Τρίτη, 15 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΑιγαίοΠΝΑι: Έκτακτη διαφημιστική καμπάνια για την Σαντορίνη

ΠΝΑι: Έκτακτη διαφημιστική καμπάνια για την Σαντορίνη

|

Σε ειδική συνεδρίαση του σήμερα το Περιφερειακό Συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου ενέκρινε την υλοποίηση έκτακτης διαφημιστικής καμπάνιας για την τουριστική προβολή της Σαντορίνης, ύψους 600.000 ευρώ.

Η απόφαση αυτή έρχεται σε συνέχεια της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου στο Υπουργείο Τουρισμού, με τη συμμετοχή της Υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννης, του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου καθώς και του Γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ, Ανδρέα Φιορεντίνου και του Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Σαντορίνης, Αντώνη Παγώνη.

Σύμφωνα με την εισήγηση του Περιφερειάρχη, που ψηφίστηκε από το Περιφερειακό Συμβούλιο, η Περιφέρεια, σε συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της Σαντορίνης, προχωρά άμεσα στην υλοποίηση μιας εξ ολοκλήρου ψηφιακής καμπάνιας, βασισμένης στις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες προγραμματιστικού μάρκετινγκ (programmatic marketing) και με χρήση εργαλείων βασισμένων στην απόδοση (performance-driven), με σκοπό τη στοχευμένη ενίσχυση της ζήτησης για τον προορισμό.

Ο κ. Χατζημάρκος δήλωσε σχετικά: Σε συνεννόηση με την Υπουργό Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, Ανδρέα Φιορεντίνο, τον Δήμαρχο Θήρας, Νίκο Ζώρζο και όλους τους φορείς του νησιού, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αξιοποιεί για ακόμη μία φορά ό,τι πιο σύγχρονο στο ψηφιακό τουριστικό οικοσύστημα, θέτοντας τη Σαντορίνη στο επίκεντρο της παγκόσμιας τουριστικής προσοχής, με στρατηγική ακρίβεια και μεθοδολογική υπεροχή. Με συνεργασία και σύμπνοια, οδηγούμε έναν ώριμο τουριστικό προορισμό και ένα μοναδικό μέρος του πλανήτη μας σε μία ακόμα εξαιρετική τουριστική περίοδο.

ΠΝΑι – Περιφερειακό Συμβούλιο: Στο επίκεντρο η τουριστική προβολή Σαντορίνης και αποκατάσταση ζημιών σε Πάρο – Μύκονο

Τι περιλαμβάνει 

Πιο συγκεκριμένα, η καμπάνια της Περιφέρειας απευθύνεται σε οκτώ χώρες: σε Η.Π.Α., Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία και Πολωνία. Οι εν λόγω χώρες καλύπτουν το 80% της αεροπορικής κίνησης στο νησί, καθώς και το 70% των απευθείας κρατήσεων στα καταλύματα διαμονής όλων των ειδών.

Οι συγκεκριμένες χώρες αποτελούν προκαταρκτική επιλογή και θα οριστικοποιηθούν ανάλογα με τις υποδείξεις του πλάνου μέσων που θα καταρτίσει εξειδικευμένη εταιρεία λαμβάνοντας υπόψη και τα τελευταία δεδομένα της αγοράς.

Η καμπάνια σχεδιάστηκε με γνώμονα τα πρότυπα του τουριστικού marketing βασισμένα στα δεδομένα (data-driven ) με προηγμένες τεχνικές κατηγοριοποίησης κοινού (audience segmentation), ενσωματώνοντας δείκτες παρακολούθησης της απόδοσης σε πραγματικό χρόνο που θα επιτρέπουν την δυναμική βελτιστοποίηση κατά την εξέλιξή της για μέγιστη αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα.

