Παρασκευή, 15 Αυγούστου, 2025
ΑρχικήΑιγαίοΠΝΑι - Βάση Αεροδιακομιδών: Η εισήγηση έλεγε "Νάξος", αλλά στην υπογραφή είχαμε...

ΠΝΑι – Βάση Αεροδιακομιδών: Η εισήγηση έλεγε “Νάξος”, αλλά στην υπογραφή είχαμε “Μήλος”

|

Στην Ρόδο και διά ζώσης συνεδρίασε την Τρίτη (20/02), το περιφερειακό συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου με μια σειρά από σημαντικά θέματα στην ημερήσια διάταξή του. Η συνεδρίαση ξεκίνησε με την εισήγηση του περιφερειάρχη κ. Γιώργου Χατζημάρκου για το 1ο Θέμα που αφορούσε στη δημιουργία τεσσάρων βάσεων ετοιμότητας / επιφυλακής στα νησιά της Ρόδου, της Κω, της Σύρου και της Νάξου, στο πλαίσιο του νέου Μηχανισμού Εναέριας Διάσωσης και Αεροδιακομιδών

Ομως, ω του θαύματος η Νάξος έφυγε από τη μέση και στη θέση της μπήκε η Μήλος. Πως έγινε αυτό; Με βάση ενημέρωση που είχαμε, η πρόταση για την αλλαγή προήλθε από την Επαρχο Μήλου (με καταγωγή από τη Νάξο) Ελλη Χωριανοπούλου. Παρά τις αντιδράσεις (με τόνους που ανέβηκαν ανάμεσα σε Καπίρη – Λεονταρίτη) από τον Περιφερειακό Σύμβουλο της αντιπολίτευσης Μιχάλη Καπίρη, η πρόταση πέρασε και η Νάξος έμεινε από τον σχεδιασμό… Το αστείο είναι ότι σε όλα τα κείμενα που είδαν την δημοσιότητα μιλάνε για βάση στη Νάξο και όχι στη Μήλο….  

«Η δημόσια υγεία ήταν και παραμένει, διαχρονικά, πηγή αγωνίας στα νησιά μας. οι νησιώτες, δηλώνουν την δημόσια υγεία ως την πρώτη προτεραιότητα. Όσον αφορά στο ΕΚΑΒ, έχουμε προσπαθήσει να το ενισχύσουμε τόσο με εξοπλισμό όσο και με προσωπικό. Καταφέραμε να σπάσουμε ένα μεγάλο τείχος από την Ε.Ε. αφού βρήκαμε ευρωπαϊκούς πόρους από προγράμματα. Έχουμε ενισχύσει τα νησιά με ασθενοφόρα αλλά και με εξοπλισμό και με διασώστες. Είμαστε η μοναδική περιοχή που διαθέτει και οθόνες (μόνιτορς) για να παρακολουθούνται οι ασθενείς που μεταφέρονται. Να μην παραλείψω τις πρώτες κάψουλες για τον κορωνοϊό τις οποίες προμηθεύτηκε η ΠΝΑι», όπως είπε και συνέχισε:
Με τον πρόσφατο νόμο 5075/2023 (ΦΕΚ Α’ 206/12.12.2023) με τίτλο: «Αναδιάρθρωση Πολιτικής Προστασίας – Εθνικός Μηχανισμός Εναέριας Διάσωσης και Αεροδιακομιδών και άλλες επείγουσες διατάξεις για την κρατική αρωγή», εγκαθιδρύεται μία νέα λειτουργία στο ήδη υφιστάμενο Εθνικό Μηχανισμό Εναέριας Έρευνας και Διάσωσης «Θεοφάνης Θεοχαρόπουλος» θεσπισμένο με τον Ν. 4989/2022 (ΦΕΚ Α’ 208).

