Κυριακή 10 Οκτωβρίου τελευταίο δρομολόγιο από Νάξο του SuperFerry II για την τρέχουσα περίοδο – Από την επόμενη ημέρα αφήνει την Golden Star Ferries και φοράει τα χρώματα της SeaJets – Ποιο θα είναι το νέο του όνομα και που θα δρομολογηθεί
Λίγο μετά τις 8.30 το πρωί το “SuperFerry II” προσεγγίζει το λιμάνι της Νάξου. Προέρχεται από τη Πάρο και παίρνει τη δρόμο λίγο αργότερα για Μύκονο – Τήνο και τελικό προορισμό την Ραφήνα. Ενα δρομολόγιο που βοήθησε σημαντικά τα νησιά κυρίως τη Νάξο όσον αφορά τη σύνδεση με τη Μύκονο για όσους μετακινούνται με πρωινές πτήσεις προς το εξωτερικό…
Και η αναφορά σχετικά με το “SuperFerry II” έχει να κάνε με το γεγονός ότι ολοκληρώνεται τη προσεχή Δευτέρα 11 Οκτωβρίου, η συμφωνία απόκτησης τεσσάρων πλοίων της Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου από την Seajets του Μάριου Ηλιόπουλου.
Η συμφωνία που έκλεισε τον περασμένο Απρίλιο, προέβλεπε ότι στην Seajets θα ενταχθούν τρία ταχύπλοα κατά τη καλοκαιρινή περίοδο, τα ταχύπλοα “Superunner”, “Superspeed” και “Supercat” τα οποία έχουν ήδη μετονομασθεί σε “Superunner jet”, “Superspeed jet” και “Supercat jet”, καθώς και το επιβατηγό οχηματαγωγό “SuperFerry II” το Φθινόπωρο.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό την ερχόμενη Κυριακή 10 Οκτωβρίου το πλοίο θα κάνει το τελευταίο του δρομολόγιο με τα σινιάλα της Golden Star Ferries, και στη συνέχεια θα ενισχύσει την Seajets. Το ενδιαφέρον είναι πλέον για το νέο όνομά του (κάτι σε “SuperFerry – Star” ακούγεται) αλλά και για το νέο του δρομολόγιο. Πληροφορίες το θέλουν ακόμη και στις Δυτικές Κυκλάδες ή και στη Κρήτη… Οπότε έχουμε χρόνο γιατί έρχεται η ετήσια ακινησία μετά το πέρας της καλοκαιρινής περιόδου
Η εταιρεία αποτελεί τη μεγαλύτερη ιδιωτική eeλληνική ακτοπλοϊκή εταιρία με στόλο 17 πλοίων (15 ταχύπλοα και 2 συμβατικά) και εξυπηρετεί 33 νησιά στις Κυκλάδες με σύνδεση από Πειραιά, Λαύριο, Κρήτη, Θεσσαλονίκη με συνολική χωρητικότητα 20.000 επιβατών και 3.500 αυτοκινήτων.
Τα άλλα δύο επιβατικά πλοία της SeaJets
Όπως αναφέρει η XRTC του Γιώργου Ξηραδάκη η εταιρεία αγόρασε και το Alsalmy 4 (πρώην ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ) το οποίο επιστρέφει στην Ελλάδα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και θα ονομαστεί Aqua Myth. Άλλο ένα πλοίο για το στόλο της εταιρίας είναι το «Azores Express» το οποίο θα μετονομαστεί Aqua Star.
Οι δραστηριότητες του ομίλου επεκτείνονται και σε άλλες αγορές. Ο όμιλος του κ. Ηλιόπουλου προχώρησε τη περίοδο 2020/2021 αναφέρει η XRTC, στην εξαγορά επτά κρουαζιερόπλοιων, σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές εφόσον η κρουαζιέρα βρέθηκε στο ναδίρ, με όλα τα πλοία δεμένα, εξαιτίας της πανδημίας. Πρόκειται για τα εξής πλοία που αγοράστηκαν από τις Carnival και Royal Caribbean Cruises:
• Oceana ναυπηγήσεως 2000
• Veendam ναυπηγήσεως 1996
• Maasdam ναυπηγήσεως 1993
• Pacific Aria ναυπηγήσεως το 1994
• Majesty of the Seas, ναυπηγήσεως 1992
Τα υπόλοιπα δύο, το «Columbus», κατασκευής 1989 και το «Magellan» ναυπηγημένο το 1985 τα οποία ανήκαν στην βρετανικών συμφερόντων με έδρα στην Ελλάδα Cruise & Maritime Voyages η οποία κατέρρευσε τον περασμένο Ιούλιο τα απέκτησε μέσω δημοπρασίας. Τα πλοία ήδη έχουν πουληθεί για scrap από τον όμιλο.
Με πληροφορίες από την σελίδα naftemporiki.gr