Η ανακοίνωση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γενικού Λυκείου Τήνου σχετικά με τα νέα δεδομένα που δημιουργήθηκαν με την επανέναρξη των σχολικών μονάδων…
“…. Με το νέο μέτρο όμως των self-test, εμείς οι γονείς καλούμαστε να αναλάβουμε τον ρόλο υγειονομικών υπαλλήλων και αφού προμηθευτούμε τα τεστ, αφού τα κάνουμε επιτυχώς στα παιδιά μας, αφού υπογράψουμε υπεύθυνη δήλωση πως είναι αρνητικά, αφού υποβάλουμε τα στοιχεία σε μια πλατφόρμα, αφού εκτυπώσουμε την βεβαίωση, να στείλουμε τα παιδιά μας σε τάξεις – κλουβιά των 25 μαθητών, χωρίς επαρκή αερισμό πολλές φορές, χωρίς επαρκές προσωπικό καθαριότητας, χωρίς δυνατότητα τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων. ασφάλειας.
Την ίδια στιγμή που δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για ενισχυτική διδασκαλία όσων παιδιών έχουν μείνει πίσω στα μαθήματα, η κυβέρνηση επιμένει στην Τράπεζα Θεμάτων, προωθώντας την ανισοτιμία και την «αριστεία», διαμορφώνοντας ακόμα περισσότερους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση…” Αυτό αναφέρει ανάμεσα στα άλλα η ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Γενικού Λυκείου Τήνου με αφορμή τις πρώτες ημέρες στη σχολική χρονιά που ξεκίνησε και πάλι… Μάλιστα, πληροφορίες αναφέρουν ότι υπάρχουν και μαθητές που βρέθηκαν θετικοί σε self tests κάτι που μεγαλώνει την αγωνία των γονιών για το υπόλοιπο της σχολικής χρονιάς και με δεδομένο ότι έρδχονται και Πανελλαδικές εξετάσεις..
Αναλυτικά, η ανακοίνωση (φέρει σημερινή ημερομηνία) που εξέδωσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του ΓΕΛ Τήνου αναφέρει:
“Μετά από 5 μήνες με τα σχολεία ουσιαστικά κλειστά, η κυβέρνηση ανοίγει τα λύκεια, εξακολουθώντας να φορτώνει το βάρος αντιμετώπισης της πανδημίας στην «ατομική ευθύνη» των γονέων, αδιαφορώντας για τα νέα δεδομένα της πανδημίας και αρνούμενη να ικανοποιήσει τα αιτήματα σύσσωμης της σχολικής κοινότητας, για αραίωση των μαθητών ανά τάξη, μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού καθαριότητας.
Την ίδια στιγμή, αρνείται να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που έχει επιφέρει η «τηλεκπαίδευση», είτε αυτά αφορούν αδυναμία παρακολούθησης λόγω οικονομικών δυσκολιών, είτε αφορούν τις επιπτώσεις που έχει στην ψυχική υγεία των παιδιών μας ο πολύμηνος εγκλεισμός.
Όπως επισημαίνει η επιστημονική κοινότητα, κάθε διαγνωστική εξέταση αποτελεί ιατρική πράξη και θα πρέπει να πραγματοποιείται από ειδικού καθώς δεν εξασφαλίζεται η ορθή λήψη του δείγματος από τους πολίτες με συνέπεια να έχουμε ψευδώς αρνητικά αποτελέσματα, που είναι πιθανό να οδηγήσουν σε εσφαλμένα συμπεράσματα και αύξηση της διασποράς του ιού.
Με το νέο μέτρο όμως των self-test, εμείς οι γονείς καλούμαστε να αναλάβουμε τον ρόλο υγειονομικών υπαλλήλων και αφού προμηθευτούμε τα τεστ, αφού τα κάνουμε επιτυχώς στα παιδιά μας, αφού υπογράψουμε υπεύθυνη δήλωση πως είναι αρνητικά, αφού υποβάλουμε τα στοιχεία σε μια πλατφόρμα, αφού εκτυπώσουμε την βεβαίωση, να στείλουμε τα παιδιά μας σε τάξεις – κλουβιά των 25 μαθητών, χωρίς επαρκή αερισμό πολλές φορές, χωρίς επαρκές προσωπικό καθαριότητας, χωρίς δυνατότητα τήρησης των υγειονομικών πρωτοκόλλων. ασφάλειας.
Την ίδια στιγμή που δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για ενισχυτική διδασκαλία όσων παιδιών έχουν μείνει πίσω στα μαθήματα, η κυβέρνηση επιμένει στην Τράπεζα Θεμάτων, προωθώντας την ανισοτιμία και την «αριστεία», διαμορφώνοντας ακόμα περισσότερους ταξικούς φραγμούς στη μόρφωση.
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, δεν μπορούμε να μείνουμε αδρανείς. Η ατομική ευθύνη βαραίνει όλους αλλά η συνολική ευθύνη βαραίνει τους αρμόδιους που λαμβάνουν τα μέτρα από τους οποίους ζητάμε την επαναξιολόγηση της κατάστασης.
– Για την ομαλή λειτουργία των σχολείων απαιτούμε να παρθούν μέτρα για την αραίωση των μαθητών ανά τάξη, με μέγιστο αριθμό 15 μαθητές/τμήμα του αριθμού μαθητών σε κάθε διδακτική λειτουργία με εναλλασσόμενες ημερήσιες βάρδιες μαθημάτων και αξιοποίηση των υφιστάμενων χώρων διδασκαλίας.
– Πρόσληψη του απαραίτητου προσωπικού καθαριότητας.
– Μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ με σχέδιο και ευθύνη του κράτους για μαθητές και εκπαιδευτικούς.
– Αναπροσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών στις συνθήκες της πανδημίας που επικρατούν το φετινό σχολικό έτος με δραστική μείωση της διδακτέας και εξεταστέας ύλης, συμπεριλαμβανομένης της διδακτέας ύλης των πανελλαδικών εξετάσεων.
– Άμεσα μέτρα ενίσχυσης των μαθητών για τις τεράστιες παιδαγωγικές και εκπαιδευτικές ελλείψεις που έχουν δημιουργηθεί.
– Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.
– Ενισχυτική Διδασκαλία σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης”.
.