναν δυνατά; Μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος… Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου…Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας… Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας… Και τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα… Αλλά και τον Ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων… Και τόσα άλλα…

Υπομονή – συνεργασία

Όσο για το αυτοκίνητο; Το 4ο στη σειρά αυτοκίνητο είναι γνωστό  ως Korres Project 4 είναι 6.300 m3, έχει την εμφάνιση ενός εξωτικού σπορ αυτοκινήτου, σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια, έχει τελική ταχύτητα γύρω στα 300 χιλ. Και για τον σχεδιασμό του χρειάστηκαν δύο χρόνια… Και όπως λέει ο ίδιος στην ιστοσελίδα voria.gr «Όταν απευθύνθηκα σε εταιρείες στο εξωτερικό για να μου φτιάξουν σασμάν για το αυτοκίνητο, μού απάντησαν ότι αναλαμβάνουν παραγγελίες πάνω από 10.000 κομμάτια. Σκέφτηκα τότε: τι μηχανικός είμαι αν δεν μπορώ να φτιάξω μόνος μου το σασμάν; Πήγα, λοιπόν, στα συνεργεία της γειτονιάς, πήρα σασμάν και προσπάθησα να καταλάβω πώς κατασκευάζεται»,.

Η βασική καινοτομία του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση, που δεν επιτρέπει στους τροχούς να σηκωθούν από το έδαφος. Έτσι το αυτοκίνητο σκαρφαλώνει απίστευτα εμπόδια χωρίς να το καταλαβαίνουν οι επιβάτες. Επίσης, το ειδικό σασμάν του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για διαφορετικούς τρόπους οδήγησης: γρήγορη οδήγηση, σκαρφάλωμα σε σκαλιά ή ακόμα και κερκίδες.

«Όλα τα μέρη είναι μηχανικά, δεν υπάρχουν πουθενά ηλεκτρονικά», τόνισε στη Voria.gr ο κ.Κορρές, ο οποίος αποκάλυψε ότι το μυστικό P4 στηρίζεται σε δύο αρχές: την υπομονή και τη συνεργασία. «Ο τροχός όταν συναντάει ένα εμπόδιο ανεβαίνει προς τα επάνω. Στο P4 οπισθοχωρεί λίγο προς τα πίσω για να δώσει χρόνο στο αυτοκίνητο να ξεπεράσει το εμπόδιο. Άρα εδώ υπάρχει η υπομονή. Επίσης, κάθε φορά που συναντάει ένας τροχός εμπόδιο το χτύπημα μοιράζεται στους υπόλοιπους τρεις τροχούς, δηλαδή υπάρχει συνεργασία», υπογράμμισε. Τα τέσσερα μοντέλα του Δημήτρη Κορρέ των 1.000 m3, των 1.300 m3, των 3.500 m3 και το τελευταίο των 6.300 m3 παρουσιάστηκαν στο τέλος Μαΐου του 2016 στο Μουσείο Αυτοκινήτου στην Αθήνα. Κι από τότε έμειναν στο ράφι…

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο δείτε εδώ… 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Διαδικτυακά εργαστήρια για γονείς με θέμα την εφηβεία από τον “Θησέα Κυκλάδων”

Οι ενδιαφερόμενοι γονείς μπορούν να συμμετέχουν σε ένα ή/και περισσότερα από τα αυτοτελή πρωινά ή/και απογευματινά εργαστήρια.

Πανεπιστήμια: Περίπου 300.000 οι αιώνιοι φοιτητές που αναμένεται να διαγραφούν

Πιερρακάκης: Περίπου 300.000 οι επικείμενες διαγραφές αιώνιων φοιτητών

Σέριφος: Εγκρίθηκε το ευρωπαϊκό πρόγραμμα “CERV L Democracy”

Επιτυχής συνεργασία του Δήμου Σερίφου με τη σύμβουλο ευρωπαϊκών προγραμμάτων Έφη Αναστασοπούλου

Seajets: Έφτασε στην Ελλάδα το νέο ταχύπλοο MAX

Έφτασε στην Ελλάδα το νέο ταχύπλοο MAX της Seajets - Βρίσκεται στη Σαλαμίνα, ποιοι το έφεραν

