Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑιγαίοΛαϊκή Συσπείρωση Ν.Αι.: «Ελλειμματικός» ο Προϋπολογισμός της Περιφέρειας στην κάλυψη των κοινωνικών...

Λαϊκή Συσπείρωση Ν.Αι.: «Ελλειμματικός» ο Προϋπολογισμός της Περιφέρειας στην κάλυψη των κοινωνικών αναγκών σε υπηρεσίες και έργα

|

Η Λαϊκή Συσπείρωση καταψήφισε τον «ελλειμματικό» όσον αφορά στην κάλυψη των κοινωνικών αναγκών σε απαραίτητες υπηρεσίες και έργα Προϋπολογισμό της Περιφέρειας για το 2025 και θα συνεχίσει να διεκδικεί μέτρα, έργα και υποδομές βελτίωσης της ποιότητας ζωής των νησιωτών.

Η Περιφερειακή Αρχή επικαλέστηκε την απαράδεκτη διαδικασία ψήφισης προϋπολογισμού, σύμφωνα με την οποία η αρνητική ψήφος είναι άκυρη, γιατί οι παρατάξεις που διαφωνούν πρέπει να φέρουν αντιπρόταση που να έχει εγκριθεί από τις υπηρεσίες της περιφέρειας και συνεπώς να είναι συμμορφωμένη με τις υποδείξεις του Υπουργείου Εσωτερικών! Δηλαδή την κατάργηση ουσιαστικά της διαφωνίας σε έναν προϋπολογισμό υποταγμένο σε όλες τις αντιλαϊκές πολιτικές της κυβέρνησης και των αυστηρών προδιαγραφών που επιβάλλει, για να γυρνά με το «έτσι θέλω» η ζυγαριά πάντα σε όφελος των λίγων και όχι των πολλών.

Στην τοποθέτηση του επικεφαλής της ΛΑ.ΣΥ. Γιάννη Αγγέλου τέθηκαν όλα εκείνα τα προβλήματα που βασανίζουν την πλειοψηφία των κατοίκων στα νησιά και διεκδικούμε ως Λαϊκή Συσπείρωση λύσεις μαζί με τον λαό, δυναμώνοντας την πάλη για να ικανοποιηθούν οι δικές του σύγχρονες ανάγκες:

«Ακόμα μια χρονιά ο προϋπολογισμός και προγραμματισμός της ΠΝΑι, συντάσσεται με βάση τις αντιλαϊκές κατευθύνσεις της κυβέρνησης και της Ε.Ε, του Οικονομικού Παρατηρητηρίου, του αντιλαϊκού κρατικού προϋπολογισμού και τις προβλέψεις του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής, για να αποπληρώνεται ένα χρέος που δε δημιούργησε ο λαός και να περισσεύουν κονδύλια για τη στήριξη των καπιταλιστικών επενδύσεων.

Τα έσοδα των 155.753.930,15€ μαζί με το Ταμειακό Υπόλοιπο που προβλέπονται για το 2025, προέρχονται κι αυτά από την κλεμμένη υπεραξία των εργαζομένων και τους υπέρογκους φόρους που πλήρωσε η λαϊκή πλειοψηφία, τροφοδοτώντας συνολικά τα κρατικά και ευρωπαϊκά ταμεία. Επιπρόσθετα η όποια αύξηση πχ από το ΠΔΕ δε μεταφράζεται αυτόματα και σε κάλυψη των αναγκών, καθώς ως γνωστό, καθυστερεί η υλοποίηση αρκετών έργων αλλά και οι εκταμιεύσεις.

Άλλωστε η περιφερειακή διοίκηση αποτελεί τμήμα του ενιαίου αντιλαϊκού αστικού κρατικού μηχανισμού. Δε βρίσκεται απέναντι, σε θέση διεκδίκησης, αλλά μαζί και δίπλα στις διαδοχικές αντιλαϊκές κυβερνήσεις όλων των χρωμάτων, υλοποιεί κοινούς στόχους και προτεραιότητες με βάση τις κατευθύνσεις της Ε.Ε.

