Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΑιγαίοHellenic Seaways: σάλπισμα επίθεσης από Ραφήνα

Hellenic Seaways: σάλπισμα επίθεσης από Ραφήνα

|

Τα χθεσινά (20/04) εγκαίνια του Hellenic HighSpeed που θα μπει από Ραφήνα προς τα νησιά των Κυκλάδων από τη Seaways δίνει τον τόνο της καλοκαιρινής ναυμαχίας ενόψει της τουριστικής περιόδου 

Ποιος είπε ότι η φετινή χρονιά θα είναι όπως κάθε άλλη; Με δεδομένο ότι για πρώτη φορά η Ραφήνα συγκεντρώνει το σύνολο των ακτοπλοϊκών εταιριών που δρομολογούν πλοία προς τις Κυκλάδες (συνολικά δώδεκα από Ραφήνα προς όλο το Αιγαίο), αλλάζει δυναμική η περιοχή και η …ναυμαχία αναμένεται σκληρή. Ηδη σε μερικές ημέρες έχουμε τη δρομολόγηση του «Αικατερίνη Π» από τη Ραφήνα έως και τη Νάξο για πρώτη φορά, ενώ έρχονται και άλλες εταιρίες, μάλιστα η Colden Star θα δρομολογήσει πλοίο που θα διανυκτερεύει στη Πάρο ώστε να έχει πρωινή επιστροφή από Παροναξία προς Μύκονο και Ραφήνα…  Πως απαντάει σε όλα αυτά η Hellenic Seaways που εδώ και δύο χρόνια έχει σαλπίσει μία δυναμική αντεπίθεση αρχικά στο Βόρειο Αιγαίο  και στη συνέχεια στις Κυκλάδες…

Όπως μας αναφέρει η ανανεωμένη ιστοσελίδα nautilia.gr χθες (20/04) είχαμε τα εγκαίνια του νέου ταχύπλοου σκάφους (Hellenic HighSpeed) που θα ξεκινάει από τη Ραφήνα και θα συνδέει καθημερινά πέντε νησιά των Κυκλάδων σε πέντε ώρες και 50 λεπτά… Όχι όμως και τη Νάξο. Κι αυτό είναι ένα μικρό παράπονο προς την εταιρεία…  

Πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Αντώνη Αγαπητού, δείγμα της βαρύτητας που δίνει η εταιρεία στην εν λόγω γραμμή και ουσιαστικά σηματοδοτεί και την έναρξη της “ναυμαχίας” που θα επακολουθήσει στη θάλασσα των Κυκλάδων. Με την κίνηση της αυτή η HSW σκοπεύει να αλλάξει τις ισορροπίες και τα δεδομένα στο “βασίλειο” της Ραφήνας. Η δρομολόγηση του HELLENIC HIGHSPEED στη θέση του μικρότερου FLYINGCAT 4, αναμφίβολα βάζει φωτιά στον “ανταγωνισμό” και μαρτυρά την πρόθεση της εταιρείας να εδραιώσει τα κεκτημένα της στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου, προσφέροντας υψηλές ταχύτητες, ακόμη μεγαλύτερη χωρητικότητα σε επιβάτες, αλλά και δυνατότητα μεταφοράς Ι.Χ.

Το κάτι παραπάνω

Στη διάρκεια της τελετής ο κ. Αντώνης Αγαπητός, μεταξύ άλλων, υπογράμμισε ότι: «Σας καλωσορίζω στα εγκαίνια του πλοίου μας στη Ραφήνα και σας διαβεβαιώνω ότι θα ακολουθήσουν και άλλα. Πρόκειται για τα πλοία HIGHSPEED 7 που κατασκευάζεται στην Τεργέστη αλλά και το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ του οποίου η μετασκευή ολοκληρώνεται στο Πέραμα. Όπως γνωρίζετε η εταιρεία μας εδώ και 2 χρόνια πέρασε στην κερδοφορία, αφού προηγουμένως κατάφερε να αναδιαρθρώσει τα δάνειά της. Αποτέλεσμα είναι σήμερα να έχει τη δυνατότητα να επενδύει σε αγορές αλλά και ανακαινίσεις πλοίων. Γεγονός, σπάνιο στις μέρες μας υπό τις παρούσες οικονομικές συνθήκες. Οι επενδύσεις αυτές έδωσαν δουλειά σε Έλληνες ναυτικούς και συνάμα ζωή στην ταλαιπωρημένη από την κρίση ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη.

Το HELLENIC HIGHSPEED προτού έρθει στη Ραφήνα ταξίδευε στις Αζόρες προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Πρόκειται για ένα πλοίο που έχει πολύ καλή ευστάθεια, που του επέτρεψε να πραγματοποιεί ταξίδια στον Ατλαντικό. Για το λόγο αυτό είμαστε σίγουροι ότι και εδώ θα τα καταφέρει. Η Ραφήνα διαθέτει υψηλό επίπεδο ακτοπλοϊκών υπηρεσιών από τα πλοία που εξυπηρετούν τις γραμμές της. Εμείς σκοπεύουμε να προσφέρουμε το κάτι παραπάνω. Το πλοίο μας διαθέτει διακριτική πολυτέλεια, μεγαλύτερη ταχύτητα, αριθμημένο κάθισμα, πολιτισμένο περιβάλλον και γενικότερα ένα μεγάλο και ευσταθές ταχύπλοο που θα εκτελεί το δρομολόγιο από τη Ραφήνα ως τη Σαντορίνη σε 5,5 ώρες».

