Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑκτοπλοΐαΚυκλάδες - Aegean Speed Lines: Ρελάνς με την απόκτηση του Rosella;

Κυκλάδες – Aegean Speed Lines: Ρελάνς με την απόκτηση του Rosella;

|

Πολύ κοντά στην απόκτηση του επιβατικού πλοίου Rosella της Viking Line από την Aegean Speed Lines – Που αναμένεται να δρομολογηθεί

Λέτε να γίνει ρελάνς; Πριν από μερικές ημέρες είχαμε αναφέρει ότι η Sea Jets ετοιμάζεται να αποκτήσει ένα συμβατικό πλοίο – το πρώτο μετά από αρκετά χρόνια –  “Color Viking” και να το βάλει στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων… Και τώρα;

Την επάνοδό της στην ελληνική ακτοπλοΐα με εντυπωσιακό συμβατικό πλοίο φέρεται να προετοιμάζει η ποιοτική Aegean Speed Lines, η οποία μετά από ένα σύντομο διάλειμμα 6 μηνών εκτός της ελληνικής ακτοπλοΐας, επανέρχεται δυναμικά στα ακτοπλοϊκά δρώμενα με στόχο να επανατοποθετηθεί στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων που την καθιέρωσε τα προηγούμενα 17 χρόνια.

Να θυμίσουμε ότι η Aegean Speed Lines με επίσημη ανακοίνωσή της στις 29 Απριλίου 2022 είχε ανακοινώσει την αναστολή των δρομολογίων της στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων και ταυτόχρονα την πώληση του μοναδικού ταχύπλοου σκάφους της SPEEDRUNNER 3 στη Seajets.

Έκτοτε, δούλεψε μεθοδικά και τελικά βρήκε το πλοίο που απ’ ότι φαίνεται θα την εκπροσωπήσει στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων, η οποία μάλιστα το τελευταίο διάστημα αποτελεί το μήλον της έριδος μεταξύ διαφόρων εταιρειών της ακτοπλοΐας μας.

Γεγονός, που μας προετοιμάζει επίσης και για μια επερχόμενη “ναυμαχία” στην περιοχή, καθώς η Aegean Speed Lines αναμένεται να “κονταροχτυπηθεί” με τη Zante Ferries, αλλά και με την Seajets που πρόσφατα αγόρασε το μεγάλο COLOR VIKING από την Color Line, με πρόθεση να το δρομολογήσει στις Δυτικές Κυκλάδες.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ιστοσελίδας arxipelagos.gr, θεωρείται σχεδόν βέβαιο, ότι η Aegean Speed Lines συμφώνησε την αγορά του cruise ferry ROSELLA της φημισμένης Viking Line που δραστηριοποιείται στη Βόρεια Ευρώπη. Το εν λόγω πλοίο είναι αδελφό του RIGEL III της Ventouris Ferries και σήμερα εξυπηρετεί τη γραμμή Kapellskär–Mariehamn.

Πρόκειται ομολογουμένως για ένα εντυπωσιακό πλοίο, το οποίο διαθέτει εξοπλισμό και κοινόχρηστους χώρους που σίγουρα δεν έχει ξαναδεί ποτέ η γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων. Επιπλέον, διαθέτει 4 μηχανές και τον απαραίτητο δρόμο των 20 κόμβων για την εξυπηρέτηση της συγκεκριμένης γραμμής, με τυχόν επέκτασή της.

Aegean Speed Lines Πολύ κοντά στην απόκτηση του Rosella της Viking Line 4, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης

Info – για το επιβατικό πλοίο 

Το ROSELLA ναυπηγήθηκε το 1980 από το Wärtsilä Turku για λογαριασμό της φινλανδικής SF Line Ab, στην οποία ανήκε και η Viking Line, και δρομολογήθηκε στη γραμμή  Naantali–Mariehamn–Kapellskär ως το 1981. Έπειτα δραστηριοποιήθηκε διαδοχικά στις γραμμές: Turku–Mariehamn–Stockholm (1981–1988), Naantali–Mariehamn–Kapellskär (1988–1993), Turku–Mariehamn–Stockholm (1994–1997), Stockholm–Mariehamn cruises (1997–2003), Helsinki–Tallinn (2003–2008) και Kapellskär–Mariehamn (2008).

Έχει χωρητικότητα 16.850gt (2.300 dwt), μήκος 136,1 μέτρα, πλάτος 24,24 μέτρα και βύθισμα 5,40 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 1.530 επιβάτες (422 κρεβάτια) και 340 Ι.Χ. ή 145 Ι.Χ. και 47 φορτηγά (720 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές Wartsila AB, Pielstick (12PC2-2V-400) συνολικής ιπποδύναμης 24000 BHP και μπορεί να αναπτύξει άνετα υπηρεσιακή ταχύτητα 20,2 κόμβων και 21,5 κόμβων max. Επιπλέον, εξοπλίζεται με 2 bow thruster, δύο ράμπες φόρτωσης πρύμα (συν visor στην πλώρη), διπλά τιμόνια, προπέλες μεταβλητού βήματος, είναι Ice Class IA και διαθέτει 93 μονόκλινες καμπίνες πληρώματος!

Το ROSELLA επίσης διαθέτει άνετα καταστρώματα περιπάτου, αρκετά πολυτελή σαλόνια, Café, Sea Shop, παιδότοπο, Smoking Room, Pub/Café, Fun Club, Casino και Conference Rooms. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα ναυτικό βαπόρι που αναμφίβολα θα κερδίσει του νησιώτες της γραμμής και θα τοποθετήσει ξανά την Aegean Speed Lines στη θέση που της αξίζει, του κυρίαρχου της γραμμής.

