Η σκληρή πραγματικότητα… Νοέμβριος 2019 και ένας ταξιδιώτης που θέλει να μεταβεί από τη Νάξο στη Τήνο (28 μίλια ή 51 χιλιόμετρα) χρειάστηκε 20 ώρες και τέσσερες αλλαγές πλοίων – Το καλοκαίρι; Ενα πλοίο και 100 λεπτά της ώρας; Εάν ήταν στην ηπειρωτική Ελλάδα; Κάτι λιγότερο από μία ώρα (!!!!)
Η σκληρή πραγματικότητα της Ελλάδας… ένας ταξιδιώτης που θέλει να μεταβεί από τη Νάξο στη Τήνο (28 μίλια ή 51 χιλιόμετρα) Νοέμβριο μήνα χρειάζεται 20 ώρες και τέσσερες αλλαγές πλοίων – Το καλοκαίρι; Ενα πλοίο και 100 λεπτά της ώρας; Εάν ήταν στην ηπειρωτική Ελλάδα; Κάτι λιγότερο από μία ώρα (!!!!) Πως μας ήρθε αυτό; Μα πολύ απλά διαβάσαμε το άρθρο που υπάρχει στην ιστοσελίδα της Καθολικής Αρχιεπισκοπής Νάξου – Πάρου – Ανδρου – Τήνου – Μυκόνου (kantam.gr) και έχει τίτλο ” Το καλοκαίρι με ένα πλοίο και 1/30 ώρες”… Και το οποίο έρχεται σε αντιδιαστολή με την πραγματικότητα του χειμώνα. Μία πραγματικότητα που αρνούνται να δουν οι άνθρωποι πίσω από τα γραφεία. Που θεωρούν ότι τα νησιά δουλεύουν μόνο το καλοκαίρι…
Ας δούμε τι αναφέρει η σχετική ανάρτηση ” Κάποιος που θα διαβάσει αυτό τον τίτλο του κειμένου μας, σίγουρα θα νομίζει ότι αναφερόμαστε στο πολύ μακρινό χθες. Όμως αναφέρεται μόνο στο άμεσο χθες, δηλαδή 27 Νοεμβρίου 2019.
Το παρακάτω περιστατικό μας το διηγήθηκε ένας ταλαίπωρος ταξιδιώτης από την Τήνο. Ο ταξιδιώτης μας αυτός ενώ βρισκόταν στη Νάξο έπρεπε την 26η Νοεμβρίου, ημέρα Τρίτη, να πάρει το δρόμο ή μάλλον τη θάλασσα της επιστροφής. Η λύση μία και μοναδική . Έπρεπε αναγκαστικά να πάρει το 1ο πλοίο και να πάει στην Πάρο. Έτσι και έγινε. Από την Πάρο να πάρει το 2ο πλοίο και πάει στη Σύρο. Και αυτό έγινε. Εκεί πέρασε τη νύκτα, περιμένοντας να ξημερώσει η 27η Νοεμβρίου. Ήταν Τετάρτη και γύρω στο μεσημέρι έπρεπε να πάρει το 3ο πλοίο και να πάει στη Μύκονο, το έκανε και αυτό. Από εκεί, κάποια στιγμή έπρεπε να πάρει το 4ο πλοίο και να φθάσει επιτέλους στην Τήνο. Όταν έφθασε στο νησί της Τήνο ήταν ώρα Ελλάδος 2 και 20 το απόγευμα της Τετάρτης 27 Νοεμβρίου, δηλαδή έφθασε στην Τήνο μόνο σε μόλις 20 ώρες!!!
Έχουμε ακούσει πολλές προτάσεις και αποφάσεις Συνεδρίων διαφόρων θεσμών, αρμοδίων και μη, που ενώ φαίνεται ότι λύνουν και αυτό το πρόβλημα, τελικά παραμένει άλυτο για 15 τουλάχιστο χρόνια. Δεν λύνεται, διότι οι αποφάσεις-προτάσεις των Συνεδρίων πρέπει τελικά να εγκριθούν από τους Αρμόδιους. Όταν όμως φθάσουν στις αρμόδιες υπηρεσίες, αντί να τοποθετηθούν πάνω στα Γραφεία των Υπευθύνων, μάλλον τοποθετούνται στον κάλαθο των αχρήστων. Φαίνεται πως η μόνη ή μόνος που λαβαίνει γνώση του περιεχομένου αυτών των προτάσεων αποφάσεων είναι η καθαρίστρια ή ο καθαριστής που κάθε πρωί άμεσα καθαρίζει τον κάλαθο των αχρήστων και έμμεσα το γραφεί του Υπεύθυνου!
Αυτό, που έπαθε ο ταξιδιώτης μας από την Τήνο, μπορεί να το πάθει και οποιοσδήποτε άλλος τηνιακός ταξιδιώτης, που θα θελήσει να πάει το χειμώνα από την Τήνο, στην Πάρο ή τη Νάξο. Να προσέξει μόνο διότι πρέπει να χρησιμοποιήσει τις ίδιες ημέρες που χρησιμοποίησε ο ταξιδιώτης μας, διότι διαφορετικά οι ώρες θα αυξηθούν και οι ημέρες!
Από χρόνια τώρα ζητούμε ένα από τα πλοία της ενδοεπικοινωνίας να κάνει μία ή δύο φορές την εβδομάδα και τον κύκλο των νότιο-ανατολικών Κυκλάδων. Σύρος-Μύκονος – Νάξος Πάρος- Σύρος. Είναι μια πρόταση που ευχάριστα ακούγεται και εύκολα γράφεται. Αλλά και πιο εύκολα όταν ακούγεται ξεχνιέται ή όταν γράφεται ακόμα πιο εύκολα πετιέται!”