Ιστορικό

 Το HELLENIC HIGHSPEED προτού επιστρέψει στην Ελλάδα ταξίδευε ναυλωμένο στις Αζόρες (2009), ενώ τον Οκτώβριο του 2015 έκανε ένα σύντομο πέρασμα-τεστ από τις Κυκλάδες (Λαύριο – Κέα – Κύθνος – Σύρος – Τήνος – Άνδρος – Πάρος – Νάξος – Ίος – Σίκινος – Φολέγανδρος – Κίμωλος – Μήλος – Σέριφος –  Σίφνος), αντικαθιστώντας για λίγο το ομόσταυλο ΑΡΤΕΜΙΣ στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια. Στη συνέχεια οδηγήθηκε στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη του Περάματος, όπου ανακαινίσθηκε πλήρως με ίδια κεφάλαια της εταιρείας. Το εντυπωσιακό ταχύπλοο της HSW ναυπηγήθηκε στα ιταλικά Fincantieri το 1997 και έχει χωρητικότητα 4.500grt. Έχει μήκος 100 μέτρα, πλάτος 17,1 μέτρα και βύθισμα 2,6 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 724 επιβάτες, 24 άτομα πλήρωμα και 165 Ι.Χ. Το μηχανοστάσιο του εξοπλίζεται με 4 κύριες μηχανές GEC Alsthom Ruston 20RK270 diesel συνολικής ισχύος 27.500 KW και μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 35 κόμβων.

Δρομολόγια

Το HELLENIC HIGHSPEED θα ξεκινήσει δρομολόγια στα μέσα της Μεγάλης Εβδομάδας από Ραφήνα προς Τήνο – Μύκονο – Πάρο – Ίο – Σαντορίνη, διανύοντας την απόσταση ως ακολούθως: Ραφήνα – Τήνος 2 ώρες, Ραφήνα – Μύκονος 2 ώρες 30 λεπτά, Ραφήνα – Πάρος 3 ώρες 30 λεπτά, Ραφήνα – Ίος 4 ώρες 45 λεπτά, Ραφήνα – Σαντορίνη 5 ώρες 50 λεπτά. Πλοίαρχος του είναι ο κ. Γεώργιος Δήμου και Α΄ Μηχανικός ο κ. Ευρυβιάδης Ραϊδης.

Πληροφορίες και φωτογραφίες από nautilia.gr  


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Αιγαίο: Τριάντα “πράσινα” έργα (ανάμεσά τους και το Τσικαλαριό) στα ελληνικά νησιά

Ηλεκτρικές διασυνδέσεις άνω των 2,5 δισ. για να βγουν τα νησιά από την απομόνωση. Ταμιευτήρες και φράγματα πολλαπλού σκοπού σε Κυκλάδες, Κρήτη, Δωδεκάνησα.

Χατζημάρκος από Νάξο: Ερχονται επενδύσεις 5 δις στην νησιωτική Ελλάδα

Γιώργος Χατζημάρκος: Το Ταμείο Απαναθρακοποίησης Νησιών φέρνει επενδύσεις 5 δισ. ευρώ στη νησιωτική Ελλάδα

Πρόταση Ημέρας: Ριγκατόνι με σάλτσα φέτας

Μία άλλη προσέγγιση στο φαγητό εκεί όπου η Ιταλία συναντά την Ελλάδα

Silver Alert: Χάθηκε η λεπτομύτα

Η λεπτομύτα δεν θα ξαναπετάξει: Και επισήμως εξαφανισμένο το αποδημητικό πουλί

ΣΥΡΙΖΑ – Κυκλάδες: Παραιτήσεις μελών από Τήνο και Σύρο

Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ και ποια η σχέση του με τα μέλη… Νέες παραιτήσεις

Νάξος: Διαμαρτυρία για τη σύμβαση που αφορά την απανθρακοποίηση των νησιών

Αρκετοί ήταν οι πολίτες της Νάξου, οι οποίοι εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην πολιτική της Κυβέρνησης με επίκεντρο την απανθρακοποίηση των νησιών

Κίνα: Ρομπότ με AI «έπεισε» άλλα ρομπότ να… στασιάσουν (!!!)

Ρομπότ με Τεχνητή Νοημοσύνη στην Κίνα «έπεισε» άλλα ρομπότ να... στασιάσουν και να το ακολουθήσουν (video)

Νάξος: Γιατί ο Δημήτρης Λιανός μιλάει για “ιδιαίτερη τιμή”;

Η ανάρτηση που έγινε από τον Δήμαρχο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων με αφορμή την εκδήλωση χθες Πέμπτη (21/11) στη Νάξο

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Δονούσα: Ανεμογεννήτριες καλύπτουν την Καλοταρίτισσα

φωτορεαλιστικές απεικονίσεις για το πώς θα φαίνεται το συγκεκριμένο έργο στην πλήρη του ανάπτυξη (60 ανεμογεννήτριες) στη Δονούσα

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

MSC: Βάζει στο πρόγραμμα την Σύρο, “βλέπει” τις υποδομές στη Σαντορίνη

MSC: Αντί για τέλη, επενδύσεις σε υποδομές για ανάπτυξη της κρουαζιέρας

Blue Star Ferries – Απεργία: Αλλαγές στα δρομολόγια, τι ώρα αναχωρούν Blue Star Paros και Αρτεμις

Τα δρομολόγια των πλοίων της Blue Star Ferries όπως διαμορφώνονται με βάση την απεργία της 20ης Νοεμβρίου