Το «Andros Jet» παραμένει στα ενδοκυκλαδικά και πέρα της 1ης Νοεμβρίου με τελευταία τροποποίηση – Εγκρίθηκε σε πρώτη φάση δρομολόγηση από την Άνοιξη του 2020 η παρουσία του Thunder στη γραμμή Θήρα – Νάξο – Μύκονο – Πειραιά και επιστροφή
Ξεκινάμε με μία αλλαγή της τελευταίας στιγμή που οφείλεται στην τροποποίηση που έστειλε χθες το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σχετικά με την δρομολόγιο του “Aqua Jewel»… Ενώ αρχικά έγινε γνωστό, ότι το “Aqua Jewel” το πρωί της Παρασκευής 1 Νοεμβρίου και στις 7 το πρωί θα πάρει το δρόμο για Τήνο – Άνδρο και επιστροφή, λίγο αργότερα είχαμε αλλαγή… Το “Andros Jet” παραμένει στη γραμμή κανονικά και πέρα από την 1η Νοεμβρίου κάτι που μεταφράζεται σε επιστροφή του « Aqua jewel», μέχρι νεωτέρας!
Από εκεί και πέρα, έχουμε μία θετική εξέλιξη που έρχεται στο μέλλον… Αναφερόμαστε στις αποφάσεις του πρόσφατου Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (σ.σ συνεδρίαση την προηγούμενη Τρίτη) όπου εγκρίθηκε αρχικά (η οριστική απόφαση στο επόμενο Συμβούλιο) η δρομολόγηση του ταχύπλοου που αγόρασε πρόσφατα η Fast ferries και φέρει το όνομα «Thunder».
Όπως διαβάζουμε στην σελίδα shiptravelers στα social media, το δρομολόγιο που εγκρίθηκε είναι ξεχωριστό για τα σημερινά δεδομένα. Κι αυτό γιατί θα αναχωρεί καθημερινά από την Σαντορίνη το πρωί (στις 07:10) και μέσω Νάξου – Μυκόνου θα καταλήγει στον Πειραιά και το απόγευμα (15:30) θα επιστρέφει για διανυκτέρευση στην Σαντορίνη…
Και βέβαια να τονίσουμε ότι η Fast Ferries με την ολοκλήρωση της παραλαβής του νέου ταχύπλοου αριθμεί τέσσερα πλοία. Το Thunder όπως διαβάζουμε είναι το πρώην HSC Turgut Ozal, ταχύπλοο επιβατηγό οχηματαγωγό που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Austal, στην Αυστραλία το 1998… Έχει ολικό μήκος 86 μ., πλάτος 24 μ. και δυνατότητα μεταφοράς 1000 επιβατών και 215 ΙΧ αυτοκινήτων με υπηρεσιακή ταχύτητα 35 κόμβων. Διαθέτει τους πλέον πολυτελείς εσωτερικούς χώρους, άνετους χώρους οχημάτων, αλλά και ιδιαίτερες ευκολίες στην πρόσβαση των επιβατών.
Το Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ Thunder, πλαισιώνει τα ήδη καθιερωμένα Ε/Γ-Ο/Γ Θεολόγος Π, Ε/Γ-Ο/Γ Fast Ferries Andros και Ε/Γ-Ο/Γ Αικατερίνη Π, με τα οποία η Fast Ferries δραστηριοποιείται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια στις ακτοπλοϊκές γραμμές από τη Ραφήνα προς τις Κυκλάδες. Και βέβαια να σημειώσουμε ότι φέτος, το Αικατερίνη Π ήταν στα ..πιτς λόγω προβλήματος και για πρώτη φορά η Fast Ferries είχε ταχύπλοο που πάλαι ποτέ Hellenic HighSpeed, που το είδαμε ουκ ολίγες φορές στη Νάξο…