Τα μεγάλα λόγια για μια Περιφέρεια που υποτίθεται «αλλάζει προς όφελος όλων των κατοίκων της» και για τον προϋπολογισμό ως «ένα αναπτυξιακό εργαλείο για όλους», όπως και τα θολά αναπτυξιακά οράματα και οι εκθέσεις ιδεών άλλων συνδυασμών -στην ίδια όμως στρατηγική- δεν αντέχουν στην πραγματική ζωή, όπου εκεί το ταμείο που κάνει ο νησιωτικός λαός είναι η επιδείνωση των προβλημάτων της καθημερινότητάς του.

Η ΠΝΑι έχει πλήθος κρίσιμων αρμοδιοτήτων (αντιπλημμυρικά έργα και πολιτική προστασία, οδικά έργα, περιβαλλοντικοί έλεγχοι και έλεγχοι για τη δημόσια υγεία, στήριξη και έλεγχος της αγροτικής και κτηνοτροφικής παραγωγής, έλεγχος των κτηριακών υποδομών των σχολείων, τα περισσότερα των οποίων είναι παμπάλαια, μέτρα για την δασοπροστασία κ.α) και σε όλους αυτούς τους τομείς η χρηματοδότηση και η στελέχωση είναι ανεπαρκής.

Ολοένα και ανοίγει η απόσταση ανάμεσα στις δυνατότητες που προσφέρει η ανάπτυξη της επιστήμης και της τεχνολογίας και στο τι απολαμβάνει ως επίπεδο ζωής, επίπεδο πρόληψης η κοινωνική πλειοψηφία.

Από την άλλη συγκεντρώνονται σημαντικοί πόροι από τη φοροληστεία του λαού, για τη μετατροπή της ΠΝΑι σε τουριστική ναυαρχίδα, ενεργειακό και μεταφορικό κόμβο έτσι ώστε να εξυπηρετηθούν οι στόχοι για την αύξηση της κερδοφορίας των λίγων.

Η υλοποίηση αυτών των στόχων, υποστηρίζεται και από τον προϋπολογισμό της Περιφέρειας και από το ΠΕΠ-ΕΣΠΑ το οποίο διαχειρίζεται ο περιφερειάρχης χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση του περιφερειακού συμβουλίου.

Και βεβαίως δε μεταφράζεται σε βελτίωση της ζωής των εργαζόμενων, αφού προχωράει ταυτόχρονα με την ένταση της εκμετάλλευσης, τη φοροληστεία, τα ωράρια λάστιχο, τις ιδιωτικοποιήσεις και την συνεχιζόμενη εμπορευματοποίηση των πάντων, την ενεργειακή φτώχεια, τις απαράδεκτες ή και ανύπαρκτες ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες για τη σύνδεση των νησιών μεταξύ τους και με την ηπειρωτική Ελλάδα, τα πανάκριβα εισιτήρια στις επιδοτούμενες γραμμές, τις άγονες γραμμές βαδίζοντας προς το 2025 κλπ.

Η λεγόμενη εξωστρέφεια «πάει πακέτο» με την ακρίβεια για τους καταναλωτές και τις χαμηλές τιμές τις περισσότερες φορές για τους μικρούς παραγωγούς.

Αυτός ο πακτωλός χρημάτων μέσω κεντρικού και τοπικού ΕΣΠΑ, Ταμείου Ανάκαμψης, κρατικού και περιφερειακού προϋπολογισμού προς μεγάλες επιχειρήσεις, ομίλους και μονοπώλια, είναι η άλλη όψη της υποχρηματοδότησης και υποστελέχωσης όπως των κρίσιμων υπηρεσιών της Περιφέρειας μας, ειδικά μετά και την τροποποίηση του ΟΕΥ, του κρίσιμου τομέα της Υγείας, της καθυστέρησης κρίσιμων έργων για το λαό.

Όσα απαραίτητα έργα και υπηρεσίες υλοποιούνται πχ στον τομέα της αντιπλημμυρικής προστασίας, της ύδρευσης – αποχέτευσης, της κοινωνικής προστασίας κλπ, είναι ελάχιστα μπροστά στις ανάγκες της περιφέρειάς μας, ενώ ταυτόχρονα τα χρυσοπληρώνει ο λαός μας προς τις μεγάλες κατασκευαστικές επιχειρήσεις και προμηθευτές αλλά και στους ομίλους που αναλαμβάνουν τη συντήρηση και λειτουργία. Πολλά από αυτά μάλιστα καθυστερούν χρόνια, δεδομένης και της ιδιαιτερότητας της Περιφέρειας, που είναι μια Πολυνησία.

