Τα ΚΕΠ του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων περνούν στην ψηφιακή εποχή – MyKEPlive κλείνεις ραντεβού και έχεις άμεση εξυπηρέτηση
” Μετά την άμεση ανταπόκριση του Γενικού Γραμματέα Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών Λεωνίδα Χριστόπουλου, παραλάβαμε τον απαραίτητο εξοπλισμό για τη νέα ηλεκτρονική υπηρεσία myKEPlive, η οποία θα παρέχεται από τα ΚΕΠ με την δυνατότητα ουσιαστικά βιντεοκλήσης, έτσι ώστε να μπορεί ο πολίτης να εξυπηρετείται, χωρίς την ανάγκη της φυσικής του παρουσίας στα ΚΕΠ. Παράλληλα, στη συνάντηση του Γενικού Γραμματέα με τον Δήμαρχο συζητήθηκε η βελτίωση των δικτυακών υποδομών της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων για την απρόσκοπτη πρόσβαση όλων των περιοχών στο διαδίκτυο!”
Ηταν η αναφορά του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων μετά τη συνάντηση του Δημήτρη Λιανού – Δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων – και του Λεωνίδα Χριστόπουλου – ΓΓ Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασίων – όταν συναντήθηκαν στη Νάξο πριν από έναν μήνα…. Και σήμερα έχουμε την επόμενη και πιο σημαντική φάση. Η ηλεκτρονική υπηρεσία myKEPlive είναι πραγματικότητα…
“Τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο παρέχει πλέον το ΚΕΠ του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων. Μέσω της υπηρεσίας myKEPlive, οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν αίτηση από το σπίτι τους, χωρίς να έχουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.
Ειδικότερα, στη σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης με την ονομασία myKEPlive.gov.gr ο πολίτης ή η επιχείρηση μέσω του νόμιμου εκπροσώπου της δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει το αίτημά του. Κατά την είσοδό του στην πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών TAXIS, ο πολίτης μπορεί να επιλέξει το θεματικό πεδίο που επιθυμεί μεταξύ των υπηρεσιών
• Πληροφόρηση- Αίτηση
• Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
• Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
• Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας
Ολοκληρώνοντας την διαδικασία και μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλεται μήνυμα με την επιβεβαίωση της κράτησης, στο οποίο ο πολίτης μπορεί
– να δει λεπτομέρειες για το ραντεβού
– να διαχειριστεί την κράτηση σε περίπτωση αλλαγών
– και να μπει στη σύσκεψη την ώρα του ραντεβού”