Τρίτη, 22 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΑθλητικάF1: Και τώρα; Ο Alonso λέει "adios" και εμείς αναζητούμε το νέο...

F1: Και τώρα; Ο Alonso λέει “adios” και εμείς αναζητούμε το νέο ήρωα για τις Κυριακές μας

|

Ο Ισπανός Φερνάντο Αλόνσο με ένα συγκινητικό βίντεο στον λογαριασμό του στο twitter ανακοίνωσε σήμερα την απόσυρση του από τους αγώνες της Formula 1 στο τέλος της σεζόν – Η επιβεβαίωση από την McLaren 

Από πέρυσι όλοι το φοβόντουσαν… Εβλεπαν τον τρόπο με τον οποίο οδηγούσε… Μετρούσε τις ημέρες ώστε να …φύγει.. Φέτος, όλοι πίστεψαν ότι θα έμενε τουλάχιστον και την επόμενη χρονιά καθότι το 2020 όλα αλλάζουν στην Formula 1.. Ομως, ο Fernando είναι διαφορετικός… Οδηγεί γιατί θέλει να διασκεδάζει. Να απολαμβάνει αυτό που κάνει. Οπως όταν βρίσκεται στις Κυκλάδες είτε στη Μύκονο, είτε στη Πάρο, είτε στη Μήλο. Οπου δηλώνει ερωτευμένος…  Να χαμογελάει στο τέλος της ημέρας. Και δυστυχώς αυτό το χαμόγελο το έχει χάσει…

Και η νέα σεζόν στην Formula 1 θα είναι τελείως διαφορετική. Ο τελευταίος των Μοϊκανών αποχωρεί. Ο λόγος για τον Fernando Alonso, o οποίος με ένα συγκινητικό βίντεο σήμερα το μεσημέρι ανακοίνωσε την απόφασή του να αποχωρήσει… Και η McLaren δεν μπόρεσε να κάνει κάτι διαφορετικό από το να επιβεβαιώσει ότι ότι δεν θα «τρέξει» στο νέο πρωτάθλημα ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής και πλέον αναζητεί τον διάδοχό του…

Ο Ισπανός οδηγός (γεννήθηκε στις 29 Ιουλίου του 1981) έκανε ντεμπούτο με τη Minardi το… μακρινό 2001. Ακολούθησε η θητεία του στη Renault το διάστημα 2003 – 06, κατά το οποίο πανηγύρισε τους δύο τίτλους οδηγών στην καριέρα του (2005 – 2006) ρίχνοντας στο καναβάτσο τον Michael Schumacher και έγινε ο νεότερος οδηγός που είχε κατακτήσει τίτλο και το …repeat. Στη συνέχεια «έτρεξε» για έναν χρόνο με την  McLaren (2007) πριν επιστρέψει και πάλι στη Renault (2008-2009) ενώ για τέσσερα χρόνια (2010 – 14) βρέθηκε στη Ferrari, αλλά δεν μπόρεσε να πάρει άλλο τίτλο πέφτοντας και στα άσχημα χρόνια των ιταλών… Και τέλος; Επιστροφή στη McLaren (2015-2018) σε μία προσπάθεια να αναγεννήσει τα άλλοτε “ασημένια βέλη” που είχαν όμως μείνει από δυνάμεις, ιδέες και ενέργεια. Συνολικά στην καριέρα του ο 37χρονος οδηγός από το Οβιέδο έχει, εκτός από τους δύο τίτλους, απολογισμό 32 νίκες και 22 “pole position”, ενώ ανέβηκε στο βάθρο των νικητών σε 97 αγώνες. Πάντως, στη δήλωσή του ο Αλόνσο αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στο μέλλον στη McLaren. 

