Με καπετάνιο και πρώτο μηχανικό που δεν έχουν καν συμπληρώσει τα 35 τους χρόνια, το Tera Jet με ιταλική φινέτσα αποδεικνύει ότι είναι το ωραιότερο και πιο γρήγορο πλοίο που κυκλοφορεί στις Κυκλάδες αυτή τη περίοδο
Θυμάμαι την πρώτη φορά που το είχα δει… Ήταν μόλις αναχωρούσε από το λιμάνι της Νάξου για τη Σαντορίνη… Πρέπει να ήταν πριν από τρία ή τέσσερα χρόνια… Μου είχε κάνει εντύπωση η ταχύτητά του…. Με είχε πλησιάσει κάποιος και μου είχε ψιθυρίσει σχεδόν συνωμοτικά «Δύο φορτηγά πετρέλαιο καίει μέχρι να φτάσει στη …Στελίδα»… Ε και; Σκέφτηκα… Μου άρεσε. Ήταν εντυπωσιακό… Γρήγορο και όμορφα σχεδιασμένο… Τι απάντησα «Ναι, αλλά τα αξίζει τα …λεφτά του». Το Tera Jet είναι πλέον εδώ… σε καθημερινή βάση από τη Ραφήνα προς την Παροναξία. «Κουβαλάει» μαζί του αρκετή κουβεντούλα… στα καφενεία, στα τουριστικά πρακτορεία… Λες και το ζηλεύουν…. Η ουσία είναι πάντως ότι δεν περνάει απαρατήρητο. Πώς να το κάνει άλλωστε: 145 μέτρα μήκος… και με 44 μίλια τελική… Και στο τιμόνι; Ένας καπετάνιος που δεν είχε συμπληρώσει καν τα 35 του χρόνια. Λες και ταιριάζει γάντι στη ρήση ενός λιμενικού που είχε δηλώσει πριν από δύο χρόνια βλέποντας τη κίνηση στο λιμάνι της Νάξου «θέλαμε δεν θέλαμε …. Πίστα φόρμουλας το κάναμε…»
Και σήμερα στην ιστοσελίδα enandro.gr είδαμε μία πολύ όμορφη αναφορά…. Αξίζει να τη διαβάσετε πατώντας στο λινκ που υπάρχει εδώ.… Εμείς απλά αναφέρουμε μερικά απ αυτά που μας έκαναν εντύπωση… «Το βλέπαμε να έρχεται από μακριά και θαυμάζαμε την ιταλική φινέτσα του. Τις γραμμές και τις νωχελικές κινήσεις του. …. Όπως όλα τα ταχύπλοα δεν έχει εξωτερικά καταστρώματα. Κάτι που του στερεί το παιχνιδιάρικο σχήμα και το ταξιδιάρικο ύφος. Αλλά αυτό του προσδίδει αυστηρότητα και ενότητα στη γραμμή…. Από μπροστά δείχνει λίγο εσωστρεφές. Σαν κουστουμαρισμένος κύριος που σε κοιτά προσεκτικά, ενώ εσύ τον κοιτάς περίεργος και σκέφτεσαι: «τι μπορεί να κρύβει αυτός…» Το ιταλικό ντιζάιν – ακόμα και στα πλοία – είναι πάντα προχωρημένο. Από τον γερό-Αβέρωφ, που τον βλέπεις ακόμα και σήμερα στις φωτογραφίες και σου θυμίζει κομψή τριήρη, μέχρι αυτό το πλοίο, που θυμίζει βέλος. Ναι, οι ιταλοί εντυπωσιάζουν και στα πλοία….. Συναντήσαμε τον κυβερνήτη και τον πρώτο μηχανικό στη γέφυρα. Είχαν ολοκληρώσει το δρομολόγιο. Η έκπληξη: δύο πολύ νέοι άνθρωποι. Πρόσχαροι, φιλικοί, άνετοι, καθημερινοί, χαρούμενοι!!! Νομίζετε πως λέμε πολλά; Μάλλον όχι. Κυβερνήτης, αριστερά, ο Γιάννης Βουτσελάκος, 34 χρονών με καταγωγή από Ναύπλιο. Πρώτος μηχανικός, δεξιά, ο Νίκος Κούτρας, 30 χρονών με καταγωγή από Σάμο. Μια άλλη γενιά αξιωματικών…. Στο τέλος της επίσκεψης κατεβαίνουμε προς την έξοδο με τον Γιάννη και τον καπετάν Γιώργη αρχιπλοίαρχο της εταιρείας Ηλιόπουλου. Η κουβέντα χαλαρή. Όλα γύρω φαντάζουν οικεία. Αν και είναι πρώτη φορά σε τέτοιο πλοίο. “Τελικά είναι οι άνθρωποι που κάνουν το πλοίο κι όχι το πλοίο τους ανθρώπους Ή, μάλλον τα πλοία παίρνουν κάτι από τον χαρακτήρα τον ανθρώπων που τα κουμαντάρουν” σχολιάζω… Γελάνε και οι δύο και συμφωνούν.
Ενημέρωση
Και να σημειώσουμε εδώ ότι κάθε μέρα από σήμερα 17 Ιουνίου κινείται στη γραμμή Ραφήνα – Τήνο – Μύκονο – Πάρο – Νάξο και επιστροφή… Ωρα αναχώρησης στις 7.40 το πρωί…
Όλα τα εισιτήρια οικονομικής θέσης (αριθμημένο κάθισμα αεροπορικού τύπου) σε ειδική προσφορά:
ΡΑΦΗΝΑ – ΤΗΝΟΣ 25 ευρώ
ΡΑΦΗΝΑ – ΜΥΚΟΝΟΣ 27 ευρώ
ΡΑΦΗΝΑ – ΠΑΡΟΣ 28 ευρώ
ΡΑΦΗΝΑ – ΝΑΞΟΣ 29 ευρώ
Μοναδικά σαλόνια Club Class και Platinum Class
με καθίσματα με πλήρη ανάκληση και στήριξη για όλο το σώμα, που πρακτικά μετατρέπονται σε κρεβάτι,
με τιμές από 38,00 ευρώ.