Όλα τα παραπάνω αποκαλύπτουν τα παχιά λόγια περί ανάπτυξης και ευρωπαϊκών κονδυλίων από τα οποία ωφελούνται υποτίθεται όλοι. Ας το ξεκαθαρίσουμε! Σε κάθε περίπτωση το πραγματικό ερώτημα δεν είναι «ναι ή όχι στην ανάπτυξη» αλλά «ανάπτυξη για ποιον», για τους λίγους επιχειρηματικούς ομίλους και μεγάλες επιχειρήσεις ή για το λαό;

Ακόμα όμως και για στοιχειώδη έργα ευθύνης της ΠΝΑι όπως είναι οι καθαρισμοί ρεμάτων, παρεμβάσεις στο οδικό δίκτυο, ηλεκτροφωτισμός, καθαριότητα και φύλαξη εργοταξίων, στήνεται ένα πραγματικό πάρτι εργολάβων με βάση και το θεσμικό πλαίσιο που έχουν διαμορφώσει διαδοχικές κυβερνήσεις. Προσαρμόζονται τα χρονοδιαγράμματα στις δυνατότητες των αναδόχων, ενώ απαραίτητες παρεμβάσεις πχ σε τμήματα του οδικού δικτύου, γίνονται τμηματικά λόγω χρηματοδοτικής ανεπάρκειας.

Υπογραμμίζουμε ότι η Περιφέρεια μας με καλά στελεχωμένες υπηρεσίες, θα μπορούσε να υλοποιεί πολύ πιο γρήγορα και πιο οικονομικά αρκετά αντίστοιχα έργα.

Αλλά και το περιβόητο έργο της μεταφοράς μαθητών, για το οποίο διατίθεται ένα σημαντικό ποσό ετησίως από τον προϋπολογισμό, 7.990.000€ προβλέπονται για το 2025 ζεστό χρήμα στους ιδιώτες, θα συνεχίσει να αποτελεί ένα ακριβοπληρωμένο εμπόρευμα, να μην ανταποκρίνεται στις μεγάλες ανάγκες και θα εξαρτάται η μεταφορά μαθητών από το αν πετυχαίνει ο ανάδοχος σε κάθε φάση το επιδιωκόμενο κέρδος.

Την ίδια ώρα οι εργαζόμενοι της αρμόδιας υπηρεσίας αναλαμβάνουν ένα τεράστιο όγκο δουλειάς και γίνονται «σάκος του μποξ», στοχοποιούνται ως υπεύθυνοι για την επιλεκτική ανικανότητα του κράτους, κεντρικού και περιφερειακού, να λύσει αυτό το ζήτημα.

Τελικά η περιβόητη «πολυεπίπεδη διακυβέρνηση» επί της ουσίας δεν είναι τίποτα άλλο από την πολυεπίπεδη στήριξη της κερδοφορίας των λίγων και προώθηση της αντιλαϊκής πολιτικής.

– Γι’ αυτό άλλωστε και ως διοίκηση, έχετε δώσει γην και ύδωρ  για τη λειτουργία του ΦΟΔΣΑ με ΣΔΙΤ που ήδη χρυσοπληρώνουμε

– Επιμένετε σε ΣΔΙΤ ακόμη και για τις ακτοπλοικές συγκοινωνίες.

– Στηρίζετε την περαιτέρω απελευθέρωση της ενέργειας και την επέλαση των ομίλων των ΑΠΕ και τη μετατροπή του Νότιου Αιγαίου σε ένα τεράστιο υπεράκτιο αιολικό πάρκο, με πολλαπλές επιπτώσεις στην ενεργειακή φτώχεια, στο περιβάλλον.

Και βέβαια αναπόσπαστο κομμάτι του στόχου για αναβάθμιση της κερδοφορίας των επιχειρηματικών ομίλων είναι η μεγαλύτερη εμπλοκή της χώρας και της περιοχής μας σε επικίνδυνους αμερικανονατοϊκούς σχεδιασμούς, που τη μετατρέπουν σε μαγνήτη μεγάλων κινδύνων, επιλογή την οποία στηρίζετε και οι άλλες παρατάξεις. Η ΠΝΑι βρίσκεται σε εξαιρετικά κομβικό σημείο, όπου γίνονται πολλά παιχνίδια οικονομικά, γεωπολιτικά κά.