Το σίγουρο πάντως είναι ότι τον λατρέψαμε για το οδηγικό του στιλ. την ψυχραιμία του, το φλεγμτικό του χιούμορ (θύμησε κάτι από Εγγλέζο στις συνομιλίες του με τους μηχανικούς της McLaren) αλλά και για τις όμορφες γυναίκες που είχε και έχει στο πλευρό του… Από την σύζυγό του έως το 2011 Raquel del Rosario (τραγουδίστρια του συγκροτήματος El Sueño de Morfeo) έως τις Dasha Kapustina και   Xenia Tchoumitcheva (εκ Ρωσίας μοντέλα) και την δημοσιογράφο Lara Álvarez και την ιταλίδα Linda Morselli, μοντέλο που φέρεται να έκλεψε από τον Valentino Rossi..  

Ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren ,Zak Brown, δήλωσε μεταξύ άλλων για την απόφαση του El Nano να μην «τρέξει» στη νέα σεζόν : «Ο Fernando δεν είναι μόνο ένας εξαιρετικός πρεσβευτής για τη McLaren, αλλά και για τη F-1. Τα 17 χρόνια του στο άθλημα, ως ο κορυφαίος οδηγός της γενιάς του και χωρίς αμφιβολία ένας από τους σπουδαιότερους στη F-1, έχουν προσθέσει ακόμη ένα στρώμα στην πλούσια ιστορία της . Υπάρχει μια στιγμή για τον καθένα να κάνει μια αλλαγή και ο Fernando αποφάσισε το τέλος αυτής της σεζόν να είναι η δική του. Σεβόμαστε την απόφασή του, ακόμα κι αν πιστεύουμε ότι βρίσκεται στην καλύτερη φόρμα της καριέρας του. Ο ανοιχτός διάλογός μας με τον Fernando σήμαινε ότι μπορούμε να προγραμματίσουμε αυτό το ενδεχόμενο. Ενώ αξιολογούσε το μέλλον του τους τελευταίους μήνες, η ανταγωνιστικότητά του ήταν πολύ μεγάλη.

Έχει συνεχίσει να αποδίδει στο υψηλότερο επίπεδο σε όλο αυτό το διάστημα, όπως γνωρίζουμε ότι θα το κάνει και στους υπόλοιπους εννέα αγώνες του φετινού πρωταθλήματος. Ξέρω ότι ολόκληρη η ομάδα ενώνεται με μένα για να αποτίσουμε φόρο τιμής στην τεράστια συμβολή του Fernando στη McLaren. Είναι ένας μύθος τόσο για το πρωτάθλημα, όσο και για την ομάδα. Eίναι ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας μας και θα ενταχθεί σε μια επιφανή σειρά οδηγών της McLaren. Ευχόμαστε κάθε επιτυχία στο μέλλον».

Από την πλευρά του, ο ισπανός οδηγός λάτρης της Ρεάλ Μαδρίτης σχολίασε: «Μετά από 17 υπέροχα χρόνια σε αυτό το εκπληκτικό άθλημα, είναι ώρα για μένα να κάνω μια αλλαγή και να προχωρήσω. Έχω απολαύσει κάθε λεπτό από αυτές τις απίστευτες σεζόν και δεν μπορώ να ευχαριστήσω αρκετά τους ανθρώπους, οι οποίοι συνέβαλαν στο να τις κάνουν όλες τόσο ξεχωριστές. Απομένουν ακόμη αρκετά γκραν πρι αυτή τη σεζόν και θα λάβω μέρος σε αυτά με περισσότερη δέσμευση και πάθος από ποτέ. Ας δούμε τι φέρνει το μέλλον. Νέες συναρπαστικές προκλήσεις περιμένουν μετά τη γωνία. Περνάω μια από τις πιο χαρούμενες περιόδους στη ζωή μου, αλλά πρέπει να συνεχίσω να εξερευνώ νέες περιπέτειες.Θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες στη McLaren. Η καρδιά μου είναι με την ομάδα για πάντα. Ξέρω ότι θα επανέλθουν δυνατοί και καλύτεροι στο μέλλον και αυτή θα μπορούσε να είναι η κατάλληλη στιγμή για μένα να επιστρέψω στο πρωτάθλημα. Αυτό θα με έκανε πραγματικά χαρούμενο.

