Στις 16 Νοεμβρίου ο διαγωνισμός για τις δύο γραμμές των ενδοκυκλαδικών δρομολογίων όμως κάποιοι ήδη άνοιξαν τα χαρτιά τους
Μπορεί από σήμερα το “Αρτεμις” να είναι εκτός …δράσης όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον για τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Απλά όλοι θέλουν να εμφανιστούν την…τελετυαία στιγμή. Κάτι που μάλλον πρόκειται να γίνει. Και στις 16 Νοεμβρίου, όταν και θα γίνει ο διαγωνισμός για τα δρομολόγια, τότε θα εμφανιστούν οι ενδιαφερόμενοι. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι φέτος θα γίνει μάχη… Αρκετές είναι οι εταιρίες που εμπλέκονται και το έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενο δημοσίευμα εδώ στο naxospress.gr. Ομως, ενδιαφέρον έχει όταν το συγκεκριμένο ζήτημα αναδεικνύεται από τους …ειδικούς. Και μιλάμε για την ιστοσελίδα nautilia.gr που έχει δημοσιεύσει άρθρο με τίτλο “για μία θέση στις …Κυκλάδες” και δίνει τα δικά της προγνωστικά για τη μάχη της 16ης Νοεμβρίου… Με την ελπίδα ότι το “Αρτεμις” θα επιστρέψει πολύ νωρίτερα παραθέτουμε το συγκεκριμένο άρθρο
“Πραγματική μάχη αναμένεται να δοθεί για μια θέση στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια της επόμενης περιόδου. Πληροφορίες αναφέρουν πως οι μνηστήρες είναι πολλοί και προκαλούν έκπληξη. Πλοία που αποτελούν πραγματική αναβάθμιση για τη γραμμή και μακάρι να δούμε στα Κυκλαδονήσια αυτό τον χειμώνα.
ΕΓ/ΟΓ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π
Με το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π φέρεται να έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον η εταιρεία του κ. Παναγιωτάκη. Το πλοίο της Fast Ferries που έδωσε τη θέση του στη γραμμή Άνδρου – Τήνου – Μυκόνου στο Fast Ferries Andros, ψάχνει τον επόμενο σταθμό του και τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια αποτελούν μια πρώτης τάξεως ευκαιρία καθώς πρόκειται για ένα πλοίο σύγχρονο, γρήγορο και πολυτελές που θα προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στους νησιώτες.
ΕΓ/ΟΓ ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ
Η έκπληξη Νο2 του διαγωνισμού. Το γνωστό και αγαπημένο πλοίο πολλών καραβολατρών αλλά και νησιωτών με την άκρως επιτυχημένη πορεία του από το 1996 μέχρι και το 2013 στα νερά μας, υπέστει ριζική ανακαίνιση το χειμώνα που μας πέρασε τόσο στο εσωτερικό του όσο και στο μηχανοστάσιο του. Πόσα και πόσα μεγάλα ονόματα δεν πέρασαν από τη γέφυρα του: cpt Τάσος Τρέσσος, Νίκος Σάρδης, Σπύρος Θηραίος, Μηνάς Ράλης, Στέφανος Παπαδόπουλος και τώρα με πλοίαρχο τον cpt Βαγγέλη Ρούπακα. Όσο για τους νέους του ιδιοκτήτες του πλοίου; Έχουν βάλει το μεράκι τους αλλά και αρκετά χρήματα για να βρεθεί το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ σε κατάσταση που θα το ζήλευαν πλοία κατά πολύ νεότερα του. Η PORTUCALENSE SHIPPING COMPANY λοιπόν φαίρεται να σκέφτεται έντονα την εκδήλωση ενδιαφέροντος για τις γραμμές των Κυκλάδων.
HSF HELLENIC WIND
Ίσως η μεγαλύτερη έκπληξη όλων. Στις σκέψεις της Hellenic Seaways είναι να διεκδικήσει τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια με το ταχύπλοο Hellenic Wind, ένα πλοίο που τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στις Αζόρες ναυλωμένο από την Atlantico Line. Ένα ταχύπλοο στις Κυκλάδες λοιπόν με πλοίαρχο τον cpt Κώστα Απόδιακο.
ΕΓ/ΟΓ ΑΡΤΕΜΙΣ
Τί να πει κανείς για τον εργάτη των Κυκλάδων τα τελευταία χρόνια. Μετά την περιπέτεια με τα πλοία της NEL LINES, το Άρτεμις αποτελεί σίγουρα ένα από τα πιο αξιόπιστα πλοία που πέρασαν από τα ενδοκυκλαδικα δρομολόγια. Για τον λόγο αυτό διεκδικεί και πάλι την ανάληψη τους.
Αν όλα τα παραπάνω επιβεβαιωθούν, τότε πρόκειται για μια αναμφίβολα θετική εξέλιξη καθώς για πρώτη φορά μετά από χρόνια υπάρχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για τα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια αλλά και ενδιαφέρον από πλοία τέτοιου μεγέθους όπως το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ. Τα τελευταία χρόνια οι γραμμές μεταξύ των νησιών στις Κυκλάδες είχαν απαξιωθεί σε μεγάλο βαθμό και αυτό είχε ως αποτέλεσμα την μείωση του ενδιαφέροντος από πλευράς ναυτιλιακών αλλά και την δρομολόγηση μικρότερης κατηγορίας πλοίων”.