Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
ΑρχικήΠολιτικήΗ Κοντολέοντος δηλαδή δεν έχει ψυχή;

Η Κοντολέοντος δηλαδή δεν έχει ψυχή;

|

Σήμερα το απόγευμα (10/07, 19:00) αναμένεται να συνεδριάσει η Επιτροπή Διαβούλευσης Νάξου και Μικρών Κυκλάδων με θέμα το κυκλοφοριακό – η προκαταρκτική πρόταση από τον μελετητή κο Σπυρόπουλο και οι προτεινόμενες αλλαγές στις οδούς Μέσης και Παπανδρέου, τη πεζοδρόμηση της Αμοργού και την αλλαγή φοράς στον δρόμο από τη Νάξο προς τα Αγγίδια

 

 

Καλοκαίρι… Ιούλιος σχεδόν μέσα του μήνα πλέον και σήμερα 10 Ιουλίου θα πραγματοποιηθεί σε λίγες ώρες συνεδρίαση της Επιτροπής Διαβούλευσης Νάξου και Μικρών Κυκλάδων με μοναδικό θέμα το Κυκλοφοριακό… Για μία ακόμη φορά μέσα καλοκαιρινής περιόδου, η Δημοτική Αρχή επιλέγει να προχωρήσει αλλαγές (καλά μην βαράτε διαβούλευση είπαμε) όσον αφορά το Κυκλοφοριακό. Κι αυτό είναι ένα ζήτημα… Γιατί τώρα; Δεν θα μπορούσε να γίνει αυτή η κουβέντα δύο ή τρεις μήνες νωρίτερα; Και μην μου πείτε ότι δεν ξέραμε ποια είναι τα προβλήματα;  Η οδός Μέσης παραμένει ένα αγκάθι αφού διοχετεύετε όλη η κίνηση από τους παραλιακούς οικισμούς των Δυτικών Ακτών προς την Χώρα… Η οδός Αμοργού είναι ένα τεράστιο λάθος από τη στιγμή δεν είναι καν …δρόμος κι όμως δέχεται όλα τα οχήματα από την πλατεία Πρωτοδικείου (νυν Ευριπαίου) προς το πάρκινγκ που σχεδόν πάντα είναι γεμάτο… Επίσης είναι γνωστό ότι ο δρόμος προς τα Αγγίδια από τον κεντρικό δρόμο ήταν λάθος η φορά του ενώ τελευταία μπήκε στο τραπέζι και η πρόταση για δύο κατευθύνσεις της οδού Παπανδρέου (αντί για κάθοδος) μετά από αίτημα πολιτών…

Με το ίδιο σκεπτικό γιατί δεν μιλάμε και για την Κοντολέοντος; Και εκεί δεν υπάρχουν αιτήματα από πολίτες και επιχειρηματίες για αλλαγή της φοράς του δρόμου; Γιατί δεν πιάνουμε την Παπαρηγοπούλου (Λεοφ. Νάξου – Γλινάδου) που έχει ανάγκη από υποδομές για τους πεζούς ή και την Παπαβασιλείου που επίσης πνίγει τους πεζούς από τη στιγμή που δεν υπάρχουν ουσιαστικά πεζοδρόμια; Η γιατί δεν βρίσκουμε ένα τρόπο να κάνουμε καλύτερη τη ζωή όσων δραστηριοποιούνται γύρω από τη πλατεία Πρωτοδικείου (νυν Ευριπαίου) αλλά κάθε βράδυ έχουμε σκληρή μάχη ανάμεσα σε αυτοκίνητα και πεζούς για το ποιος θα …περάσει πρώτος; Και εν τέλει τι θα γίνει με την «κλειστή πόλη» και τη δημοτική συγκοινωνία ως λύση αυτού;

Βλέπετε σε όλα αυτά υπάρχει απάντηση… Και έρχεται μέσα από την τεχνική έκθεση (φάση Β), του μελετητή Αναστάσιου Σπυρόπουλου, ο οποίος παρέδωσε την προκαταρκτική πρότασή του (με ουκ ολίγες εναλλακτικές) τον περασμένο Ιανουάριο… Και στόχος δεν είναι άλλος από την επέκταση της κυκλοφοριακής μελέτης στη Δημοτική Κοινότητα Νάξου…

