Ανακοίνωση εξέδωσε ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων με την οποία αναφέρει ότι από σήμερα Πέμπτη 29 Οκτωβρίου μόνο με ραντεβού θα πραγματοποιείτε η εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ λόγω Covid-19
“Κατόπιν ραντεβού θα εξυπηρετούνται οι πολίτες στα ΚΕΠ του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων από την Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2020, σύμφωνα με τα νέα μέτρα για τον περιορισμό της διάδοσης του Covid-19”. Αυτό αναφέρει – ανάμεσα στα άλλα – η ανακοίνωση που εξέδωσε χθες το βράδυ ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων με αίτημα προς τους πολίτες να τηρούν τα μέτρα προστασίας και αποφυγής του covid 19 καθότι όπως είναι γνωστό από … σήμερα μπήκαμε στο επίπεδο 3 – αυξημένης επιτήρησης – και όλες οι κινήσεις είναι περιορισμένες..
Οπως σημειώνει ” η εξυπηρέτηση του κοινού θα γίνεται με προτεραιότητα σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού. Η χρήση μάσκας από υπαλλήλους και κοινό είναι υποχρεωτική”.
Εμείς να σημειώσουμε ότι από τα τέλη Σεπτεμβρίου ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων έχει ενταχθεί στην ηλεκτρονική υπηρεσία myKEPlive, και η φυσική παρουσία στα καταστήματα ΚΕΠ έχει μειωθεί σημαντικά.. Τι περιλαμβάνει η ηλεκτρονική υπηρεσία my KEPlive; “Μέσω της υπηρεσίας myKEPlive, οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν αίτηση από το σπίτι τους, χωρίς να έχουν την υποχρέωση φυσικής παρουσίας στα ΚΕΠ και να παραλαμβάνουν το τελικό προϊόν ηλεκτρονικά ή με συστημένη επιστολή.
Ειδικότερα, στη σύγχρονη πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης με την ονομασία myKEPlive.gov.gr ο πολίτης ή η επιχείρηση μέσω του νόμιμου εκπροσώπου της δύναται να αιτηθεί ραντεβού, επιλέγοντας συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τη λίστα διαθεσιμότητας που υπάρχει στην πλατφόρμα, προκειμένου να διεκπεραιώσει το αίτημά του.
Κατά την είσοδό του στην πλατφόρμα με τη χρήση των κωδικών TAXIS, ο πολίτης μπορεί να επιλέξει το θεματικό πεδίο που επιθυμεί μεταξύ των υπηρεσιών
• Πληροφόρηση- Αίτηση
• Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις
• Εξυπηρέτηση Πολιτών με Αναπηρία
• Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας
Ολοκληρώνοντας την διαδικασία και μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλεται μήνυμα με την επιβεβαίωση της κράτησης, στο οποίο ο πολίτης μπορεί
– να δει λεπτομέρειες για το ραντεβού
– να διαχειριστεί την κράτηση σε περίπτωση αλλαγών
– και να μπει στη σύσκεψη την ώρα του ραντεβού”