Ανακοίξωση εξέδωσε ο Πανναξιακός ΑΟΝ σχετικά με το μέλλον του τμήματος μπάσκετ που μπαίνει σε περιπέτειες τι στιγμή που βρίσκεται ανάμεσα στις καλύτερες ομάδες του 2ου ομίλου Νότου της Γ’ Εθνικης
Ξεκίνημα δεύτερου γύρου στον 2ο όμιλο της Γ’ Εθνικής μπάσκετ και μετά από δύο ημέρες, ο Πανναξιακός ΑΟΝ βρίσκεται μόλις δύο νίκες μακριά από τη κορυφή… Δύο νίκες. Αν και νεοφώτιστη ομάδα με δύναμη της έδρας ως βασικό όπλο και στη συνέχεια το κράμα εμπειρίας και ενθουσιασμού των παικτών της έχει φτάσει μία ανάσα από τη κορυφή. Αν και με τα «αν» δεν γράφει κανείς ιστορία, τα παιδιά του Δαμιανίδη θα μπορούσαν κάλλιστα να βρίσκονται στη πρώτη θέση. Βλέπετε ήττες όπως αυτές στο Σπόρτιγκ (εκτός) και με Κάδμο (εντός) θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί… Αλλά είπαμε…
Και φτάνουμε στο σήμερα… Όπου η ομάδα έχει ξεκινήσει προετοιμασία για τον αγώνα με τον Τρίτωνα την επόμενη Κυριακή στα Εξάρχεια. Σε ένα παιχνίδι ντέρμπι και με νωπές ακόμη τις μνήμες από την εντυπωσιακή ανατροπή του πρώτου γύρου. Ο Δημήτρης Δαμιανίδης έχει όλους τους παίκτες στη διάθεσή του (σ.σ. κάποιοι μάλιστα κάνουν και ατομικές προπονήσεις νωρίς το πρωί) όμως υπάρχει ένα …ερωτηματικό που έχει σχέση με το μέλλον της ομάδας. Θα υπάρχει το τμήμα μετά την 1η Φεβρουαρίου; Κι εάν υπάρχει με ποια μορφή; Και τι σημαίνει αλήθεια η έκφραση «δραστικές αποφάσεις;» Ερωτήματα που έρχονται μετά την ανακοίνωση από το γραφείο Τύπου του Πανναξιακού ΑΟΝ που καλεί τους φίλους του μπάσκετ να βοηθήσουν ώστε «το τμήμα να καταφέρει να ολοκληρώσει ομαλά τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις».
Μάλιστα, τίθεται και καταλυτική ημερομηνία (1η Φεβρουαρίου) για όσους ενδιαφέρονται ώστε να εκδηλώσουν επίσημα τις προθέσεις τους…. Θα υπάρξει αλήθεια ενδιαφέρον; Οι …χορηγοί θα κάνουν εμφάνισή τους; Βλέπετε ζούμε σε μία εποχή όπου ο Πανναξιακός ΑΟΝ μοιάζει να έχει χωριστεί σε δύο … ομάδες. Οι μεν και οι δε. Και αυτό μόνο καλό δεν κάνει στην εικόνα του. Ενδεχομένως και οι δύο να έχουν τα δίκια τους. Όμως, το πιο σωστό είναι να αφήσουν στην άκρη την όποια …διαφωνία και να καθίσουν επιτέλους σε ένα τραπέζι και να τα βρουν. Ο χαμένος – εάν υπάρξει – θα είναι μόνο ο Πανναξιακός και κανένας άλλος. Κι όταν λέμε ότι πρέπει να καθίσουν στο τραπέζι, εννοούμε τους ανθρώπους που έχουν τη δύναμη των αποφάσεων. Γιατί αυτοί βάζουν το χέρι στη τσέπη. Όχι οι άλλοι.
Ανακοίνωση
Τι αναφέρει η ανακοίνωση; «Το Δ.Σ. του Πανναξιακού Α.Ο.Ν., όταν εκλέχτηκε τον Αύγουστο, βρέθηκε μπροστά σε μία μεγάλη οικονομική και οργανωτική πρόκληση. Τη συμμετοχή για πρώτη φορά δύο τμημάτων του σε εθνικές κατηγορίες. Δυστυχώς ο οικονομικός σχεδιασμός των εσόδων για το τμήμα καλαθοσφαίρισης δεν υλοποιήθηκε όπως είχε σχεδιαστεί, με συνέπεια πλέον να υπάρχει σαφέστατο πρόβλημα βιωσιμότητας για το τμήμα. Θεωρούμε υποχρέωσή μας, λοιπόν, πριν προβούμε σε οποιαδήποτε ενέργεια, να καλέσουμε τους φίλους του αθλήματος, της ομάδας και του νησιού μας να βοηθήσουν έτσι ώστε το τμήμα να καταφέρει να ολοκληρώσει ομαλά τις αγωνιστικές του υποχρεώσεις. Τα χρονικά περιθώρια είναι στενά, συνεπώς θα πρέπει οι ενδιαφερόμενοι να έρθουν σε επαφή με το σωματείο, εκδηλώνοντας επίσημα τις προθέσεις τους, μέχρι την 1η Φεβρουαρίου στο mail της ομάδας pannaxiakosaon@gmail.com. Δυστυχώς αν μέχρι εκείνη την ημερομηνία δεν έχει συγκεντρωθεί το ποσό που απαιτείται, το Δ.Σ. θα αναγκαστεί να πάρει δραστικές αποφάσεις για το μέλλον του τμήματος».
Μάθημα
Το τμήμα μπάσκετ ξεκίνησε ως μία όμορφη περιπέτεια. Ήταν το όνειρο ζωής παιδιών και παραγόντων που χρόνια πάλευαν να φτάσουν στη πηγή. Τα κατάφεραν μετά από κόπο. Κι ενώ η αγωνιστική τους πορεία εμφανίζεται να είναι ακόμη και καλύτερη από κάθε προσδοκία, δυστυχώς η ατμόσφαιρα έξω από το παρκέ μοιάζει με εφιάλτη. Και αυτό είναι άδικο για όλους. Τόσο για τους αθλητές, όσο και τους ανθρώπους του νησιού. Και είναι κρίμα για μία ακόμη φορά να χυθεί η καρδάρα με το γάλα. Ειδικά όταν η Νάξος λειτούργησε ως ο προπομπός για να βλέπουμε γειτονικό νησί να επενδύει κι αυτό στο μπάσκετ αντιλαμβανόμενο ότι μόνο κερδισμένο μπορεί να βγει από μία τέτοια κίνηση. Έως τώρα οι Ναξιώτες υπερηφανεύονται ότι λειτουργούν ως οδηγοί στο χώρο του αθλητισμού (και όχι μόνο) και ότι οι άλλοι τους ακολουθούν. Μήπως ήρθε η ώρα να δούμε κι εμείς τι κάνουν οι άλλοι, ώστε να παραδειγματιστούμε σε επίπεδο μάρκετινγκ, επικοινωνίας και διαχείρισης;