Νικητής στα αγωνιστικά αναδείχθηκε, για πρώτη φορά στην ιστορία του Ράλλυ Αιγαίου, το σκάφος της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων «Pega» ενώ το «Βullet – Encode» αποδείχθηκε η… σφαίρα του Αιγαίου καθώς κατέκτησε το έπαθλο «Line Honours» – Σήμερα η τελετή βράβευσης
Με… μποφόρια άρχισε, με μπουνάτσα ολοκληρώθηκε. Το «Ράλλυ Αιγαίου» δικαίωσε και εφέτος τη φήμη του τόσο ως προς τις διαφορετικές συγκινήσεις που προσφέρει κάθε χρόνο όσο και ως προς τη… σταθερά, δηλαδή την ελληνική ναυτοσύνη που κυριάρχησε και στα 400 ναυτικά μίλια της φετινής διοργάνωσης και εντυπωσίασε τους ξένους συμμετέχοντες. Νικητής στα αγωνιστικά αναδείχθηκε, για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, το σκάφος της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων «Pega» ενώ το «Βullet – Encode» αποδείχθηκε η… σφαίρα του Αιγαίου καθώς κατέκτησε το έπαθλο «Line Honours».
Η τελευταία διαδρομή του «56ου Ράλλυ Αιγαίου», από τη Μήλο στο Σούνιο, δεν έμοιαζε σε τίποτα με τις προηγούμενες. Το μελτέμι παραχώρησε τη θέση του στη μπουνάτσα και τα ιστιοφόρα απέπλευσαν από τον κόλπο του Αδάμαντα με ασθενείς ανέμους. Ανηφορίζοντας προς το Σούνιο όσα σκάφη κατάφεραν να περάσουν το στενό ανάμεσα σε Κύθνο και Τζιά πριν από τις βραδινές ώρες ήταν τυχερά γιατί, στη συνέχεια, ο Αίολος έκλεισε τον ασκό του και «έπεσε κουρτίνα». Τα ιστιοφόρα «κόλλησαν» σε αυτό το σημείο, με κάποια από αυτά να πηγαίνουν κοντά στη στεριά αναζητώντας στεριανούς ανέμους, και κάποια άλλα πληρώματα να κάνουν υπομονή περιμένοντας το πρώτο πρωινό αεράκι.
Το «Bullet – Encode», όπως και στις υπόλοιπες ιστιοδρομίες της διοργάνωσης, πήρε και σε αυτή την κανονιά, μαζί και το «Line Honours» (και τη δεύτερη θέση στη γενική), καθώς διέσχισε τα 368,67 ν.μ. του αγώνα σε 42:26.02 (καθαρό χρόνο). Έτσι, ο Ολυμπιονίκης μας Δημήτρης Δεληγιάννης μπορεί να είδε τους παλαιούς μαθητές του να κερδίζουν στον διορθωμένο χρόνο αλλά αυτός και το πλήρωμα του κατέκτησαν τον τίτλο της «σφαίρας του Αιγαίου». «Τα συναισθήματά μου είναι ανάμεικτα. Από τη μία έχω στενοχωρηθεί γιατί δεν πήραμε την πρωτιά, από την άλλη, όμως, χαίρομαι γιατί νικητής ήταν η Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, όπου υπηρετώ, ενώ μέλη του πληρώματος υπήρξαν μαθητές μου», υπογράμμισε ο Δημήτρης Δεληγιάννης μιλώντας στην “Καθημερινή” και ο συγκυβερνήτης Σίμος Καμπουρίδης, πρόσθεσε: «Ήταν από τις πιο απαιτητικές διοργανώσεις. Προσπαθήσαμε και δώσαμε τον καλύτερό μας εαυτό. Δεν καταφέραμε να κερδίσουμε τον πρώτο μας στόχο, που ήταν η πρωτιά στη διοργάνωση αλλά κερδίσαμε τον δεύτερο, το «Line Honours» και, μάλιστα, με πρωτιές σε όλες τις ιστιοδρομίες. Η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στον νικητή. Συγχαρητήρια στη ΣΝΔ, επιφυλασσόμεθα για του χρόνου».
Το «Pega – ΣΝΔ» με κυβερνήτες τους Δημήτρη Σουβαλτζή και Θοδωρή Τσουλφά έφερε στη Σχολή του Πολεμικού Ναυτικού τον πρώτο τίτλο της στην κατηγορία των αγωνιστικών σκαφών. «Εφέτος είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε το Αιγαίο στα «καλύτερα του». Δυνατά μελτέμια και διαφορετικές πλεύσεις με εναλλαγές στις εντάσεις σημάδεψαν την μαραθώνια προσπάθεια των σκαφών. Το «Ράλλυ Αιγαίου» αποτελεί μία ανεπανάληπτη εμπειρία άθλησης, ναυτοσύνης, και ψυχαγωγίας. Εφέτος έχω ακόμη έναν λόγο να είμαι χαρούμενος καθώς με πλήρωμα σημαιοφόρους από τη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων, και με το μικρότερο σκάφος στην αγωνιστική κατηγορία, καταφέραμε ύστερα από συναρπαστικές κούρσες να κερδίσουμε τo Ράλλυ Αιγαίου Ευχαριστούμε τον ΠΟΙΑΘ για την άψογη διοργάνωση και την υποστήριξή του», τόνισε ο Κωνσταντίνος Τσιγκαράς, ο οποίος μετέχει σε «Ράλλυ Αιγαίου» τα τελευταία 19 χρόνια.
Στην 3η θέση της γενικής κατάταξης στα Performance πλασαρίστηκε το σκάφος «Αιολία» με κυβερνήτη τον Σπύρο Παπαντωνίου. «Πρώτη φορά αγωνιστήκαμε ως ομάδα, με ελάχιστες κοινές προπονήσεις, και «δέσαμε» ως ομάδα από την πρώτη στιγμή, κάτι που είναι σπάνιο», τόνισε ο κ. Παπαντωνίου.
Στα Sport, πρώτο ήρθε στη γενική κατάταξη το «Water Gipsy» (Ιωάννης Μαραγκουδάκης – Τζανέτος Κυριακίδης), δεύτερο το «Alter – Ego» (Στέλιος Μπόνας – Αλέξης Μπόνας), και τρίτο το «Phoinix» (Χαράλαμπος Δημητρίου).
Η Τελετή Απονομών του «56ου Ράλλυ Αιγαίου» θα πραγματοποιηθεί σήμερα στη Ναυτική Διοίκηση Αιγαίου.