Και οι πληροφορίες που έρχονται μας αναφέρουν ότι από την συνολική πρόταση του κου Σπυρόπουλου ουσιαστικά θα προωθηθούν τέσσερις αλλαγές… Η πεζοδρόμηση έως τη μέση για την οδό Μέσης, η πεζοδρόμηση της Αμοργού και η κάθοδος από την Πλατεία Πρωτοδικείου προς το πάρκινγκ θα γίνεται μέσω της οδού Κωμιακής και τέλος, θα έχουμε την αλλαγή στη φορά του δρόμου στην Οδό Αγγιδίων από το κεντρικό δρόμο προς τα Αγγίδια, στον οικισμό έξω από την Χώρα της Νάξου… Ααα και βέβαια η Παπανδρέου, ο δρόμος μπροστά στην Εθνική Τράπεζα και το υποκατάστημα της ΔΕΗ να γίνει διπλός από μονός που είναι τώρα…

Γιατί την Παπανδρέου;

Οκ… Κάθε κίνηση απ΄ αυτές έχει μία λογική… Πχ η πεζοδρόμηση της Αμοργού ήταν αναγκαίο κακό από τη στιγμή που ο δρόμος δεν ήταν καν ..δρόμος.  Παραμένει όμως το ζήτημα της πλατείας αφού θα συνεχίσει να δέχεται όλη την κίνηση προς το πάρκινγκ που δυστυχώς το καλοκαίρι είναι γεμάτο… Από εκεί και πέρα, η Μέσης λογικό είναι να πεζοδρομηθεί – έστω κι ως ένα σημείο από τη στιγμή που έχει πρόβλημα με το πλάτος του δρόμου.

Όμως, η Παπανδρέου γιατί να γίνει διπλής κατεύθυνσης; Τα πρωινά ήδη αποτελεί ένα μπέρδεμα με τους οδηγούς που σταματούν έξω από Εθνική και ΔΕΗ για να πληρώσουν. Τώρα με το διπλής κατεύθυνσης ουσιαστικά προσθέτουμε κι άλλα αυτοκίνητα. Κι από τη στιγμή που η Παπανδρέου γίνεται διπλής κατεύθυνσης και δεν υπάρχει στη πρόταση Σπυρόπουλου γιατί δεν αλλάζουμε και την Κοντολέοντος; Εκεί δεν έχει υπογραφές δημοτών; Εκεί δεν ερημώθηκε ο δρόμος όσον αφορά την επιχειρηματικότητα; Πάλι έχουμε δύο μέτρα και δύο σταθμά δηλαδή;

Όσο για τις προτάσεις για αύξηση του πλάτους των πεζοδρομίων τόσο στην Παπαβασιλείου όσο και στην Παπαρηγοπούλου, νομίζω ότι ήρθε η ώρα των πραγματικά γενναίων αποφάσεων. Εάν θέλουμε μία πόλη με καλύτερη ποιότητα ζωής, τότε είναι απαραίτητη η αύξηση του πλάτους των πεζοδρομίων… Το προτείνει άλλωστε και η μελέτη… Κι αυτό γιατί έως σήμερα πεζοδρόμια δεν έχουμε…

Αααα Σε περίπτωση μη απαρτίας η Επιτροπή θα συνεδριάσει ανεξαρτήτως αριθμού παρόντων μελών τη Τρίτη 11 Ιουλίου την ίδια ώρα και τόπο.


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Αμοργός: Προκήρυξη θέσεως Επιμελητή Α’ για το Κέντρο Υγείας

Προκήρυξη θέσεως Επιμελητή Α’ για το Κέντρο Υγείας Αμοργού - Ειδικότητες και τι προσφέρει ο δήμος

Springer Reisen: Αεροπορική σύνδεση από Βιέννη σε Πάρο, Νάξο και Μήλο

Νέες συνδέσεις με τις Κυκλάδες από τη Βιέννη το καλοκαίρι του 2025

Γλυπτά Παρθενώνα: Θα έρθουν στην Ελλάδα με … δανεισμό το 2025?

Θα έρθουν τελικά πιο κοντά σε λύση Βρετανικό Μουσείο και ελληνική κυβέρνηση το 2025;

Σίκινος: Η Νεικώ πάει Λονδίνο, ποιος ο λόγος;

Η Επισκοπή Σικίνου και η Νεικώ ταξιδεύουν στη βρετανική πρωτεύουσα

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Κυκλάδες: Προκήρυξη 22 θέσεων σε 14 Κέντρα Υγείας (!!!)

