Μπορεί το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) να ψήφισε ομόφωνα “ναι” στη δρομολόγηση του Thunder στη γραμμή Σαντορίνη – Νάξος – Μύκονος – Πειραιά και επιστροφή, οι πληροφορίες όμως αναφέρουν ότι ο Υπουργός Ναυτιλίας δεν έχει ακόμη υπογράψει την σχετική απόφαση …
Και το σίριαλ της δρομολόγησης του ταχύπλοου Thunder της Fast Ferries, όπως όλα δείχνουν έχει ακόμη αρκετά επεισόδια… Κι αυτό γιατί μπορεί να ανακοινώθηκε πριν από δύο ημέρες ότι ελήφθη ομόφωνη απόφαση από τα μέλη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) η έκτακτη δρομολόγηση του ταχύπλοου στη γραμμή Θήρα – Νάξος – Μύκονος – Πειραιάς και επιστροφή κατά τη θερινή περίοδο, όπως προκύπτει και επισήμως από τη δημοσιοποίηση των αποφάσεων, που πραγματοποιήθηκε στις 13 Δεκεμβρίου 2019, όμως ο υπουργός Ναυτιλίας φέρεται να έχει άλλη … άποψη.
Οπως είναι γνωστό, «το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών συνεδριάζει τουλάχιστον 6 φορές στη διάρκεια του έτους. Η απόφαση του Υπουργού για την αποδοχή ή μη της γνώμης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών εκδίδεται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία συνεδρίασης αυτού». Η σχετική προθεσμία λήγει σήμερα και συνεπώς θα έπρεπε να δημοσιοποιηθεί η σχετική απόφαση – γνωμοδότηση του ΣΑΣ πριν από την εκπνοή της σχετικής προθεσμίας. Και όπως αναφέραμε, ο Ιωάννης Πλακιωτάκης – σύμφωνα πάντα με πληροφορίες – δεν έχει βάλει ακόμη την υπογραφή του. Κοινώς το σκέφτεται… Κι εάν γίνει πράξη τελικά αυτή η άρνησή του, τότε θα έχουμε κάτι που συμβαίνει σπάνια: να μην εγκρίνει ομόφωνη απόφαση του ΣΑΣ για την εκπρόθεσμη ή έκτακτη δρομολόγηση πλοίου επικαλούμενος τη μη ύπαρξη συγκοινωνιακών αναγκών…
Βέβαια, η ιστορία με το συγκεκριμένο ταχύπλοο, όπως αναφέραμε έχει αρκετά επεισόδια.. Από τον περασμένο Οκτώβριο γίνεται μάχη για να ενταχθεί στα δρομολόγια του καλοκαιριού του 2020 και μάλιστα δέχτηκε στην τελευταία συνεδρίαση η ακτοπλοϊκή εταιρεία όλες σχεδόν τις παρατηρήσεις που έγιναν για αλλαγές, καθότι εμφανίσθηκε και πλοίο άλλης ακτοπλοϊκής εταιρείας, τροποποιώντας ήδη εγκεκριμένο δρομολόγιό του.
Σύμφωνα με τη γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, εγκρίνεται ομόφωνα η έκτακτη δρομολόγηση του «Θάντερ» από την 1η Ιουνίου 2020 μέχρι και την 30η Σεπτεμβρίου του ίδιου χρόνου για εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή Θήρα – Νάξος – Μύκονος – Πειραιάς και επιστροφή με αναχώρηση από τη Σαντορίνη στις 07:30 το πρωί και από τον Πειραιά στις 15:50, με υποχρέωση προσέγγισης τρεις φορές την εβδομάδα στην Ανάφη και μία φορά στην Θηρασιά. Οπως σημειώνεται η παραμονή, πρόσδεση, ο ελλιμενισμός και η μεθόρμιση του «Thunder» στο λιμάνι της Σαντορίνης πραγματοποιούνται σύμφωνα με υποδείξεις οικείας λιμενικής αρχής, αναφέρει η γνωμοδότηση.
Ποιο είναι το Thunder;
Με βάση την ανακοίνωση που είχε εκδώσει τέλη Αυγούστου, η εταιρεία Fast Ferries, τι μάθαμε για το νέο ταχύπλοο; “Το νέο μας πλοίο είναι το πρώην HSC Turgut Ozal, ταχύπλοο επιβατηγό οχηματαγωγό που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Austal, στην Αυστραλία το 1998, στο οποίο ήδη έχει υψωθεί η Ελληνική Σημαία και μετονομάστηκε σε «THUNDER», ενώ μέσα στις επόμενες ημέρες θα βρίσκεται στη χώρα μας.
Έχει ολικό μήκος 86 μ., πλάτος 24 μ. και δυνατότητα μεταφοράς 1000 επιβατών και 215 ΙΧ αυτοκινήτων με υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων. Διαθέτει τους πλέον πολυτελείς εσωτερικούς χώρους, άνετους χώρους οχημάτων, αλλά και ιδιαίτερες ευκολίες στην πρόσβαση των επιβατών.
Το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Thunder, θα πλαισιώσει τα ήδη καθιερωμένα Ε/Γ-Ο/Γ Θεολόγος Π, Ε/Γ-Ο/Γ Fast Ferries Andros και Ε/Γ-Ο/Γ Αικατερίνη Π, με τα οποία Fast Ferries δραστηριοποιείται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια στις ακτοπλοϊκές γραμμές από τη Ραφήνα προς τις Κυκλάδες».
Με πληροφορίες και φωτογραφία από την ιστοσελίδα naftermporiki.gr