Έχω χτίσει τόσες πολλές σπουδαίες σχέσεις με πολλούς φανταστικούς ανθρώπους στη McLaren και μου έδωσαν την ευκαιρία να διευρύνω τους ορίζοντές μου και να αγωνιστώ σε άλλες κατηγορίες. Αισθάνομαι ότι τώρα είμαι πιο πλήρης οδηγός από ποτέ. Πήρα αυτή την απόφαση πριν από μερικούς μήνες και ήταν μια σταθερή απόφαση. Παρ’ όλα αυτά, θα ήθελα να ευχαριστήσω ειλικρινά τον Chase Careyκαι τη Liberty Media για τις προσπάθειες που καταβλήθηκαν, προκειμένου να με μεταπείσουν και όλους όσοι ήρθαν σε επαφή μαζί μου σε αυτό το διάστημα. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τις πρώην ομάδες μου, τους “ομόσταυλούς” μου, τους αγωνιζόμενους, τους συναδέλφους, τους συνεργάτες μου, τους δημοσιογράφους και όλους αυτούς, με τους οποίους συνεργάστηκα στην καριέρα μου στην Φόρμουλα. Και, ειδικά, τους οπαδούς μου σε όλο τον κόσμο. Είμαι πολύ σίγουρος ότι οι δρόμοι μας θα ξανασυναντηθούν στο μέλλον».

Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα thetoc.gr / Foto: Formula -1, sports Illustrated, mygreekholiday.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Βατικανό: Η ταφή του Πάπα Φραγκίσκου, το πένθος, η επόμενη ημέρα

Ο Πάπας Φραγκίσκος έφυγε... Οι επιθυμίες του για την ταφή του και η επόμενη ημέρα

Κυκλάδες – Real Estate: Πάρος και Μύκονος κοντράρονται για την πρωτοκαθεδρία

Μύκονος και Πάρος ανταγωνίζονται για την κορυφή του real estate στις Κυκλάδες

BBC για Σαντορίνη: «Could an almighty eruption destroy a dreamy Greek island?»

Το BBC News πέρασε μια μέρα στο βρετανικό πλοίο Discovery που κάνει έρευνες στην Καλντέρα

Βατικανό: Εκοιμήθη ο Πάπας Φραγκίσκος

Τη Δευτέρα του Πάσχα σε ηλικία 88 ετών έφυγε από τη ζωή ο Πάπας Φραγκίσκος

Σύρος: Άνοιξαν οι εγγραφές για το μοναδικό Stoiximan AegeanBall Festival 2025!

Η αναμονή τελείωσε και η αγαπημένη σου μπασκετική απόδραση βρίσκεται μόνο μερικά κλικ μακριά, από τον προγραμματισμό σου

Πάρος: Έρχεται το 4th Paros Way και θα συναρπάσει!

Στις 24 -25 Μαΐου 2025 η Πάρος φιλοξενεί το 4th Paros Way και αναμένεται να συναρπάσει τους συμμετέχοντες.

ΠΟΕΔΗΝ: Στα ύψη το κόστος στέγασης για τους γιατρούς στα νησιά

Τα νησιά γεμάτα επισκέπτες αλλά άδεια από γιατρούς – Στα ύψη το κόστος στέγασης για υγειονομικούς - Κραυγή αγωνίας από την ΠΟΕΔΗΝ

Ελλάδα: Έρχονται νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου

Τα νομοσχέδια θα θέσουν νέες βάσεις για το καθεστώς που διέπει την καταγραφή και διαχείριση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο τραπεζικός Νίκος Ι. Μαργαρίτης

Εφυγε από τη ζωή ο Νίκος Ι. Μαργαρίτης - Η κηδεία θα γίνει την Τετάρτη 10:30 στο νεκροταφείο Ζωγράφου στον Ιερό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης

Σε απόγνωση οι Ευρωπαϊκές αεροπορικές. Πως η αύξηση των επιβατών δημιουργεί προβλήματα

Το φαινόμενο των αυξανόμενων καθυστερήσεων σε πτήσεις απειλεί να εκτροχιάσει την καλοκαιρινή περίοδο και τις ισολογιστικές επιδόσεις εταιρειών στην Ευρώπη.

