Από την προσεχή Παρασκευή (26/09) η εταιρεία Hellenic Seaways” αναλαμβάνει να καλύψει τα επιδοτούμενα δρομολόγια στο Βόρειο Αιγαίο με το “Νήσος Μύκονος” αλλά χωρίς …στάση στα Ψαρρά
Ο κύβος ερίφθη και την Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου αναμένεται η εταιρεία «Hellenic Seaways» να προχωρήσει με το επιβατηγό – οχηματαγωγό πλοίο «Νήσος Μύκονος» στην κάλυψη του επιδοτούμενου δρομολογίου στη γραμμή Καβάλα – Λήμνος – Βαθύ Σάμου δύο φορές την εβδομάδα, μετά την πρόσφατη απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτη, να κηρύξει έκπτωτη τη ΝΕΛ από δύο άγονες γραμμές της βόρειας Ελλάδας, με το αιτιολογικό της πλημμελούς και αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων. Με βάση τα έως τώρα δεδομένα θα εκτελεί κάθε Τρίτη και Παρασκευή (απογευματινή ώρα αναχώρησης) το δρομολόγιο από Πειραιά για Σύρο – Μύκονο – Ικαρία (Εύδηλο) – Σάμο (Καρλόβασι και Βαθύ) – Χίο – Μυτιλήνη – Λήμνο – Καβάλα. Αντίστοιχα, τα δρομολόγια επιστροφής θα είναι κάθε Πέμπτη και Κυριακή από Καβάλα – Λήμνο – Μυτιλήνη – Χίο – Σάμο (Καρλόβασι και Βαθύ) – Ικαρία (Εύδηλο) – Μύκονο – Σύρο – Πειραιά.
Χαμόγελα και για τους κατοίκους της Σύρου – Μυκόνου που αποκτούν δύο ακόμη δρομολόγια ενόψει της χειμερινής περιόδου. Επίσης, έγινε γνωστό και το κονδύλι που θα διατεθεί για την εξυπηρέτηση των γραμμών του Βορείου Αιγαίου ύψους 2,44 εκατ. ευρώ για την πληρωμή ισόποσης δαπάνης σε βάρος πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για την κάλυψη δαπάνης για σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας, διαρκείας έως τριών μηνών
Όπως ανέφεραν στελέχη της εταιρείας την Τρίτη ολοκληρώθηκαν όλες οι απαραίτητες γραφειοκρατικές διαδικασίες και εντός της ημέρας πιθανότατα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, αναμένεται να ανακοινώσει την απευθείας ανάθεση της γραμμής, που θα είναι για τρεις μήνες. Να σημειωθεί ότι η «Hellenic Seaways», ήταν η μοναδική εταιρεία που υπέβαλε σχετικό αίτημα στη δεύτερη πρόταση της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος του υπουργείου Ναυτιλίας για την κάλυψη της γραμμής.
Ενοχλημένοι πάντως εμφανίζονται τόσο οι παράγοντες της ΝΕΛ όσο και ο Δήμαρχος Ψαρρών κ. Βρατσάνος, ο οποίος μιλώντας στην εφημερίδα «Πολίτης» της Χίου αποκάλυψε ότι έφυγε από την τελευταία συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών πιστεύοντας πως θα υπάρχει απευθείας σύνδεση του νησιού με τον Πειραιά. Όμως, με απογοήτευση διαπίστωσε ότι δρομολόγιο προς τα Ψαρά δε θα υπάρχει, καθώς η μόνη αίτηση που έγινε δεκτή, ήταν αυτή της “Hellenic Seaways” για δύο δρομολόγια από Σάμο. Και πλέον όλοι θεωρούν ότι η συγκεκριμένη απόφαση ήταν «κομμένη και ραμμένη» στα μέτρα της εταιρείας .
Το πλοίο «ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ» ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα και πραγματοποίησε το πρώτο του ταξίδι στις 17 Σεπτεμβρίου 2005 κι έκτοτε έχει μεταφέρει 2.600.000 επιβάτες, 308.000 Ι.Χ. και 90.000 φορτηγά οχήματα. Είναι πρώτης κατηγορίας, κατασκευής του 2005 έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 1915 ατόμων και 418 οχημάτων, μήκος 141 μέτρα και πλάτος 22. Το 2006 διακρίθηκε ως το «Καλύτερο Πλοίο της Χρονιάς» από την LLOYD’S LIST ενώ την ίδια χρονιά του απονεμήθηκε το βραβείο «GREEN STAR», που αποτελεί πιστοποίηση του Ιταλικού Νηογνώμονα RINA για την πλήρη προσαρμογή σε όλους τους απαιτούμενους κανονισμούς για τη διασφάλιση της προστασίας του περιβάλλοντος.