Ειδικότερα, με τις νομοθετικές ρυθμίσεις, οι έξι Βάσεις Ετοιμότητας/Επιφυλακής (ΒΕΕ) που είχαν θεσπιστεί για την εξυπηρέτηση έκτακτων αναγκών διάσωσης υπό τη διοικητική ευθύνη της υπηρεσίας εναερίων Μέσων Πυροσβεστικού Σώματος και την επιχειρησιακή ευθύνη του αρχηγού Πυροσβεστικού Σώματος, μετεξελίσσονται σε ειδικές Περιφερειακές Υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος με πεδίο επιχειρήσεων πέραν της διάσωσης και αυτό των αεροδιακομιδών. Πιο συγκεκριμένα για τις ανάγκες σχεδίασης και υλοποίησης του Εθνικού Σχεδίου Εναέριας Διάσωσης και Αεροδιακομιδών (ΕΣΕΔΑ), συστήνονται, πλέον των βάσεων από τις οποίες επιχειρούν τα πτητικά μέσα της Πολεμικής Αεροπορίας, για τις αεροδιακομιδές επ’ ωφελεία του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (Ε.Κ.Α.Β.), ως ειδικές Περιφερειακές Υπηρεσίες του Πυροσβεστικού Σώματος (Π.Σ.), οι παρακάτω Βάσεις Ετοιμότητας/Επιφυλακής (ΒΕΕ):

α) πρώτη ΒΕΕ, με έδρα την Ελευσίνα Αττικής,
β) δεύτερη ΒΕΕ, με έδρα την Καβάλα,
γ) τρίτη ΒΕΕ, με έδρα τη Νέα Αγχίαλο,
δ) τέταρτη ΒΕΕ, με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης,
ε) πέμπτη ΒΕΕ, με έδρα τα Ιωάννινα,
στ) έκτη ΒΕΕ, με έδρα την Ανδραβίδα.

aerodiakomidi

Αυτές διοικητικά υπάγονται στην Υπηρεσία Εναερίων Μέσων του Πυροσβεστικού Σώματος και επιχειρησιακά στον αρχηγό του.

Από τη συγκριτική παρουσίαση της εξέλιξης του νόμου προκύπτει ότι:

1) Σε έναν ήδη θεσπισμένο μηχανισμό διάσωσης για λόγους πολιτικής προστασίας εισάγεται και η λειτουργία των αεροδιακομιδών για την παροχή επείγουσας ιατρικής βοήθειας.

2) Η δυνητική συνδρομή του προηγούμενου μηχανισμού – δικτύου πολιτικής προστασίας για λόγους αρμοδιότητας ΕΚΑΒ, μετεξελίσσεται από το καθεστώς της προηγούμενης υποβολής αιτήματος υπό τον συντονισμό του ΕΚΑΒ, σε πάγιο μηχανισμό αεροδιακομιδών ασθενών.

3) Ο Ειδικός Μηχανισμός Εναέριας Διάσωσης και Αεροδιακομιδών (ΕΜΕΔΑ), σχηματίζεται με τις 6 ΒΕΕ που εδρεύουν στην ηπειρωτική Ελλάδα και ούτε μία πρόβλεψη δεν έχει γίνει για τη νησιωτική χώρα πλην του Ηρακλείου Κρήτης, ενώ η νησιωτική χώρα και κυρίως το Νότιο Αιγαίο καταλαμβάνει διαχρονικά το 55-60% των ετήσιων αεροδιακομιδών ασθενών στην Ελλάδα.

4) Για τη λειτουργία των ΒΕΕ προβλέπεται η δυνατότητα προσφυγής σε μίσθωση εναέριων μέσων διάσωσης καθώς και συμβάσεων παροχής υπηρεσιών διάσωσης και αεροδιακομιδών, κατά “HEMS”, με εναέρια ιδιωτικά μέσα και προσωπικό, με αναθέτουσα αρχή το υπουργείο Κλιματικής Αλλαγής και Πολιτικής Προστασίας.

Η ΠΝΑι, έχει την υψηλότερη εδαφική ασυνέχεια στην Ευρώπη και αποτελεί την πλέον πολυνησιακή περιφέρεια της χώρας με 34 νησιωτικούς δήμους αλλά και όλης της Ευρώπης. Σε μία θαλάσσια περιοχή 53.449,8 km², από άκρου εις άκρον της επικράτειάς της, η θαλάσσια συνέχεια καταλαμβάνει το 90,2%, τα εδάφη καταλαμβάνουν το 9,8% συνολικά (5.286,00 km²),και η μεγαλύτερη εδαφική συνέχεια που υπάρχει παρατηρείται στη Ρόδο σε ποσοστό 2,62%% επί της συνολικής επικράτειας της περιφέρειας.

