Σάββατο, 2 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΤεχνολογίαΚυκλάδες - ΑΔΜΗΕ: Προκήρυξη Δ' Φάσης ... βλέπει Σαντορίνη

Κυκλάδες – ΑΔΜΗΕ: Προκήρυξη Δ’ Φάσης … βλέπει Σαντορίνη

|

Εχουμε την προκήρυξη της Δ’ Φάσης Ηλεκτρικής Διασύνδεσης Κυκλάδων – Ερχεται η σύνδεση της Σαντορίνης με τη Νάξο – Δημοπράτηση του Υποσταθμού Σαντορίνης

Επίσημα στον αέρα είναι το έργο για την Δ` Φάση Ηλεκτρικής Διασύνδεσης Κυκλάδων που αφορά την σύνδεση της Σαντορίνης με τη Νάξο και κατ` επέκταση με το Ηπειρωτικό Ηλεκτρικό Σύστημα.

Περιλαμβάνει την μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση ενός απλού εγκατάσταση υπόγειων και υποβρύχιων καλωδίων κυκλώματος 150kV AC, για τη διασύνδεση της Σαντορίνης με το Εθνικό Σύστημα Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (Ε.Σ.Μ.Η.Ε.) στη νήσο Νάξο. Μαζί θα ενταχθούν και τα νησιά Φολέγανδρος, Μήλος και Σέριφος.

Το έργο έχει εκτιμώμενη αξία με ΦΠΑ 124 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 100 εκατ. ευρώ) και Αναθέτουσα Αρχή είναι ο ΑΔΜΗΕ. Η δημοπράτηση του έργου θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου και την ίδια ημέρα θα αποσφραγιστούν και οι προσφορές.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί ηλεκτρονικά, μέσω του συστήματος «sourceONE» ηλεκτρονικών διαγωνισμών της εταιρείας cosmoONE για λογαριασμό του Α.Δ.Μ.Η.Ε..

Η διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 20 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης. Αν αυτό συμβεί μέχρι το καλοκαίρι του 2021, τότε το έργο θα μπορεί να ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023. Θα λύσει δε οριστικά το πρόβλημα ηλεκτροδότησης που αντιμετωπίζει κάθε καλοκαίρι η Σαντορίνη λόγω των πολύ μεγάλου αριθμού τουριστών που επισκέπτονται το νησί.

Δημοπρατείται και ο Υποσταθμός Σαντορίνης

Στο ίδιο πλαίσιο ο ΑΔΜΗΕ προκήρυξε και τον διαγωνισμό για τον νέο υποσταθμό Σαντορίνης που κατασκευάζεται για τις ανάγκες του έργου της Δ`Φάσης. To κόστος του έργου εκτιμήθηκε σε ποσό με ΦΠΑ 34,3 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 27,7 εκατ. ευρώ). Η δημοπράτηση του έργου θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιανουαρίου και η διάρκεια του ορίστηκε σε 22 μήνες.

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η μελέτη, προμήθεια εξοπλισμού και εγκατάσταση («έργο με το κλειδί στο χέρι») του νέου υποσταθμού Υ/Σ Θήρας GIS 150 kV/ΜΤ, και ενός συγκροτήματος αντιστάθμισης αέργου ισχύος 100 MVAr επαγωγικής/50 MVAr χωρητικής («SVC») στο γήπεδο του Υ/Σ Θήρας, στο πλαίσιο της Δ’ φάσης διασύνδεσης των Κυκλάδων.

Τα δύο έργα έχουν προταθεί για χρηματοδότηση από τον «Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (Recovery and Resilience Facility)». Είναι τα πρώτα έργα που προκηρύσσονται ως πιθανά χρηματοδοτούμενο έργο από το Ταμείο Ανάκαμψης.

Ταυτότητα του Έργου

Σύμφωνα με την προκήρυξη του έργου στο αντικείμενο περιλαμβάνονται τα παρακάτω:

2.1) η εκπόνηση λεπτομερούς θαλάσσιας μελέτης και της αντίστοιχης μελέτης προστασίας (BAS), για την τελικώς επιλεχθείσα όδευση του συστήματος·

2.2) η εκπόνηση λεπτομερούς μελέτης εφαρμογής στην τελική όδευση των υποβρύχιων και υπόγειων καλωδίων του έργου·

2.3) η διεξαγωγή λεπτομερούς ελέγχου με ενδεικτικές τομές (τουλάχιστον 10) των οδεύσεων των Υ/Γ καλωδίων, για τον εντοπισμό ενδεχόμενων εμποδίων και την οριστικοποίηση των τελικών υπόγειων οδεύσεων·

2.4) η πραγματοποίηση των απαραίτητων ενεργειών και επαφών με τους εμπλεκόμενους φορείς, για την εξασφάλιση της ασφαλούς και ταχείας διεκπεραίωσης τού έργου, και η εξασφάλιση των απαραίτητων αδειοδοτήσεων·

