Το Υπουργείο Ναυτιλίας μέσω κύκλων ενημέρωσε την Fast Ferries για την μην αναγκαιότητα νέας δρομολόγησης, αντιπρότειναν την αφαίρεση της Μυκόνου από το δρομολόγιο και η Fast Ferries έχει πλέον το λόγο όσον αφορά την επόμενη κίνησή της για το Thunder
Οι εξελίξεις τρέχουν… Και όλα περιστρέφονται γύρω από το ταχύπλοο Thunder της Fast Ferries με τις αντιδράσεις να χτυπούν κόκκινο όπως αναφέραμε και χθες.. Είχαμε τονίσει ότι φάνηκαν οι προθέσεις του Υπουργού Ναυτιλίας Ιωάννη Πλακιωτάκη μέσα από δημοσίευμα της εφημερίδας “Παραπολιτικά” που ανέφερε ότι “¨δεν θα κάνει δεκτές τις αιτήσεις για έκτακτες δρομολογήσεις και τροποποιήσεις πλοίων τους (Thunder και SuperRunner αντίστοιχα) παρά την περί του αντιθέτου “αμφιλεγόμενη” εισήγηση του Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών”. Μιλούσε για γραμμές «φιλέτα» οι οποίες όμως είναι κορεσμένες από άλλα πλοία και ξεκαθάριζαν ότι “είναι σαφές πως δεν υπάρχει καμιά έκτακτη ή κατ’ επείγουσα ανάγκη να προστεθεί στα δεκάδες υπάρχοντα ένα ακόμα πλοίο στην Σαντορίνη όπου ήδη περισσότερα από 20 πραγματοποιούν δρομολόγια σε ένα νησί που ήδη βαρύνεται δυσανάλογα με την φέρουσα ικανότητα του από τους ημερήσιους τουρίστες που αυτά τα πλοία συνήθως διακινούν όπως και τα κρουαζιερόπλοια. Ακόμα περισσότερο όταν το λιμάνι έχει πεπερασμένη δυνατότητα ταυτόχρονης εξυπηρέτησης περισσότερων του… ενός πλοίων”.
Σήμερα, είχαμε την επόμενη ημέρα και με δεδομένο ότι στα χέρια του ο Υπουργός είχε επιστολές από το Δήμαρχο Ανάφης και Δήμαρχο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων που ζητούσαν τη δρομολόγηση του ταχύπλοου «Thunder»με βάση το πρόγραμμα που είχε εγκρίσει το Συμβούλο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών… Οπως διαβάζουμε στην ιστοσελίδα naftemporiki ” σήμερα το πρωί η πλοιοκτήτρια εταιρεία Fast Ferries ενημερώθηκε από το υπουργείο ότι δεν εγκρίνεται το δρομολόγιο του ταχυπλόου «Thunder» παρά το γεγονός ότι είχε ομόφωνη θετική γνωμοδότηση από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ).
Το σκεπτικό ήταν ότι δεν υπάρχουν «έκτακτες συγκοινωνιακές ανάγκες». Στη συνέχεια όμως η πλοιοκτήτρια εταιρεία ενημερώθηκε ότι θα εγκριθεί υπό τον όρο να βγάλει από το δρομολόγιο την προσέγγιση στη Μύκονο μόνο για τη φετινή σεζόν.
Εκπρόσωπος της εταιρείας απάντησε ότι θα χρειασθεί λίγο χρόνο προκειμένου να εξετάσει εάν με την αλλαγή αυτή το δρομολόγιο θα είναι βιώσιμο. Ωστόσο σε επικοινωνία που είχε η «Ν» με την εταιρεία Fast Ferries της δηλώθηκε ότι η ακτοπλοϊκή εμμένει στο αρχικό και εγκεκριμένο ομόφωνα από το ΣΑΣ δρομολόγιο της.
Σημειώνεται ότι το «Thunder» είχε ζητήσει να δρομολογηθεί ως «έκτακτη δρομολόγηση» για το 2020, στη γραμμή Θήρα – Νάξος – Μύκονος – Πειραιάς και επιστροφή, αφού το πλοίο αγοράσθηκε από την Fast Ferries τον προηγούμενο Αύγουστο και δεν μπορούσε να δηλωθεί εμπρόθεσμα, καθώς η σχετική διαδικασία γίνεται στις αρχές του έτους.
Στο τελευταίο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) της 13ης Δεκεμβρίου εγκρίθηκε ομόφωνα το αίτημα της Fast Ferries για την εκπρόθεσμη δρομολόγηση του «Thunder» στη γραμμή Θήρα – Νάξος – Μύκονος – Πειραιάς και επιστροφή (με την προσθήκη όμως τριών εβδομαδιαίων προσεγγίσεων στην Ανάφη και μία στην Θηρασιά). Παράλληλα, εγκρίθηκε και ένα αίτημα του «Naxos Jet» της SeaJets στην ίδια γραμμή, ως τροποποίηση δρομολογίου. Όπως αποφασίσθηκε ομόφωνα στο πλαίσιο των «κανόνων του ΣΑΣ» το «Naxos Jet» από τον Πειραιά θα αναχωρούσε πρώτο (15.30), ενώ το «Θάντερ» θα ακολουθούσε (αναχώρηση 15.50)”.