H Aegean, προσθέτει 306 πτήσεις και ειδικότερα 28.476 θέσεις για δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Χίο – Σάμο –Κω – Ηράκλειο και Μυτιλήνη και από Αθήνα προς Χίο για το διάστημα από τις 17 Νοεμβρίου μέχρι και τις 24 Μαϊου του 2020.
Η ανάγκη συνδεσιμότητας ειδικά ορισμένων νησιών που δεν έχουν ούτε ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη κρίνεται επιτακτική Το μείζον ζήτημα των νησιωτικών προορισμών του Αιγαίου που αντιμετώπισαν προβλήματα σύνδεσης τις τελευταίες ημέρες με την ηπειρωτική Ελλάδα λόγω της …απότομης προσγείωσης της Astra Airlines, αναπληρώνει ήδη από χθές 17 Νοεμβρίου, σε μεγάλο βαθμό, ποια άλλη, η Aegean Air και η… θυγατρική της … Olympic Air
Tην ίδια στιγμή, «ανοικτό» ακόμη παραμένει της διευθέτησης αιτημάτων από πλευράς των επιβατών που είχαν κλείσει εισιτήρια με την εταιρεία, με τη διοίκηση να παρατείνει εκ νέου, αυτή τη φορά για μία ακόμη εβδομάδα, την επίσημη ενημέρωση (σ.σ. το χρονικό όριο που είχε θέσει αρχικά και ξεπεράστηκε προ πολλού ήταν για τις 15/11).
Σύμφωνα μάλιστα με νέα ανακοίνωση μέσα στο Σαββατοκύριακο από πλευράς της Astra, την οποία η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών ΙΑΤΑ έχει ήδη θέσει εκτός των συστημάτων κρατήσεων, «η εταιρεία ενημερώνει ότι στα πλαίσια της επιχειρούμενης οικονομικής αναδιάρθρωσής της ανέστειλε προσωρινά την άδεια εκτέλεσης δημοσίων μεταφορών και οι προγραμματισμένες πτήσεις από 15-11-2019 ακυρώνονται. Θα ενημερωθεί το επιβατικό κοινό οριστικά το αργότερο μέσα στις 7 επόμενες ημέρες για τα διευθέτηση αιτημάτων που σχετίζονται με οικονομικά θέματα».
Η ανακοίνωση της εταιρείας, έρχεται μετά τη δήλωση του εκ των ιδιοκτητών της εταιρείας κ. Ιωάννη Ζλατάνη στο politischios.gr ότι η εταιρεία υπέβαλε αίτηση για προσωρινή αναστολής της άδειας λειτουργίας της στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. «Σε αυτό το χρονικό διάστημα θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε χρηματοδότηση μέσω δανεισμού ή αναζήτηση μετόχων που θα μπορέσουν να εγγυηθούν τη συνέχιση της εταιρείας», δήλωσε ο ίδιος. Η αίτηση για προσωρινή αναστολής της άδειας λειτουργίας κρίνεται τη δεδομένη στιγμή απαραίτητη, σύμφωνα με τον ίδιο, ώστε να ολοκληρωθεί, με τη συναίνεση δικαστηρίου το πρόγραμμα εξυγίανσης της εταιρείας. Ο ίδιος απέφυγε την περασμένη Παρασκευή να διευκρινίσει το τί μέλλει γενέσθαι με τις επιστροφές χρημάτων σε επιβάτες που είχαν προγραμματίσει πτήσεις που δεν έγιναν, θέμα για το οποίο, όπως φάνηκε εν συνεχεία από την επίσημη ανακοίνωση που ακολούθησε το Σάββατο, παραπέμφθηκε για αργότερα μέχρι το τέλος της τρέχουσας εβδομάδας.
Από την πλευρά τoυ, ο μεγαλύτερος εγχώριος αερομεταφορέας προχωρά στην προσθήκη νέων δρομολογίων από τη Θεσσαλονίκη αλλά και την Αθήνα. Ειδικότερα, η Aegean, προσθέτει 306 πτήσεις και ειδικότερα 28.476 θέσεις για δρομολόγια από Θεσσαλονίκη προς Χίο – Σάμο –Κω – Ηράκλειο και Μυτιλήνη και από Αθήνα προς Χίο για το διάστημα από τις 17 Νοεμβρίου μέχρι και τις 24 Μαϊου του 2020. Η ανάγκη συνδεσιμότητας ειδικά ορισμένων νησιών που δεν έχουν ούτε ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη κρίνεται επιτακτική, εξ’ ού και η προσθήκη των δρομολογίων από πλευράς του αερομεταφορέα, ωστόσο υπάρχουν ακόμη προορισμοί, όπως η Λήμνος που παραμένει σε στάση αναμονής.
Σε επικοινωνία του ΝΜ με τουριστικά γραφεία του νησιού, αναφέρθηκε ότι δεν υπάρχει αυτή την στιγμή σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, παρά μόνο με την Αθήνα, και αναμένονται προσεχώς τα νεότερα. Σε επιστολή του προς τον αρμόδιο υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Καραμανλή την περασμένη εβδομάδα, ο Δήμαρχος Λήμνου Δημήτρης Μαρινάκης ανέφερε ότι έχει διακοπεί πλήρως η συγκοινωνιακή σύνδεση της Λήμνου με τη Θεσσαλονίκη, καθώς δεν υφίσταται ούτε και ακτοπλοϊκό δρομολόγιο που να συνδέει απευθείας με τη συμπρωτεύουσα, «βασικό προορισμό για το επιβατικό κοινό του νησιού μας, αλλά και βασικό τροφοδότη της τουριστικής κίνησης από τη Βόρεια Ελλάδα, η οποία στηρίζει σε μεγάλο βαθμό την τοπική οικονομία».
Με πληροφορίες από την ιστοσελίδα newmonew.gr