Αυτή η ιδιαίτερη και μοναδική γεωμορφολογία της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, αποτελεί την ευλογία της στο παγκόσμιο στερέωμα, ως μίας περιοχής ασυναγώνιστης ποικιλομορφίας σε επίπεδο φυσικού και ανθρωπογενούς περιβάλλοντος, αλλά παράλληλα αποτελεί και μία κορυφαία φυσική ανασχετική συνθήκη για την επιχειρησιακή λειτουργία των όποιων μηχανισμών άμεσης επέμβασης και διάσωσης για τους κατοίκους της. Αντικειμενικά, οι κοινότητες της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, δεν μπορούν να απολαμβάνουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα μίας συνεχούς εδαφικής περιφέρειας, μεταξύ αυτών και η δυνατότητα άμεσης, έγκαιρης και απρόσκοπτης επιχειρησιακής επέμβασης σε συνθήκες διάσωσης και αεροδιακομιδών ασθενών.

Τα καταγεγραμμένα δεδομένα αεροδιακομιδών ασθενών πανελλαδικά και διαχρονικά καταδεικνύουν ότι:

1) Παρατηρείται μία διαχρονική αύξηση των αναγκών αεροδιακομιδών με διαθέσιμα στοιχεία από το 2010.

2) Το μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης διαχρονικά παρουσιάζουν οι Κυκλάδες.

3) Οι Κυκλάδες μεσοσταθμικά καταλαμβάνουν από το 2010 έως σήμερα το 37% των αεροδιακομιδών σε όλη τη νησιωτική επικράτεια της χώρας (έκτακτων και δευτερογενών).

4) Τα Δωδεκάνησα μεσοσταθμικά καταλαμβάνουν από το 2010 έως σήμερα το 25% των αεροδιακομιδών σε όλη τη νησιωτική επικράτεια της χώρας (έκτακτων και δευτερογενών).

5) Το Νότιο Αιγαίο συνολικά ξεπερνά το 60% του συνόλου των αεροδιακομιδών στη νησιωτική χώρα συμπεριλαμβανομένης και της Κρήτης. Με μέσο ετήσιο αριθμό που ξεπερνά τις 1.300 αεροδιακομιδές (με πτητικά μέσα του ΕΚΑΒ και του Στρατού).

6) Σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα αριθμητικά δεδομένα όπως έχουν χορηγηθεί από το ΕΚΑΒ, για τα έτη 2022 και 2023 (μετά την πανδημία Covid-19, όπου οι ανάγκες ήταν αποτέλεσμα των εξαιρετικών συνθηκών) έχουμε τις ακόλουθες αεροδιακομιδές:

aerodiakomidi-1021x576-1021x576

Περ. Ενότητα Aριθμός:
– ΚΥΚΛΑΔΕΣ 2022 757
– ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ 2022 518
Σύνολο Περ. Νοτίου Αιγαίου 2022 1275

ΚΥΚΛΑΔΕΣ 2023 888
ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΑ 2023 596
Σύνολο Περ. Νοτίου Αιγαίου 2023 1.484
Μέσος Όρος διετίας 1.379,5

Εκτός από τις ανάγκες σε αεροδιακομιδές ασθενών, πρέπει να ληφθούν υπόψη και οι ανάγκες έρευνας και διάσωσης που προκαλούνται από καταστροφές.
«Εισηγούμαστε:

1. την καθιέρωση τεσσάρων (4) Βάσεων Ετοιμότητας / Επιφυλακής στην επικράτεια της περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο πλαίσιο της προβλεπόμενης επικαιροποίησης που προβλέπεται ως δυνατότητα από την παρ. 4 του άρθρου 6 του Ν. 4989/2022 όπως ισχύει μετά την τροποποίησή του από το άρθρο 54 του ν. 5075/2023.

Συγκεκριμένα εισηγούμαστε την καθιέρωση των τεσσάρων ΒΕΕ στο νησί της Σύρου (όπου λειτουργεί ελικοδρόμιο για το ΕΚΑΒ), στο νησί της Νάξου, στο νησί της Ρόδου (όπου λειτουργεί ελικοδρόμιο για το ΕΚΑΒ) και το νησί της Κω, ακολουθώντας τη φυσική ενότητα Κυκλάδων και Δωδεκανήσου και προτείνοντας ως έδρες τα νησιά α) με τους δύο (2) μεγαλύτερους πληθυσμός σε κάθε ενότητα και των οποίων η γεωγραφική θέση επιτρέπει την καθιέρωσή τους ως Hubs για τα γειτονικά νησιά μικρότερων πληθυσμών.