Ιδιαίτερα για την εμπλοκή της χώρας μας στην πολεμική κλιμάκωση επισημαίνουμε ότι, πέρα από τους προφανείς τεράστιους στρατιωτικούς κινδύνους, φέρνει περαιτέρω οικονομική επιβάρυνση του ελληνικού λαού για να περισσεύει χρήμα για στρατιωτικές αποστολές όπου Γης, για ΝΑΤΟϊκούς εξοπλισμούς, ενώ είναι υπαρκτοί οι κίνδυνοι για επιτάχυνση της ύφεσης και νέα κύματα ενεργειακής αλλά και γενικότερης ακρίβειας.

Αποδεδειγμένα, ούτε ισόρροπη ανάπτυξη μπορεί να επιτευχθεί, ούτε  μπορεί να υπάρξει φιλολαϊκή περιφερειακή πολιτική όταν η γενικότερη πολιτική παραμένει  αντιλαϊκή. Όταν η πολιτική που εκπορεύεται από την ΕΕ και υλοποιείται από κυβέρνηση, περιφέρειες και δήμους είναι αντιλαϊκή.

Αποδεδειγμένα, με βάση τα ποσά που εμφανίζονται και στο φετινό προϋπολογισμό, δεν μπορούν να καλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες της Περιφέρειας μας σε έργα, υποδομές, υπηρεσίες που να εξυπηρετούν τις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες.

Με πράξεις και έργα η διοίκηση και άλλες δυνάμεις που υπηρετούν το συγκεκριμένο δρόμο ανάπτυξης, τοποθετείται απέναντι στα πραγματικά συμφέροντα των εργαζόμενων, των αυτοπασχολούμενων, των φτωχών αγροτών και είναι μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης όπως προσπαθεί να μας πείσει.

Όσο ακολουθείται αυτός ο αδιέξοδος δρόμος, όχι το 2030, όπως προπαγανδιστικά αναφέρει η κυβέρνηση της ΝΔ και η διοίκησή σας, αλλά ούτε το 2300 δεν θα ικανοποιηθούν οι πραγματικές ανάγκες του λαού της περιφέρειάς μας.

Κεντρικό και τοπικό κράτος, εκάστοτε διοικήσεις τους, ούτε θέλουν ούτε μπορούν να δώσουν απαντήσεις προς όφελος του λαού σε όλες τις σύγχρονες προκλήσεις και σοβαρά κοινωνικά – λαϊκά προβλήματα.

Και αυτό γιατί μπαίνει εμπόδιο το κέρδος των λίγων, που υπαγορεύει συγκεκριμένα που θα κατευθυνθούν τα χρήματα, πώς θα ιεραρχηθούν τα έργα και πότε θα τελειώσουν, ενώ όσα πραγματοποιούνται τα χρυσοπληρώνουν οι εργαζόμενοι τόσο κατά την περίοδο κατασκευής αλλά και κατά τη λειτουργία τους.

Κάπως έτσι φτάσαμε σε πραγματικά εγκλήματα από τη Μάνδρα, το Μάτι μέχρι τη Θεσσαλία αλλά και τη Βαλένθια.

Από όλες λοιπόν τις απόψεις ο προϋπολογισμός που εισηγείστε, δεν είναι ρεαλιστικός, αλλά «ελλειμματικός», όσον αφορά στην κάλυψη των κοινωνικών αναγκών με απαραίτητες υπηρεσίες και έργα.

Στον αντίποδα των προβλέψεων του Προϋπολογισμού ως «Λαϊκή Συσπείρωση» διεκδικούμε:

Αύξηση της χρηματοδότησης και της Περιφέρειας μας η οποία θα προέλθει από τη φορολόγηση του μεγάλου κεφαλαίου, την πλήρη επιστροφή των παρακρατηθέντων πόρων στην ΤΔ, από τη διακοπή της στήριξης ΝΑΤΟΪκών σχεδιασμών.

