Αρχές Αυγούστου αναμένεται να μπει στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια το «Κιάρα», το πάλαι ποτέ «Ιεράπετρα» στη θέση του Aqua Spirit” που παίρνει κι αυτό το δρόμο για τον Καναδά
Τέλη Νοεμβρίου του 2014 και φωτιά από άγνωστη αιτία ξεσπά στο επιβατικό/οχηματαγωγό πλοίο «Ιεράπετρα Λ», λίγη ώρα μετά τον απόπλου του από το λιμάνι του Μπρίντεζη της Ιταλίας. Η φωτιά ξέσπασε στο μηχανοστάσιο του πλοίου, ενώ αυτό βρίσκονταν εν πλω, 25 ναυτικά μίλια από το Ιταλικό λιμάνι. Με τις προσπάθειες του πληρώματος αλλά και με τα συστήματα πυρασφάλειας και πυρόσβεσης που διαθέτει το πλοίο, η φωτιά έσβησε πριν επεκταθεί και σε υπόλοιπα καταστρώματα. Στο πλοίο δεν υπήρχαν επιβάτες… Από την επόμενη ημέρα, την 30η Νοεμβρίου του 2014, το πλοίο περνάει στην …. Ιστορία. Η όχι; Η ακτοπλοϊκή εταιρεία Sea Jets το αγοράζει μαζί με το «ΛΑΤΩ» και ρισκάρει, όταν οι άλλοι είπαν ότι δεν μπορεί να ταξιδέψει.. Και από τον περασμένο Φεβρουάριο δίνεται μία μάχη με το χρόνο ώστε ο «Ιεράπετρα» να είναι και πάλι αξιόπλοο. Και το πιο εντυπωσιακό; Αρχές Αυγούστου έρχεται στην Παροναξία όπως όλα δείχνουν…
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα «Arxipelagos.com» η ανακατασκευή του ολοκληρώνεται και με νέο όνομα «Κιάρα» είναι έτοιμο να αποκτήσει εκ νέου ενεργό ρόλο στο Αιγαίο.
Τα συνεργεία της SEAJETS εργάζονται με εντατικούς ρυθμούς εδώ και μήνες στο συμβατικό πλοίο της εταιρείας και έτσι πραγματοποιήθηκαν εκτός των άλλων και εκτεταμένες λαμαρινοδουλειές, ώστε να γίνει ξανά λειτουργικό, αξιόπλοο και αξιόπιστο, για να αναλάβει το νέο του πρώτο ρόλο, που σύμφωνα με τις πληροφορίες μας θα είναι στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, στη θέση του Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA SPIRIT», το οποίο θα μας αφήσει σύντομα για να φύγει για τον Καναδά, καθώς έχει πωληθεί εδώ και μήνες. Οπότε αν όλα πάνε καλά, γύρω στις 4-5 Αυγούστου αναμένουμε το Ε/Γ-Ο/Γ «ΚΙΑΡΑ» στις Κυκλάδες!
Να σημειώσουμε ότι το «Ιεράπετρα» ναυπηγήθηκε το 1975 στην Ιαπωνία, στα Ναυπηγεία KANDA DOCKYARDS. Πρώτο του όνομα, ήταν το GREEN ARCH κι εκτελούσε δρομολόγια ανάμεσα στην Χιροσίμα και στην Οζάκα. Το 1991 αγοράζεται από την ANEK LINES και με το όνομα ΚΥΔΩΝ, ξεκινά τα δρομολόγια στην γραμμή Πάτρα-Ιταλία. Το 1995 πραγματοποιείται στο πλοίο μία ευρεία μετασκευή στην Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος, μετονομάζεται σε ΤΑΛΩΣ και συνεχίζει τα δρομολόγια του στην ίδια γραμμή. Το 1999 περνάει στην πλοιοκτησία της LANE SEA LINES, οπότε και παίρνει το σημερινό του όνομα ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ Λ. Με τα σινιάλα της LANE πραγματοποιεί δρομολόγια προς τον Άγιο Νικόλαο Κρήτης, την Σητεία και την Κασοκαρπαθία, ενώ στη λίστα των λιμανιών που προσεγγίζει προστίθεται και η Ρόδος. Το 2009 επιστρέφει στην ANEK LINES πραγματοποιώντας πολύωρα όσο και δύσκολα ταξίδια στα Δωδεκάνησα και την Κασοκαρπαθία.
Το μήκος του φτάνει τα 137 μέτρα, ενώ το πλάτος του τα 22 μέτρα. Έχει βύθισμα 5,81 μέτρα. Και έχει τη δυνατότητα μεταφοράς ακόμη και 800 επιβατών ενώ ταξιδεύει (με βάση το προηγούμενο καθεστώς) με ταχύτητα έως και 16.5 κόμβων