Ειδικότερα, η καμπάνια περιλαμβάνει:

(α) προγραμματική διαφήμιση με στόχευση του κοινού μέσω συμπεριφορικών χαρακτηριστικών, γεωγραφική τοποθεσία (geo-location) και συνάφεια με το περιεχόμενο (contextual relevance),

(β) προγραμματική τηλεοπτική διαφήμιση τύπου adsmart, η οποία συνδυάζει συμπεριφορική στόχευση μέσω κατηγοριοποίησης κοινών (Mosaic Groups) σε τηλεθεατές που κάνουν συχνά διακοπές, ενώ παράλληλα πραγματοποιούν μέσω καρτών υψηλές δαπάνες και αγορές ταξιδιών, (γ) διαφήμιση στο δίκτυο πωλήσεων & διανομής του τουριστικού προϊόντος τόσο μέσω online ταξιδιωτικών πρακτόρων όσο και μέσω επιλεγμένων tour operators,

(δ) διαφήμιση σε πλατφόρμες metasearch,

(ε) native διαφήμιση, και

(στ) πολυεπίπεδη προβολή σε TikTok, Instagram και Facebook τόσο μέσω οργανικών και επί πληρωμή αναρτήσεων όσο και μέσα από influencers.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Μιχάλης Χάλαρης: “Nα αλλάξει το μοντέλο πολιτικής, χρειαζόμαστε ανθεκτικές υποδομές” (video)

Έγινε ξεχωριστή συνδιάσκεψη για την περιφερειακή ενότητα Κυκλάδων καθώς η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου  δεν είναι ομοιογενής (video)

ΑΠΑΣ Νάξου: Η συνεργασία με τον όμιλο εταιρειών BREAK EVEN CONSULTING δίνει πνοή στην ομάδα

Ο ΑΠΑΣ Νάξου κάνει τη πρώτη κίνηση ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου. Τριετής συνεργασία με τον όμιλο εταιρειών Break Even Consulting

Μητρόπολη Παροναξίας – Καλλίνικος: “Ο Νυμφίος της Εκκλησίας, προσωπικός νυμφίος κάθε Χριστιανικής ψυχής”

Η Ακολουθία του Όρθρου της Μ. Τρίτης στην Αντίπαρο - Οι σκέψεις του Σεβασμιώτατου Μητροπολίτη Παροναξίας κκ Καλλινίκου

Πανναξιακός ΑΟ: Τριήμερο (11-13 Απριλίου) διακρίσεων σε ποδόσφαιρο και στίβο

Σπουδαίες επιτυχίες για τον Πανναξιακό Α.Ο. το τριήμερο 11 - 13 Απριλίου σε κλασικό αθλητισμό και ποδόσφαιρο

Νάξος – Φιλώτι: Το “άσπρο” κυριαρχεί στα σοκάκια του χωριού

Εθελοντές στο Φιλώτι ανέλαβαν το ασβέστωμα ή άσπρισμα αρκετών σημείων του χωριού ενόψει της Μεγάλης Κυριακής, του Πάσχα

Φαρμακονήσι – Μετανάστες: Νεκρές δύο γυναίκες, η μία ήταν έγκυος

Νεκρές δύο γυναίκες στο Φαρμακονήσι, η μία ήταν έγκυος – Ένα άτομο μεταφέρθηκε στην Κω, 40 συνολικά οι μετανάστες

Νάξος – Φούρνος Λαγογιάννη: Αποστολή αγάπης στο Ορφανοτροφείο Βόλου

Μία πολύ όμορφη δράση από τον Φούρνο Λαγογιάννη προς το Ιδρυμα "Ορφανοτροφείο Βόλου"

Καθολική Αρχιεπισκοπή – Τήνος: Αναπαράσταση της πορείας του Σταυρού από τα παιδιά

Αναπαράσταση της πορείας του Σταυρού από τα παιδιά στην Στενή της Τήνου

Champions League: Ποντάρισμα στην .. πείνα της Μπαρτσελόνα

Champions League: Ντόρτμουντ - Μπαρτσελόνα: Την «αποτελειώνει» στο 2.02!