Aegean Speed Lines Πολύ κοντά στην απόκτηση του Rosella της Viking Line 3, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης

Info – Aegean Speed Lines

Να θυμίσουμε, ότι η Aegean Speed Lines ιδρύθηκε το 2005 με τη συνεργασία του Ομίλου Εταιρειών Ευγενίδη και του Αγγλικού Ομίλου Εταιρειών Sea Containers. Είναι η πρώτη ελληνική εταιρία που δρομολόγησε στην ακτοπλοΐα μας πλοίο με κοινοτική σημαία, το SPEEDRUNNER I, στο πλαίσιο της απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών στην χώρα μας.

Το 2006, η Aegean Speed Lines άλλαξε τη μετοχική της σύνθεση λόγω αποχώρησης της Sea Containers και στην εταιρία εισήλθε μεγάλος ελληνικός επιχειρηματικός όμιλος, ενώ ο όμιλος Ευγενίδη διατήρησε το σημαντικό μερίδιο μετοχών που κατείχε. Το 2009, έφερε στις Δυτικές Κυκλάδες τα επαναστατικά SPEEDRUNNER IΙΙ, SPEEDRUNNER IV.

Πλοία, που αγοράστηκαν με σκοπό να αναβαθμίσουν σημαντικά τη γραμμή, αποστολή που αναμφίβολα πέτυχαν με την απαράμιλλη ποιότητα των υπηρεσιών που προσέφεραν και η οποία σίγουρα έμεινε αξέχαστη στους νησιώτες των Δυτικών Κυκλάδων.

Τα πρώτα σύννεφα, φάνηκαν την περίοδο της οικονομικής κρίσης που ακολούθησε (2010-2016), η οποία επηρέασε και την νοικοκυρεμένη Aegean Speed Lines, που αναγκάστηκε σταδιακά να αποχωριστεί πρώτα το SPEEDRUNNER IV τον Δεκέμβριο του 2016 και στη συνέχεια το SPEEDRUNNER III τον Απρίλιο του 2022.

Σήμερα, η Aegean Speed Lines με την αγορά του ROSELLA, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί εντός του Ιανουαρίου 2023, γυρίζει μια νέα σελίδα στην ιστορία της και εμείς της ευχόμαστε καλή επιτυχία, καθώς μας έλειψε πραγματικά!

Aegean Speed Lines Πολύ κοντά στην απόκτηση του Rosella της Viking Line 2, Αρχιπέλαγος, Ναυτιλιακή πύλη ενημέρωσης

Φωτο: Wikipedia, Viking Line


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αμοργός: Προκήρυξη θέσεως Επιμελητή Α’ για το Κέντρο Υγείας

Προκήρυξη θέσεως Επιμελητή Α’ για το Κέντρο Υγείας Αμοργού - Ειδικότητες και τι προσφέρει ο δήμος

Springer Reisen: Αεροπορική σύνδεση από Βιέννη σε Πάρο, Νάξο και Μήλο

Νέες συνδέσεις με τις Κυκλάδες από τη Βιέννη το καλοκαίρι του 2025

Γλυπτά Παρθενώνα: Θα έρθουν στην Ελλάδα με … δανεισμό το 2025?

Θα έρθουν τελικά πιο κοντά σε λύση Βρετανικό Μουσείο και ελληνική κυβέρνηση το 2025;

Σίκινος: Η Νεικώ πάει Λονδίνο, ποιος ο λόγος;

Η Επισκοπή Σικίνου και η Νεικώ ταξιδεύουν στη βρετανική πρωτεύουσα

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Κυκλάδες: Προκήρυξη 22 θέσεων σε 14 Κέντρα Υγείας (!!!)

Κέντρα Υγείας: 324 προσλήψεις γιατρών – Προθεσμίες και ειδικότητες - Η προκήρυξη αφορά και στις 7 Υγειονομικές Περιφέρειες (ΥΠΕ) της Ελλάδας, για 12 ειδικότητες

Αιγαίο: Τριάντα “πράσινα” έργα (ανάμεσά τους και το Τσικαλαριό) στα ελληνικά νησιά

Ηλεκτρικές διασυνδέσεις άνω των 2,5 δισ. για να βγουν τα νησιά από την απομόνωση. Ταμιευτήρες και φράγματα πολλαπλού σκοπού σε Κυκλάδες, Κρήτη, Δωδεκάνησα.

Χατζημάρκος από Νάξο: Ερχονται επενδύσεις 5 δις στην νησιωτική Ελλάδα

Γιώργος Χατζημάρκος: Το Ταμείο Απαναθρακοποίησης Νησιών φέρνει επενδύσεις 5 δισ. ευρώ στη νησιωτική Ελλάδα

Πρόταση Ημέρας: Ριγκατόνι με σάλτσα φέτας

Μία άλλη προσέγγιση στο φαγητό εκεί όπου η Ιταλία συναντά την Ελλάδα

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού

Δονούσα: Ανεμογεννήτριες καλύπτουν την Καλοταρίτισσα

φωτορεαλιστικές απεικονίσεις για το πώς θα φαίνεται το συγκεκριμένο έργο στην πλήρη του ανάπτυξη (60 ανεμογεννήτριες) στη Δονούσα

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;