Η Σύρος και η Νάξος έχουν το 34,5% του συνολικού μόνιμου πληθυσμού των Κυκλάδων και η Ρόδος και Κως έχουν το 78,4% του συνολικού μόνιμου πληθυσμού της Δωδεκανήσου.

2. Τον εκσυγχρονισμό, την αδειοδότηση, τη στελέχωση και την εξασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας σε 24ωρη βάση και για 365 ημέρες τον χρόνο του δικτύου των ελικοδρομίων που είναι ανεπτυγμένα στα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων για να επιτελέσουν τη φυσική τους αποστολή. Καθώς το κόστος εκσυγχρονισμού αλλά και η επιχειρησιακή λειτουργία του εν λόγω δικτύου είναι εξαιρετικά απαιτητικά μεγέθη, που δύσκολα μπορούν ν’ αναληφθούν από φορείς της πρωτοβάθμιας αυτοδιοίκησης όπως είναι σήμερα, προτείνουμε την ανάθεση του ανωτέρω έργου μέσω διαγωνιστικής διαδικασίας».

Ανδρος - Αεροδιακομιδή
Ανδρος – αεροδιακομιδή

Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ
Στην τοποθέτησή του ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας (Νέα Εποχή στο Νότιο Αιγαίο) κ. Νικηφόρος Παπανικόλας, τόνισε πως η κυβέρνηση προέβη σε αυτή την παρέμβαση μετά τον χαμό ενός ασθενούς: «Μία από τις παραλείψεις ήταν να φτάσουμε σε ένα νόμο που δεν είχε λάβει υπόψη τη νησιωτικότητα για τις νησιωτικές περιοχές.

Να πούμε ότι επειδή η πρωτοβουλία αυτή αναλήφθηκε από την κυβέρνηση με βάση την ηπειρωτική Ελλάδα, υπάρχει και το παράδειγμα της Καλύμνου που έχει αναρριχητικό τουρισμό. Συνεπώς, είναι επιβεβλημένη η επέκταση των βάσεων και στα νησιά μας» -λέγοντας πως η εισήγηση καλύπτει την παράταξή του και είναι θετικός.

Με την σειρά της η επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας (Ανοιχτοί Ορίζοντες στο Νότιο Αιγαίο) κα Χρύσα Καραγιάννη, τόνισε τα εξής: «Αξίζουμε κι εμείς ως πολίτες α’ κατηγορίας, την τέλεια περίθαλψη. Τις 2 βάσεις τις είχαμε και τις χάσαμε από τα χέρια μας».

Με την σειρά του, ο κ. Γιάννης Αγγέλου (Λαϊκή Συσπείρωση) αναφέρθηκε σε περιστατικά που σημειώθηκαν το περασμένο έτος, όπως το μικρό παιδί από το Καστελλόριζο και ο θάνατος ενός συνανθρώπου μας από έμφραγμα στην Κάρπαθο: «Επισημαίνω το θέμα του χρόνου παρέμβασης και μεταφοράς των ασθενών για να σωθούν ζωές. Επιβάλλεται να υπάρξει έλεγχος των ελικοδρομίων για την ασφάλεια των πτήσεων» και τάχθηκε εναντίον της παραχώρησης του ΕΚΑΒ σε ιδιώτες.

Στην συνεδρίαση παρενέβη και ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Ιωάννης Παππάς, διαδικτυακά, καλώντας το Π.Σ. να ‘νιώθει ότι το υπουργείο είναι το σπίτι σας. Μπήκαν όλα σε μια σειρά και θα συνεχίσουμε για να προχωρήσουν τα έργα’ –όπως είπε, δεσμευόμενος για την υλοποίηση και λύση του ζητήματος με τα ελάφια.

Κατά την εξέλιξη της συζήτησης, ο κ. Χατζημάρκος απάντησε σε σχετικό ισχυρισμό για το περιστατικό με το παιδί που αναγκάστηκε να μεταφερθεί στην Τουρκία: «Δεν υποχρεώθηκε κανείς να πάει στην Τουρκία. Πήγα ο ίδιος στο Καστελλόριζο και διαπίστωσα ότι ο ίδιος ο πατέρας είχε υπογράψει για το περιστατικό.

Ο κ. Παπανικόλας, μίλησε για τις αλλαγές που έγιναν στην εισήγηση (αντί της Νάξου, να γίνει βάση στην Μήλο και να εγκαταλειφθεί η γεωγραφική διαφορά) αλλά ψήφισε υπέρ.
Το Θέμα ψηφίστηκε με συντριπτική πλειοψηφία –πλην της Λαϊκής Συσπείρωσης που ΑΠΕΙΧΕ.