Αμοργός: Με πυροτεχνήματα και λουλούδια, η υποδοχή του “Express Skopelitis” (video)

Αργά το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης (15/04) το Express Skopelitis μετά από σαράντα και πλέον ημέρες έφτασε στα Κατάπολα - δείτε την υποδοχή από τους κατοίκους (video)

Νάξος: Ενα ακόμη ξενοδοχείο 4 αστέρων “έρχεται” στο νησί

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Πρέβελης: Το πλοίο που αγαπήθηκε και μισήθηκε όσο κανένα άλλο

Το "Πρέβελις" βρίσκεται στην Ελευσίνα, έτοιμο για το τελευταίο του ταξίδι προς τη Τουρκία και μία αναπληρώτρια καθηγήτρια στην Ανάφη μοιράζεται τις σκέψεις της για το πλοίο

Φιλώτι: Εφυγε από τη ζωή ανήμερα της ονομαστικής του εορτής ο Λεωνίδας Ανωμερίτης

Ο ΣΦΕΑ αποχαιρετά τον συναγωνιστή του Λεωνίδα Δ. Ανωμερίτη - Μεγάλη Πέμπτη η κηδεία του στο κοιμητήριο της Νέας Σμύρνης

Νάξος – Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου την Μεγάλη Παρασκευή (video)

Νάξος - Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου στο Καστράκι στην Παναγία Γρηγορούσα (χρονοδιάγραμμα)

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο τραπεζικός Νίκος Ι. Μαργαρίτης

Εφυγε από τη ζωή ο Νίκος Ι. Μαργαρίτης - Η κηδεία θα γίνει την Τετάρτη 10:30 στο νεκροταφείο Ζωγράφου στον Ιερό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης

Νάξος – Airbnb: Εσοδα σε ετήσια βάση που αγγίζουν και τα 33.000 ευρώ (!!!)

Σύμφωνα με στοιχεία από το τελευταίο 12μηνο, νησιωτικοί προορισμοί, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, προσφέρουν τα υψηλότερα έσοδα στην Ελλάδα, με ετήσιο τζίρο ανά καταχώρηση που ξεπερνά τις 43.000 ευρώ.

Naxos Vibe: Οι σεισμοί στη περιοχή της Σαντορίνης και η “απάντηση” της Νάξου

Πώς οι Σεισμοί στη Σαντορίνη Επηρέασαν τις Κρατήσεις και Πώς η Νάξος Απαντά με Μια Δυνατή Σεζόν

Αμοργός- Χοζοβιώτισσα: Ένας μοναχός, ένα παιδί, μια εικόνα χίλιες λέξεις

Πολύς κόσμος επιλέγει τους Ιερούς χώρους των μοναστηριών για να ζήσει τις μέρες της Μ. Εβδομάδας και του Πάσχα σιωπηλά και ήρεμα όπως ακριβώς αρμόζει στη μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης.

Κυκλάδες – Πάσχα: “Κόντρες” μεταξύ SeaJets και Attica Group για τα έκτακτα δρομολόγια

«Η ενέργεια της Attica δεν αποτελεί απλώς μία επιθετική επιχειρηματική κίνηση, αλλά μια ευθεία υπονόμευση του κοινωνικού ρόλου της ακτοπλοΐας και πλήγμα στην νησιωτικότητα», δηλώνει ο Όμιλος Sea Jets - Η απάντηση της Attica Group