Με πάνω από 75 εκατομμύρια θεάσεις σε μία εβδομάδα, η ταινία μικρού μήκους «Αποφάσισε για το Μέλλον Σου», που στηρίζεται στο αίσθημα ενότητας, έχει ήδη αφήσει το στίγμα της.
Από τη στιγμή που δόθηκε στη δημοσιότητα την Πέμπτη 25 Απριλίου, η τρίλεπτη ταινία έχει προβληθεί πάνω από 75 εκατομμύρια φορές μέχρι τις 10:00 π.μ. της Πέμπτης 2 Μαΐου. «Τα νούμερα αυτά δεν έχουν προηγούμενο για ενημερωτική εκστρατεία των ευρωπαϊκών θεσμών» αναφέρει σε ανακοίνωσή το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
Η ταινία συνοδεύεται από υπότιτλους στις 24 επίσημες γλώσσες της ΕΕ καθώς και άλλες ευρωπαϊκές γλώσσες, διαφορετικές εκδοχές για συγκεκριμένες χώρες στην ίδια γλώσσα (33 στο σύνολό τους), καθώς και πέντε διεθνώς σημαντικές γλώσσες (αραβικά, κινέζικα, ρωσικά, χίντι και τούρκικα). Έχουν επίσης παραχθεί 31 εκδόσεις σε νοηματικές γλώσσες και τη διεθνή νοηματική, με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κωφών (EUD).
Ο βραβευμένος σκηνοθέτης Frederic Planchon, σε συνεργασία με την ανάδοχο εταιρεία του Κοινοβουλίου για την ανάπτυξη και παραγωγή της ταινίας, «European Broadcast Partners» και τους συνεργάτες της «& Co./NoA», αποτυπώνει τις έντονες, όμορφες και εύθραυστες στιγμές του ερχομού των νεογέννητων παιδιών σε όλη την Ευρώπη, στοχεύοντας να μας κάνει να αναλογιστούμε γιατί ψηφίζουμε.
Όλες οι γεννήσεις που απεικονίζονται στην ταινία έχουν καταγραφεί σε πραγματικές συνθήκες. Ως ένα από τα κεντρικά σημεία της ενημερωτικής εκστρατείας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τις εκλογές του 2019, η ταινία αποσκοπεί στο να συνειδητοποιήσουν οι Ευρωπαίοι τις κοινές τους αρχές, αισθήματα και ευθύνες. Με τα λόγια της νεαρής αφηγήτριας: «Καθένας μας μπορεί να αφήσει το στίγμα του, αλλά μαζί μπορούμε να κάνουμε πραγματική διαφορά».
Η εκστρατεία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου περιλαμβάνει επίσης την πλατφόρμα aftitiforapsifizw.eu/ για την εμπλοκή των ενδιαφερόμενων με τις ευρωπαϊκές εκλογές. Μέχρι στιγμής, πάνω από 270.000 άτομα έχουν εγγραφεί. Οι εκλογές θα πραγματοποιηθούν σε όλες τις χώρες τις ΕΕ το διάστημα 23 με 26 Μαΐου.
Με πληροφορίες από το ΑΠΕ – ΜΠΕ