Μύκονος – Λιμενικό Ταμείο: Διαγωνισμός συντήρησης κρηπιδώματος του Παλιού Λιμένα

Διαγωνισμός συντήρησης κρηπιδώματος του Παλιού Λιμένα Μυκόνου από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο

Γ. Χατζημάρκος: “Η πριμοδότηση της εντοπιότητας στις προσλήψεις του δημόσιου τομέα, ήταν αίτημα μας για πολλά χρόνια”

Ο Περιφερειάρχης αναλύει τους λόγους για τους οποίους αυτή η απόφαση είναι εξαιρετικά σημαντική

Αμερική: Εφυγε από τη ζωή σε ηλικία 91 ετών ο μουσικός Quincy Jones

Ο Jones έγινε ευρύτερα γνωστός για τα άλμπουμ Off the Wall, Thriller και Bad του Μάικλ Τζάκσον

Νέα Υόρκη: Ο Σύλλογος Αμοργού τίμησε τον π. Θωμά Συνοδινό

Ο π. Θωμάς Συνοδινός κατέχει θέση συμβούλου στο Ιδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ενώ έχει τιμηθεί από την Εκκλησία της Ελλάδος, και την Πολιτεία σε μια αναγνώριση της προσφοράς, των ικανοτήτων αλλά και της ακούραστης διακονίας του.

Νάξος – Σύλλογος Προστασία Άγριας Ζωής: Ανέλαβε την περίθαλψη τραυματισμένης Λασποσκαλίδρας

Η ανακοίνωση του Συλλόγου Προστασίας Αγριας Ζωής για την τραυματισμένη Λασποσκαλίδρα αλλά και για τα παρυδάτια πτηνά (english)

Τι κάνει ο Άκης Πετρετζίκης στη Νάξο;

Το "Akis’ Food Tour" ξεκινά το πιο γευστικό ταξίδι του από τη Νάξο

Εκτακτο: Νεκρός σε τροχαίο ο μουσικός Φίλιππος Ρούσσος

Νεκρός σε τροχαίο στο Κορωπί ο μουσικός Φίλιππος Ρούσσος

Ιος: “Πράσινο” φως για νέο ξενοδοχείο

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στην Ίο

Ακτοπλοϊα – Σεπτέμβριος: Σαντορίνη και Μύκονος έκλεψαν την παράσταση (στατιστικά)

Ο Σεπτέμβριος αποδείχτηκε ιδιαίτερα .. καυτός για τα νησιά των Κυκλάδων

ZanteFerries: Το μεσημέρι της Τετάρτης αναχωρεί από Πειραιά το “Σολωμός”

Διαμόρφωση δρομολογίου για το "Σολωμός" (πίνακας)

Μ. Χατζόπουλος (Naxos Vibe): «Θέλουμε ο ιδιοκτήτης να αισθάνεται ότι το ακίνητό του είναι στα καλύτερα χέρια»

Συνέντευξη με τον Μιχάλη Χατζόπουλο, ιδιοκτήτη του Naxos Vibe, που ασχολείται με τη διαχείριση πολυτελών ακινήτων και βιλών στη Νάξο

Νάξος – Δ. Λιανός: “Εργα που θα συμβάλουν καθοριστικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων”

Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων: Ένα βήμα μπροστά στον αθλητισμό - Τι δηλώνει ο Δήμαρχος Δημήτρης Λιανός

Κρήτη: Δύο πλοία που έγραψαν ιστορία, το Kriti I και το Kriti II ετοιμάζονται για διάλυση (video)

Γράφεται αυτές τις ημέρες ο επίλογος για δύο πλοία που έγραψαν ιστορία στο Αιγαίο (video)

Blue Star Chios: “Ανοιχτά” τα χειμερινά δρομολόγια για Ανάφη, γνωστά και τα καλοκαιρινά δρομολόγια του …Delos

Διαθέσιμα τα χειμερινά δρομολόγια του Blue Star Chios και του Blue Star Delos για το καλοκαίρι με προορισμό την Ανάφη

Νάξος – Καιρικές Συνθήκες: Δεύτερη σερί χρονιά χωρίς ίχνος βροχόπτωσης ο Οκτώβριος

Το ...χειρότερο ξεκίνημα υδρολογικού έτους από το 2018 για τη Νάξο - Αλλάζει ο Νοέμβριος; Η εικόνα των στοιχείων μέσα από τους .. αριθμούς