Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής πήρε την μεγάλη απόφαση και βάζει στα ενδοκυκλαδικά το “Ναονήσος” αντί του ταχύπλοου “Andros Jet” που δεν … μπόρεσε – Πότε αναμένεται να ξεκινήσει (και σε ποιες γραμμές) το νέο πλοίο
Για κάποιους ήταν αναμενόμενο. Για κάποιους άλλους όχι… Η ουσία είναι ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έστω και με μικρή καθυστέρηση (σ.σ. οι Κυκλάδες είναι χωρίς τη μία γραμμή των ενδοκυκλαδικών από τις 22 Οκτωβρίου όταν και αποσύρθηκε το Caldera Vista”) πήρε την απόφαση να δώσει τη δεύτερη γραμμή δημόσιας υπηρεσίας των Κυκλάδων στην εταιρεία «Αξιοκέρσα»…
Τι σημαίνει αυτό; Ότι θα μπει στο γραμμή το συμβατικό «ΣΑΟΝΗΣΟΣ» και το οποίο θα αναλάβει να καλύψει τέσσερις γραμμές…
Ποιες είναι αυτές;
Α) Σύρος – Τήνος – Άνδρος – Κάρυστος και επιστροφή
Β) Σύρος – Κύθνος – Κέα – Λαύριο και επιστροφή
Γ) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Δονούσα – Αιγιάλη (Αμοργός) – Κατάπολα (Αμοργός) – Κουφονήσι – Σχοινούσα – Ηρακλειά – Νάξος – Πάρος και Σύρος
Και δ) Σύρος – Πάρος – Νάξος – Φολέγανδρος – Σίκινος – Ίος – Θηρασιά – Θήρα – Ανάφη και επιστροφή.
Όπως είναι λογικό παίρνει τη γραμμή του Andros Jet και η οποία έχει διάρκεια έως τις 28 Φεβρουαρίου…
Τώρα, το ΕΓ/ΟΓ ΣΑΟΝΗΣΟΣ [GR] έχει διαστάσεις 78 x 12.3 m κατασκευής 1994, βρίσκεται στον νέο μόλο ΔΕΗ (Κερατσίνι) όπου θα ολοκληρώσει τις εργασίες και στη συνέχεια θα δεξαμενιστεί στη μεγάλη δεξαμενή Βασιλειάδη από 23/11 έως 29/11/2020. Τώρα εάν ισχύει αυτός ο προγραμματισμός είναι κάτι που θα μάθουμε τις επόμενες ημέρες..
Η άλλη γραμμή όπως είναι γνωστό ανήκει στο «Άρτεμις»…
Ευχαριστούμε τον Παντελή Φύσσα και τη σελίδα που διαθέτει στα social media (Pantelis Fyssas ShipsFuns Group) προσφέροντας χρήσιμες ειδήσεις για ζητήματα ακτοπλοϊας …