Τι ισχύει σήμερα

Αξίζει να σημειωθεί, ότι σήμερα σε επίπεδο περιφέρειας υπάρχει μία βάση αεροδιακομιδών στη Ρόδο και μία βάση αεροδιακομιδών στη Σύρο.

Στη Σύρο όμως, δεν σταθμεύει πλέον ελικόπτερο και διατίθεται κατά περίπτωση πτητικό μέσο από την Ελευσίνα που κατεβαίνει στη Σύρο και παίρνει το προσωπικό, το γιατρό και τον διασώστη αν χρειαστεί για περιστατικό.

Αλλά και στη Ρόδο, τα δύο ελικόπτερα, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν διατίθενται άμεσα για αεροδιακομιδές, καθώς, κατά βάση καλύπτουν τις ανάγκες της πολεμικής αεροπορίας γι’ αυτό υπάρχει μία δυσκολία στη χρήση τους.

Στο νησί σταθμεύουν ένα Σινούκ, και ένα Σούπερ Πούμα όμως, λόγω των αναγκών στην έρευνα και τη διάσωση κάποιες φορές αργούν να διατεθούν σε περιστατικό και αναγκαστικά έρχεται ελικόπτερο από την Αθήνα.

Έτσι, όσοι εμπλέκονται με το αντικείμενο υπογραμμίζουν, ότι οι δύο βάσεις σε Ρόδο και Σύρο θα πρέπει να ενισχυθούν κατάλληλα και να μην υπολειτουργούν.

Με πληροφορίες από τη σελίδα Dimokratiki.gr 

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Υπό πλήρη έλεγχο η φωτιά στον ΧΥΤΑ Νάξου (video)

Η έγκαιρη επέμβαση απέτρεψε την εξάπλωση της πυρκαγιάς παρά τους δυνατούς ανέμους (video)

Νάξος: Νεκρή χελώνα Caretta caretta από χτύπημα προπέλας

Λίγες μέρες μετά τις θετικές ειδήσεις για φωλιές χελωνών στο νησί, ένα νέο περιστατικό υπενθυμίζει την ανάγκη προστασίας τους

Νάξος – Ο Αγγειοχειρουργός Γιώργος Σφυρόερας τη Δευτέρα 18 Αυγούστου στο “Naxos Medical”

Ο Επίκουρος Καθηγητής Γεώργιος Σφυροέρας διαθέσιμος για ραντεβού – Εξειδικευμένες εξετάσεις και θεραπείες

Το ΕΚΠΑ σύμβουλος της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου για την προστασία της Καλντέρας Σαντορίνης

Ερευνητικό έργο έξι μηνών για την ανάλυση κατολισθητικών κινδύνων και την εφαρμογή μέτρων πρόληψης σε σημεία υψηλής διακινδύνευσης

«Η Αμοργός που έζησα», παρουσίαση του βιβλίου του Νικολάου Σίμου από τον “Σημωνίδη’

Κυριακή 17 Αυγούστου η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αμοργού υποδέχεται την πολύτιμη μαρτυρία ζωής και μνήμης ενός γνήσιου Αμοργιανού

Εκτακτο: Φωτιά στον ΧΥΤΑ της Νάξου

Λίγο μετά τις 4 το απόγευμα ενημέρωση για φωτιά στο ΧΥΤΑ της Νάξου

Κάτω Κουφονήσι: Ένας ναός κρυμμένος στη γη, φάρος πίστης κάθε Δεκαπενταύγουστο και ο “Σκοπελίτης” (video)

Από την εποχή της τουρκοκρατίας έως σήμερα, η παράδοση και η αγάπη των κατοίκων κρατούν ζωντανή τη γιορτή της Παναγίας, με τον «Σκοπελίτη» να τιμά κάθε χρόνο το μικρό εκκλησάκι. (video)

Πάρος – Κατερίνα Μονογυιού: Στην Παναγία Εκατονταπυλιανή εκπροσωπώντας τη Βουλή των Ελλήνων

Με κατάνυξη και συγκίνηση στους λαμπρούς εορτασμούς της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Πάρο.

Η Νάξος τιμά τον Ιάκωβο Καμπανέλλη μέσα από τη ματιά του Μανόλη Σέργη

Παρουσίαση του βιβλίου Μελέτες Ναξιακής Λαογραφίας τ. Ε΄ – Μια γέφυρα ανάμεσα στη θεατρική δημιουργία και τη λαογραφία.

