Το Blue Star Ithaki παρελήφθη σήμερα (7/11) από την Καναδική Κυβέρνηση και παίρνει το δρόμο για τον Βόρειο Ατλαντικό
Όλα έχουν ένα τέλος… Το σίριαλ σχετικά με την πώληση (ή όχι) του επιβατικού / οχηματαγωγού πλοίου της Blue Star Ferries Ithaki ολοκληρώθηκε και τυπικά σήμερα Παρασκευή 7 Νοεμβρίου στο λιμάνι του Πειραιά, καθώς έγινε η παράδοσή του στην κυβέρνηση του Καναδά από τον Όμιλο ATTICA…. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα «Ελληνική Ακτοπλοΐα» η τελετή ήταν συγκινητική καθώς στις 3 το μεσημέρι πραγματοποιήθηκε η υποστολή της ελληνικής σημαίας στο πλοίο, παρουσία του ελληνικού και του καναδικού πληρώματος. Ο ύπαρχος Cpt Mαθιός Παλαμάρης και ο υποπλοίαρχος Cpt Βαγγέλης Δημητρακάκης, δίπλωσαν την ελληνική σημαία για τελευταία φορά και την παρέδωσαν στον παλαιότερο ναύτη του πλοίου Χρήστο Μπακογιάννη.
Το συνολικό τίμημα πώλησης του πλοίου «Blue Star Ithaki» ανέρχεται σε 31,2 εκατομμύρια ευρώ (σ.σ. 44,6 εκατομμύρια δολάρια Καναδά όπως αναφέρουν οι Καναδοί στα δημοσιεύματά τους). Το καθαρό κέρδος για τον Όμιλο Attica εκτιμάται ότι θα φθάσει τα 4 εκατομμύρια ευρώ περίπου και θα συμπεριληφθεί στα αποτελέσματα του 4ου τριμήνου 2014. Στα 14 περίπου χρόνια του στις ελληνικές θάλασσες, το «Blue Star Ithaki» πραγματοποίησε 10.092 ταξίδια προς και από τα ελληνικά νησιά, μεταφέροντας 8.438.814 επιβάτες, 174.725 φορτηγά και 906.020 Ι.Χ. οχήματα.
Αναμένεται να βρίσκεται στον Καναδά σε μερικές εβδομάδες (αναχωρεί άμεσα με προσωρινό όνομα) όπου θα προχωρήσει σε εργασίες μετατροπής ώστε να συνάδει με τους κανονισμούς που διέπουν την ναυσιπλοΐα στον Βόρειο Ατλαντικό και θα μπει στο δρομολόγιο Saint John – Digby αντικαθιστώντας το «Princess of Acadia», το οποίο γιόρτασε πρόσφατα τα 40 χρόνια ζωής του και τον επόμενο Μάρτιο και τυπικά θα δώσει τη σκυτάλη στο Ithaki… Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία ATTICA «Οι δρομολογιακές υποχρεώσεις του Blue Star Ithaki έχουν ήδη καλυφθεί με μεταδρομολογήσεις άλλων νεώτερων και μεγαλύτερων πλοίων του Ομίλου, οι οποίες θα ενισχύσουν την παρουσία της Attica και θα αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες στις γραμμές του Αιγαίου». Να σημειώσουμε ότι σε προσεχής ανάρτηση θα αναφέρουμε τις καλοκαιρινές κινήσεις της εταιρίας στις Κυκλάδες που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον…
Επίσης, Blue Star Ferries, μέλος του Ομίλου Attica και η εταιρεία ολοκληρωμένων υπηρεσιών Marketing, Προώθησης και Πωλήσεων MSPS, απέσπασαν το Silver Award στην κατηγορία Best Use of Social Media in Real Life στα Social Media Awards 2014 που διοργανώθηκαν από την εταιρεία Boussias Communications. Το βραβείο απευθύνεται στην εφαρμογή/διαγωνισμό «Travel Fun Memories», που κέρδισε το κοινό της Blue Star Ferries και προσέφερε αξέχαστες αναμνήσεις σε όλους τους fans της σελίδας που διατηρεί η εταιρεία στο Facebook.
Συγκεκριμένα, η Blue Star Ferries σε συνεργασία με την MSPS δημιούργησαν κατά τους καλοκαιρινούς μήνες του 2014 μια User Generated Content εφαρμογή. Μέσω της εφαρμογής, οι fans της Blue Star Ferries είχαν τη δυνατότητα να ανεβάσουν στο Facebook και στο Instagram, φωτογραφίες από τις αγαπημένες καλοκαιρινές στιγμές μέσα από τα πλοία ή και από τους προορισμούς της Blue Star Ferries, χρησιμοποιώντας το hastag #BSFtravelfun. Οι φωτογραφίες γίνονταν αυτόματα μέρος ενός καλοκαιρινού φωτογραφικού άλμπουμ στη σελίδα της εταιρείας στο Facebook, όπου οι χρήστες καλούνταν να κάνουν tag στον εαυτό τους, λαμβάνοντας αυτόματα δικαίωμα συμμετοχής σε κλήρωση με δώρο ταξίδια σε αγαπημένους προορισμούς της Blue Star Ferries.