Απαραίτητες προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, μονιμοποίηση συμβασιούχων, στήριξη του προσωπικού της Περιφέρειας σε όλες τις κρίσιμες υπηρεσίες. Κατάργηση των «Αναπτυξιακών Οργανισμών» και του νομικού πλαισίου που καθιστά ακόμα και το στενό πυρήνα των αρμοδιοτήτων Περιφερειών και Δήμων, πεδίο επιχειρηματικής δράσης και φοροεισπρακτικό μηχανισμό.

Δημιουργία ενιαίου κρατικού φορέα για αποκλειστικά δημόσιο, δωρεάν και ασφαλές σύστημα μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία τους, με κατάλληλα διαμορφωμένα μέσα μετακίνησης, μόνιμους εξειδικευμένους οδηγούς και συνοδηγούς και απευθείας κρατική χρηματοδότηση για όλα τα παιδιά, με προτεραιότητα τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

Αλλά και έργα και υποδομές που τώρα είτε δεν θεωρούνται «επιλέξιμα» από την Ε.Ε και το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα – ΕΣΠΑ, είτε «κόβονται και ράβονται» στα μέτρα του συγκεκριμένου Προϋπολογισμού που αποδεδειγμένα δεν επαρκεί για να καλύψει τις μεγάλες ανάγκες.

— Για παράδειγμα, αντιπλημμυρικά έργα στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού ανά Π.Ε., αντισεισμική θωράκιση και ενίσχυση – επικαιροποίηση των σχεδίων Πολιτικής Προστασίας, ενίσχυση της αντιπυρικής προστασίας.

— Έργα για την προστασία του περιβάλλοντος με την εφαρμογή όλων των απαραίτητων μέτρων και ελέγχων, συντήρηση και επέκταση των βιολογικών καθαρισμών σε όλα τα νησιά. Έργα αναβάθμισης και επέκτασης των υποδομών ύδρευσης και αποχέτευσης. Καμιά ιδιωτικοποίηση

— Και βεβαίως έργα για τη συντήρηση και ανάπτυξη του οδικού δικτύου ευθύνης της ΠΝΑι.

Κρίσιμο ζήτημα είναι να κατευθυνθούν τώρα επαρκείς πόροι στο ύψος των αναγκών για την σχολική στέγη που βρίσκεται, χωρίς ανταποδοτικότητα, ΣΔΙΤ και ιδιώτες, για σύγχρονες κτιριακές και κοινωνικές υποδομές που καλύπτουν όλο το φάσμα των προνοιακών, αθλητικών και πολιτιστικών αναγκών

Αντιτασσόμαστε στη μεταφορά αρμοδιοτήτων στις Περιφέρειες και Δήμους, που πρέπει να είναι στην ευθύνη του κεντρικού κράτους. Αγωνιζόμαστε για ενιαίο, σύγχρονο, αποκλειστικά Δημόσιο, Δωρεάν σύστημα Υγείας-Πρόνοιας και Παιδείας.

Συνολικά είμαστε ενάντια στην περαιτέρω ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση της ενέργειας, της συλλογής και διαχείρισης απορριμμάτων των ορυκτών, του νερού, των παραλιών, των δασών. Διεκδικούμε ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες σύγχρονες, τακτικές, ασφαλείς και φτηνές για το λαό.

Είναι βεβαίως υπόθεση του εργατικού και λαϊκού κινήματος, η διεκδίκηση μέτρων, έργων και υποδομών που μπορούν να βελτιώσουν την κατάσταση αλλά και η απόρριψη της αντιλαϊκής πολιτικής την οποία στηρίζει και υλοποιεί η Διοίκηση της ΠΝΑι με βάση και τις αρμοδιότητες του β΄ βαθμού Τοπικής Διοίκησης.

Σε αυτή την προσπάθεια θα συμβάλουμε με όλες μας τις δυνάμεις οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης».

Με βάση τα παραπάνω, αναγνωρίζοντας πλήρως τη σοβαρή προσπάθεια των εργαζόμενων της ΠΝΑι για τη σύνταξή του, καταψηφίζουμε τον Προϋπολογισμό που φέρατε σήμερα για συζήτηση».