Κέντρα Υγείας: 324 προσλήψεις γιατρών – Προθεσμίες και ειδικότητες - Η προκήρυξη αφορά και στις 7 Υγειονομικές Περιφέρειες (ΥΠΕ) της Ελλάδας, για 12 ειδικότητες

Αιγαίο: Τριάντα “πράσινα” έργα (ανάμεσά τους και το Τσικαλαριό) στα ελληνικά νησιά

Ηλεκτρικές διασυνδέσεις άνω των 2,5 δισ. για να βγουν τα νησιά από την απομόνωση. Ταμιευτήρες και φράγματα πολλαπλού σκοπού σε Κυκλάδες, Κρήτη, Δωδεκάνησα.

Χατζημάρκος από Νάξο: Ερχονται επενδύσεις 5 δις στην νησιωτική Ελλάδα

Γιώργος Χατζημάρκος: Το Ταμείο Απαναθρακοποίησης Νησιών φέρνει επενδύσεις 5 δισ. ευρώ στη νησιωτική Ελλάδα

Πρόταση Ημέρας: Ριγκατόνι με σάλτσα φέτας

Μία άλλη προσέγγιση στο φαγητό εκεί όπου η Ιταλία συναντά την Ελλάδα

The Voice: Ο Ναξιώτης Κουτελιέρης και η συγκίνηση της Παπαρίζου (video)

Μπορεί ο Μιχάλης Κουτελιέρης να μην πέρασε στον επόμενο γύρο του The Voice όμως η σχέση του με την Κλαύδια έφερε δάκρυα στα μάτια της; Παπαρίζου (video)

Νάξος – Μητσοτάκης: Συμμετοχή στη λιτανεία και καφέ για χαλάρωση

Στη Νάξο βρίσκεται από το πρωί ο πρωθυπουργός της Ελλάδας Κυριάκος Μητσοτάκης

Ενδοκυκλαδικά: Το “Αρτεμις” κάθε Τρίτη θα ενώνει τη Σύρο με τη Παροναξία και τη Σαντορίνη

Αλλαγή στο δρομολόγιο του "Αρτεμις"... Δείτε πως θα κινείται κάθε Τρίτη

Πάρος: Ο καπετάν – Χρήστος Τζουάνης “έφυγε” από την ζωή

Στα 42 του χρόνου ο cpt Χρήστος Τζουάνης έφυγε από τη ζωή ...

Αμοργός: Εννέα μέτρα μετακινήθηκε ο υποθαλάσσιος πυθμένας και έδωσε τον σεισμό του 1956

Διεθνής ερευνητική ομάδα ρίχνει «φως» στις αιτίες του καταστροφικού σεισμού του 1956 στην Αμοργό - Τι λέει η Εύη Νομικού

Νάξος: Από την 1η Ιουνίου ξεκινάει η αεροπορική σύνδεση με Ηράκλειο

Η Νάξος μετά την Θεσσαλονίκη αποκτά αεροπορική σύνδεση και με το Ηράκλειο - Δύο φορές από την 1η Ιουνίου και έως τα μέσα Οκτωβρίου

Δονούσα: Ανεμογεννήτριες καλύπτουν την Καλοταρίτισσα

φωτορεαλιστικές απεικονίσεις για το πώς θα φαίνεται το συγκεκριμένο έργο στην πλήρη του ανάπτυξη (60 ανεμογεννήτριες) στη Δονούσα

Blue Star Ferries: Το “Paros” επιστρέφει αύριο (23/11) κι όχι Κυριακή από Αμοργό

Οι αλλαγές που δρομολογούνται σε τρία πλοία της Blue Star Ferries ελέω καιρικών συνθηκών - ποια είναι;

Νάξος: Επίσκεψη εξπρές του Μητσοτάκη με συνοδεία αξιωματούχων σε τρία αεροπλάνα (!!!)

Τρία αεροσκάφη της Olympic Air θα μεταφέρουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τους συνοδούς του στη Νάξο – Η ώρα άφιξης και αναχώρησης

MSC: Βάζει στο πρόγραμμα την Σύρο, “βλέπει” τις υποδομές στη Σαντορίνη

MSC: Αντί για τέλη, επενδύσεις σε υποδομές για ανάπτυξη της κρουαζιέρας