2.5) η εκπόνηση όλων των κατά νόμο απαιτούμενων μελετών, για τη χορήγηση όλων των αδειοδοτήσεων·

2.6) η εκπόνηση και η επακριβής εφαρμογή κυκλοφοριακής μελέτης, κατά τη διάρκεια εκτέλεσης του έργου·

2.7) η εκπόνηση και υποβολή στον Α.Δ.Μ.Η.Ε. όλων των απαιτούμενων συνοδευτικών μελετών·

2.8) ο σχεδιασμός και η κατασκευή του απαραίτητου μήκος υποβρύχιου και υπόγειων καλωδίων, καθώς και η εκτέλεση όλων των σχετικών εργοστασιακών δοκιμών (FAT) σε αυτά·

2.9) ο σχεδιασμός και η κατασκευή όλων των συνδέσμων (θαλάσσιοι, υπόγειοι, μετάβασης, επισκευής) και των τερματισμών, καθώς και η εκτέλεση όλων των σχετικών εργοστασιακών δοκιμών (FAT) σε αυτά·

2.10) η υποβολή των κατάλληλων πιστοποιητικών δοκιμών τύπου ή η πραγματοποίηση των κατάλληλων δοκιμών τύπου στο σύνολο τού προσφερόμενου καλωδιακού συστήματος και σε όλο τον αντίστοιχα προσφερόμενο εξοπλισμό·

2.11) η μεταφορά των καλωδίων στον τόπο του έργου, η εγκατάσταση των καλωδίων και η ολοκλήρωση τής πλήρους εγκατάστασης του καλωδιακού συστήματος·

2.12) η παράδοση και εγκατάσταση των κατάλληλων τερματισμών των καλωδίων (ακροκιβώτια), συμπεριλαμβανομένων των βάσεων στήριξης και της θεμελίωσης, καθώς και του συστήματος γείωσης του μεταλλικού μανδύα του καλωδίου·

2.13) η εκτέλεση όλων των απαιτούμενων εργασιών πολιτικού μηχανικού σε θαλάσσιο πυθμένα και ξηρά, για την εγκατάσταση και προστασία των καλωδίων·

2.14) η προμήθεια και εγκατάσταση για το σύνολο του καλωδιακού συστήματος πλήρους συστήματος κατανεμημένης θερμοκρασιακής ανίχνευσης (DTS), πλήρους συστήματος δυναμικής αξιολόγησης καλωδίου (DCR) και πλήρους συστήματος κατανεμημένης ακουστικής ανίχνευσης (DAS)·

2.15) η εκτέλεση για το σύνολο του εγκατεστημένου συστήματος όλων των απαιτούμενων δοκιμών μετά από την εγκατάσταση·

2.16) η πλήρης τεκμηρίωση του έργου με τις «ως εγκαταστάθηκε» και «ως προστατεύτηκε» θέσεις του υποβρύχιου και των υπόγειων καλωδίων, και τις «ως κατασκευάστηκε» λεπτομέρειες των ηλεκτρομηχανολογικών έργων και των έργων πολιτικού μηχανικού, σε έντυπη και επεξεργάσιμη ψηφιακή μορφή·

2.17) η προμήθεια, τοποθέτηση στην αποθήκη και ασφαλής μακροχρόνια αποθήκευση τού συνόλου του εφεδρικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένων των εργαλείων για την κατασκευή συνδέσμων επισκευής, και όλης της απαραίτητης τεκμηρίωσης, σε χώρο ή χώρους που θα υποδειχθούν από τον Α.Δ.Μ.Η.Ε.·

2.18) η προμήθεια όλων των επιπρόσθετων υλικών, εξοπλισμού, οργάνων ελέγχου κ.λπ., που απαιτούνται για την ασφαλή, πλήρη και ορθή εγκατάσταση και λειτουργία του συνόλου του έργου·

2.19) κάθε απαραίτητη εργασία που απαιτείται για την ασφαλή, πλήρη και ορθή εγκατάσταση και λειτουργία των καλωδίων, και όλων των εξαρτημάτων τους, πλήρως συμμορφωμένα με την ορθή 1.1 πρακτική, όπως αναλυτικά αναφέρονται στον «Πίνακα υλικών και τιμών»·

2.20) η εκπόνηση και υποβολή στον Α.Δ.Μ.Η.Ε. ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ετοιμότητας επισκευής·

2.21) ο σχεδιασμός, ο προγραμματισμός και η παροχή σε προσωπικό του Α.Δ.Μ.Η.Ε. ενός εκπαιδευτικού προγράμματος, για τη σύνδεση καλωδίων 150kV σε τερματισμούς GIS και τη μετέπειτα προσαρμογή τους σε εξοπλισμό GIS·

2.22) η παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης, για τη λειτουργία και συντήρηση του έργου·

2.23) η παροχή εγγύησης καλής λειτουργίας του έργου·

2.24) η παροχή υπηρεσιών συντήρησης, για τα συστήματα DTSS, DCA και DAS.

Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα ypodomes.gr


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Κρήτη: Δύο πλοία που έγραψαν ιστορία, το Kriti I και το Kriti II ετοιμάζονται για διάλυση (video)

Γράφεται αυτές τις ημέρες ο επίλογος για δύο πλοία που έγραψαν ιστορία στο Αιγαίο (video)

Πάρος: Χωρίς βροχή από τα μέσα Απριλίου και υφάλμυρα πλέον τα πηγάδια (!!!)

Σοβαρές επιπτώσεις από την παρατεταμένη ανομβρία στην Πάρο

Φόρτωμας: Παρέμβαση στη Βουλή με επίκεντρο τα Λατομεία στις Κυκλάδες

Η παρέμβαση του Φίλιππου Φόρτωμα σχετικά με την ορθή λειτουργία των Λατομείων στις Κυκλάδες

Νάξος – ΚΚΕ: Ωρα για γλέντι, στη ταβέρνα “Της Ειρήνης” στη πόλη της Νάξου

Πρόσκληση σε γλέντι την Κυριακή 3 Νοεμβρίου από τις Κομματικές Οργανώσεις Νάξου

Π. Πολυκρέτης: Ναξιώτης επιστήμονας μίλησε στην Βουλή της Ιαπωνίας (video)

Τι είπε ο Παναγής Πολυκρέτης - διδάκτορας δομικής βιολογίας- από τη Βουλή της Ιαπωνίας; (video)

Τήνος – Πανελλήνιο Ιερό Ίδρυμα Ευαγγελιστρίας: Στην “αγκαλιά” του, πίνακας του Νικόλαου Γύζη

Στο Πανελλήνιο Ιερό Ίδρυμα Ευαγγελιστρίας Τήνου εδωρήθη ο πίνακας «Το παραμύθι της γιαγιάς»

Νάξος – Μέλανες: Η νεανική παραβατικότητα στο επίκεντρο συζήτησης

Ημερίδα διοργανώνει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Μελάνων Νάξου με θέμα την Νεανική παραβατικότητα - Πότε και που;

Αεροδρόμια: Καλά τα ρεκόρ αλλά αντέχουμε άλλους επιβάτες;

Ρεκόρ επιβατών στα αεροδρόμια – Προβληματισμός για τη χωρητικότητα

Ομάδα Αιγαίου: Επίσκεψη στη Κάσο, μεταφορά τεχνολογίας

H Ομάδα Αιγαίου και η Κωτσόβολος πήγαν την τεχνολογία στην Κάσο και συνεχίζουν στα απομακρυσμένα νησιά

Τι κάνει ο Άκης Πετρετζίκης στη Νάξο;

Το "Akis’ Food Tour" ξεκινά το πιο γευστικό ταξίδι του από τη Νάξο

Εκτακτο: Νεκρός σε τροχαίο ο μουσικός Φίλιππος Ρούσσος

Νεκρός σε τροχαίο στο Κορωπί ο μουσικός Φίλιππος Ρούσσος

Νάξος: Τροχαίο με πρωταγωνιστή 23χρονο, διακομιδές σε Αθήνα και Σύρο

Δύο διακομιδές από Νάξο προς Σύρο και Αθήνα χθες Κυριακή 27 Οκτωβρίου

Ακτοπλοϊα – Σεπτέμβριος: Σαντορίνη και Μύκονος έκλεψαν την παράσταση (στατιστικά)

Ο Σεπτέμβριος αποδείχτηκε ιδιαίτερα .. καυτός για τα νησιά των Κυκλάδων

Πανναξιακός ΑΟΚ: Με τριάδα παικτών για φίλημα επικράτησε του Πορφύρα και έκανε το 3χ3 νίκες

Εντυπωσιακός ο Πανναξιακός ΑΟΚ επικράτησε του Πορφύρα 90-82 και έφτασε τις 3 νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια στον 3ο όμιλο της National League 2

Ιος: “Πράσινο” φως για νέο ξενοδοχείο

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στην Ίο

ZanteFerries: Το μεσημέρι της Τετάρτης αναχωρεί από Πειραιά το “Σολωμός”

Διαμόρφωση δρομολογίου για το "Σολωμός" (πίνακας)

Νάξος – Δ. Λιανός: “Εργα που θα συμβάλουν καθοριστικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων”

Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων: Ένα βήμα μπροστά στον αθλητισμό - Τι δηλώνει ο Δήμαρχος Δημήτρης Λιανός

Κρουαζιέρα: Η Costa Cruises γυρίζει τη … πλάτη στην Σαντορίνη

Η Costa Cruises “βγάζει στη… σέντρα” τη Σαντορίνη - Ποιο νησί θα αντικαταστήσει τη Σαντορίνη;

Νάξος – Καιρικές Συνθήκες: Δεύτερη σερί χρονιά χωρίς ίχνος βροχόπτωσης ο Οκτώβριος

Το ...χειρότερο ξεκίνημα υδρολογικού έτους από το 2018 για τη Νάξο - Αλλάζει ο Νοέμβριος; Η εικόνα των στοιχείων μέσα από τους .. αριθμούς