ΠΝΑι: Αναβαθμίζεται και ανανεώνεται ο εξοπλισμός των Νοσοκομείων σε Σύρο και Νάξο

Αναβάθμιση και ανανέωση εξοπλισμού των Νοσοκομείων Σύρου και Νάξου, με ευρωπαϊκούς πόρους της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Νάξος: Νεκρός εντοπίστηκε 62χρονος, έπεσε σε χαράδρα

Νάξος: 62χρονος εντοπίστηκε νεκρός μετά από πτώση σε χαράδρα

Νάξος – Πανναξιακό τουρνουά Τάβλι: Παν. Σορώκος ή Κοντόπουλος ο νέος πρωταθλητής;

Ο μεγάλος τελικός του 11ου Πανναξιακού Τουρνουά Τάβλι ξεκινάει: Παναγιώτης Σορώκος ή Πέτρος Κοντόπουλος ο μεγάλος νικητής; Η πορεία έως την κατάκτηση του τροπαίου

Κικίλιας: Μείωση 50% των λιμενικών τελών σε προσπάθεια συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά

Β. Κικίλιας: «Η μείωση κατά 50% των λιμενικών τελών, συνεισφέρει στην προσπάθεια συγκράτησης των τιμών στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια»

Κυκλάδες: Πήραν …πράσινο φως πέντε νέα ξενοδοχεία, σε ποια νησιά;

Σε ποια νησιά των Κυκλάδων θα δούμε τα νέα πέντε ξενοδοχεία που πήραν ..πράσινο φως;

Πανναξιακός ΑΟΚ: Με 2-0 νίκες πέρασε τα Μελίσσια και τον τελικό αντιμετωπίζει τον Ιωνικό Νικαίας

Σε έναν εντυπωσιακό αγώνα διάρκειας τριών ωρών ο Πανναξιακός νίκησε 92-88 στην έξτρα περίοδο τα Μελίσσια και με 2-0 νίκες προκρίθηκε στον τελικό - Αντίπαλος ο Ιωνικός Νικαίας με μειονέκτημα έδρας

Νάξος: Λιανός και Ανδρουλάκης σε εθιμοτυπική συνάντηση στο Δημαρχείο (video)

Εθιμοτυπική συνάντηση με μικρές ειδήσεις στο Δημαρχείο Νάξου - Τι είπαν Ανδρουλάκης και Λιανός για θέματα υποδομών (video)

Fast Ferries – Νάξος: Ξεκίνησαν οι προσεγγίσεις του “Andros” δύο φορές την εβδομάδα

Ξεκίνησε τις προσεγγίσεις του στην Νάξο το FAST FERRIES ANDROS - Μέχρι πότε θα έρχεται στη Νάξο, ποιο πλοίο θα το αντικαταστήσει

Στιγμές Ιστορίας: Το πορτοκαλί “Πάρος” και η σχέση του με την Παροναξία

Το "Πάρος" ήρθε στη γραμμή της Παροναξίας τη δεκαετία του 80 αλλά δεν απέκτησε την .. λάμψη του "Νάξος" - Η ιστορία του έως τη στιγμή που έφτασε στη Τουρκία και διαλύθηκε

Blue Star Ferries: Εκτακτο δρομολόγιο απόψε (22:00) του Paros με προορισμό την Πάρο

Εκτακτο δρομολόγιο σήμερα (11/04. 22:00) από τον Blue Star Paros στη γραμμή Πειραιάς - Πάρος και επιστροφή

Σχοινούσα: Υπό βροχή ο φετινός εορτασμός της Παναγίας της Ακαθής (photos)

Σάββατο 5 Απριλίου η Σχοινούσα γιόρτασε... Η Παναγία Ακαθή φόρεσε τα γιορτινά της. Ποιος ήταν ο πανηγυράς, ποιοι βρέθηκαν στο νησί των Μικρών Κυκλάδων