Κωμιακή: Φωτιά δίπλα στο Δημοτικό Σχολείο σβήστηκε άμεσα

Η γρήγορη επέμβαση κατοίκων και Πυροσβεστικής απέτρεψε τραγωδία ανήμερα του Δεκαπενταύγουστου.

Νάξος: Διάσωση δύο ηλικιωμένων κολυμβητών στον Άγιο Γεώργιο με πρωταγωνιστή τον Lennart Neubauer

Ο πρωταθλητής του windsurfing εντόπισε και κράτησε στην επιφάνεια δύο ηλικιωμένους που είχαν παρασυρθεί από ρεύματα και κύματα – Κίνδυνος στην περιοχή του «Πορτοκάλι».

Κυκλοφοριακό χάος στο Χαλκί Νάξου: Εικόνες αγανάκτησης και πλήγμα στον τουρισμό

Ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, εγκλωβισμένοι οδηγοί και επισκέπτες – Ζητούνται λύσεις για υποδομές και συγκοινωνία στο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων

Ένταση στο λιμάνι του Πειραιά: Επιβάτες για Νάξο ανέβηκαν στον καταπέλτη μετά από νέα ακύρωση δρομολογίου

Πάνω από 100 ταξιδιώτες αντέδρασαν έντονα μετά την αιφνιδιαστική ενημέρωση ότι δεν θα ταξιδέψουν ούτε σήμερα, παρά τις αρχικές διαβεβαιώσεις της εταιρείας.

Πολυχρόνης Ραπτάκης, πλοίαρχος “Blue Star Naxos”: «Στην ακτοπλοΐα είμαστε πολύ πίσω σε σχέση με το εξωτερικό» (video)

Τι λέει για τις ελλείψεις στις υποδομές, τις “ουρές” στα λιμάνια και τη βοήθεια του Blue Star Delos σε ιστιοπλοϊκό με Γάλλους τουρίστες (video)

Νάξος: Χάος στο λιμάνι μετά το απαγορευτικό – Οι λιμενικοί κράτησαν την τάξη

Μέρα-ρεκόρ με 5.000 επιβάτες και 1.000 οχήματα σε λίγες ώρες, αλλά το Λιμενικό Σώμα διασφάλισε ομαλή αποβίβαση και επιβίβαση παρά τις ελλείψεις υποδομών.

Τραγωδία στη Σαντορίνη: 45χρονος από τη Μεσοποταμία Καστοριάς βρέθηκε νεκρός σε πισίνα ξενοδοχείου

Ο άνδρας εργαζόταν εποχικά στο νησί – Οι αρχές ερευνούν τις συνθήκες του δυστυχήματος.

Χρήστος Σπανός: «Προσπαθώ να χτίσω μια γέφυρα επικοινωνίας με τη Νάξο» (video)

Ο γνωστός ηθοποιός βρέθηκε στο νησί για τη συναυλία της κόρης του Μαρίνας Σπανού, μιλά για τη δουλειά του, τις συνεργασίες του και την καταγωγή του από τον Κυνίδαρο (video)

Ρεκόρ αφίξεων τον Ιούλιο στη Νάξο: +7,2% οι επιβάτες – Στο «κόκκινο» το λιμάνι και οι υποδομές

Τα στοιχεία του Λιμεναρχείου δείχνουν νέα άνοδο στην επιβατική και οδική κίνηση, αλλά και αυξανόμενη πίεση σε λιμάνι και οδικό δίκτυο, επηρεάζοντας την καθημερινότητα κατοίκων και επισκεπτών.

Νάξος – Ταυτόχρονη άφιξη Blue Star Naxos και Blue Star Delos έφερε χιλιάδες επιβάτες και οχήματα (video)

Εντυπωσιακοί ελιγμοί, ασφυκτική κίνηση και δοκιμασία για τις υποδομές – Σε πλήρη εγρήγορση το Λιμεναρχείο Νάξου και η Δημοτική Αστυνομία. (video)

Νάξος – Μικρές Κυκλάδες: “Ο Σκοπελίτης προβάλλει ατρόμητος” (video)

“Ο Σκοπελίτης προβάλλει ατρόμητος” – Συγκινητική αναφορά στον ήρωα των Μικρών Κυκλάδων από τον Πέτρο Αξαόπουλο (video)