 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Φ. Φόρτωμας: «Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός για τον Απόδημο Ελληνισμό σημείο αναφοράς για την Επιτροπή Ελληνισμού της Διασποράς»

Η παρουσίαση του Σχεδίου έλαβε χώρα σε συνέχεια της επίσημης παρουσίασής του στις 6 Νοεμβρίου από το Υπουργείο Εξωτερικών παρουσία του Πρωθυπουργού κ. Κυριάκου Μητσοτάκη

Στα European Young Chef Award 2024 η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου

Η «μακριά μυρωδιά» της Ρόδου φτάνει μέχρι τη Σικελία, με πρεσβευτή μία νέα γυναίκα Σεφ, από την ομάδα του βραβευμένου Ροδίτη, Γιώργου Τρουμούχη

Αμοργός – “Τυροκομία”: Γιατί τιμάται ο Βαγγέλης Μενδρινός;

Τιμητική βράβευση στον Βαγγέλη Μενδρινό για την «Τυροκομία και το Τυρί»

Κύκλαδες: Ωρα για λύσεις που θα βασίζονται στη φύση και τη παράδοση

Στο πλαίσιο του προγράμματος, κατασκευάστηκαν 34 αναβαθμοί σε μήκος 1.300 μέτρων στον Καβουροπόταμο της Πάρου

ΕΘΕΑΣ: Η παραγωγή της Πατάτας Νάξου “νικήθηκε” από τη ξηρασία (!!!)

Ανυπολόγιστες ζημιές στην παραγωγή Πατάτας Νάξου λόγω της ξηρασίας – Ανάγκη στήριξης των παραγωγών

“Copernicus”: Το 2024 θα είναι η πιο ζεστή χρονιά όλων των εποχών (!!!)

Βεβαιότητα ότι το 2024 θα είναι η πιο ζεστή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ

Τήνος: Γιατί στέγνωσαν στέγνωσαν οι 10 από τις 30 γεωτρήσεις σε έναν χρόνο;

Οι γεωτρήσεις και οι πηγές που στεγνώνουν, ο ελεγκτικός μηχανισμός που δεν λειτουργεί και το καμπανάκι του Αρείου Πάγου

Κτηματολόγιο: Τέλος χρόνου (30/11) για τις Κυκλάδες

Μέχρι το Σάββατο (30/11) η προθεσμία για τους πολίτες προκειμένου να υποβάλουν δηλώσεις ιδιοκτησίας και να θωρακίσουν τις περιουσίες τους

Lord Colin Renfrew: Ο αρχαιολόγος που λάτρεψε την Ελλάδα και ανέδειξε την Κέρο

Λόρδος Κόλιν Ρένφριου (1937-2024): Ο πατέρας της «Νέας Αρχαιολογίας» - Αγάπησε την Ελλάδα του ’60, έκανε πολυετείς έρευνες στην Κέρο και κήρυξε πόλεμο στους λαθρανασκαφείς

Blue Star Ferries: Κίνηση για την στήριξη της πολύτεκνης οικογένειας

BLUE STAR FERRIES: Στήριξη των πολύτεκνων οικογενειών - Τι θα ισχύσει σε όλες τις γραμμές των δρομολογίων εντός Ελλάδας

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Νάξος: Το “Blue Star Delos” δεν μπόρεσε να παραμείνει στο λιμάνι, έφυγε νωρίτερα για Πάρο

Το Blue Star Delos το απόγευμα του Σαββάτου δεν μπόρεσε να παραμείνει με ασφάλεια στο λιμάνι της Νάξου

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Blue Star Ferries: Δίωρη καθυστέρηση στην αναχώρηση του “Paros”

Στις 7.30 το απόγευμα θα αναχωρήσει σήμερα (21/11) το Blue Star Paros από τον Πειραιά για το ταξίδι στις Κυκλάδες

Μητσοτάκης σε Λιανό “Είναι δέσμευσή μου το φράγμα αυτό επιτέλους να ολοκληρωθεί “

Τι είπε ο Μητσοτάκης για τα προβλήματα που υπάρχουν στα νησιά και δη στη Νάξο - Φθηνό ρεύμα και καλό, ποιοτικό, καθαρό νερό για τα νησιά μας

Σίκινος: Η Νεικώ πάει Λονδίνο, ποιος ο λόγος;

Η Επισκοπή Σικίνου και η Νεικώ ταξιδεύουν στη βρετανική πρωτεύουσα

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Νάξος – Δρυμαλία: Ηλικιωμένος δέχτηκε επίθεση από σκύλο

Νάξος: Σκύλος επιτέθηκε σε ηλικιωμένο - Τι συνέβη;