Όταν έχεις ένα όνομα οφείλεις να το …συντηρείς. Και το διάσημο εστιατόριο «Nammos» στη Μύκονο εγκατέστησε τις πιο ακριβές ξαπλώστρες (κόστους 5000 ευρώ έκαστη) προκειμένου να ικανοποιήσει το απαιτητικό πελατολόγιο, αλλά και να ενισχύσει τον μύθο του ως ένα από τα καλύτερα beach bars του πλανήτη
Η φράση «ο δρόμος της υπερβολής οδηγεί στο παλάτι της σοφίας» ταιριάζει μερικώς στη μικροσκοπική παραλία της Ψαρούς και σίγουρα σε ό,τι έχει να κάνει με την υπερβολή στα καλύτερά της. Χάρη στο απαιτητικό πελατολόγιο, που δεν διστάζει σε μερικές ώρες να ξοδέψει ποσά από 5.000 μέχρι 10.000 ευρώ για να βιώσει την πολυτέλεια του «Nammos», φέτος αποφασίστηκε μια luxury ανανέωση της παραλίας από την τριάδα των ιδιοκτητών – κίνηση που κρίθηκε επιβεβλημένη προκειμένου να δοθεί μια πινελιά έξτρα πολυτέλειας στην πιο διάσημη παραλία του νησιού, την οποία επισκέπτονται εκπρόσωποι του διεθνούς jet set, μεγιστάνες του πλούτου και σταρ του Χόλιγουντ. Ετσι οι 300 νέες ξαπλώστρες μαζί με τα στρώματα και τις ομπρέλες δεσπόζουν από την αρχή της φετινής σεζόν στην ακρογιαλιά του μικρού κόλπου, κλέβοντας την παράσταση σε ένα νησί που η λέξη «κρίση» απλά δεν υπάρχει.
Η λέξη «ανανέωση», η οποία έχει καταστεί απαγορευτική στο σύνολο σχεδόν των τουριστικών επιχειρήσεων λόγω της βαθιάς κρίσης και των φόρων, κρίθηκε απαραίτητη από τον Ζαννή Φραντζέσκο, τον Κωνσταντή Κουσαθανά και τον Σάμι Ιμπραήμ προκειμένου να δώσουν ένα νέο άρωμα πολυτέλειας στην πιο διάσημη παραλία του «Νησιού των Ανέμων», εκεί όπου δεν φυσάει ποτέ. Γι’ αυτό δεν δίστασαν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και να ξοδέψουν 1,5 εκατ. ευρώ για τις 300 νέες ξαπλώστρες που παρήγγειλαν, μαζί με τις ομπρέλες και τα στρώματα, την άνεση των οποίων απολαμβάνουν ήδη οι θαμώνες του «Nammos».
Ότι καλύτερο
Η συγκεκριμένη ξαπλώστρα είναι της εταιρείας Seora, με έδρα στη Μεγάλη Βρετανία, και ονομάζεται Riviera Sunbed. Είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη από μαόνι και ατσάλι κορυφαίας ποιότητας. Ο σχεδιαστής της είναι ο Ελληνας Αντώνης Λογοθέτης, ο οποίος εξηγεί πώς προέκυψε η νέα ξαπλώστρα του «Nammos» που κοστίζει μόνη της, χωρίς το στρώμα της Loro Piana που επιλέχθηκε, 2.800 ευρώ. Με το στρώμα της ιταλικής εταιρείας που κοστίζει 1.000 ευρώ και την ομπρέλα της φίρμας Tuuci από το Μαϊάμι, η τιμή της οποίας είναι 1.200 ευρώ, το συνολικό κόστος ανέρχεται στο διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 5.000 ευρώ. Κι όπως σημειώνει: «Ως σχεδιαστής της εταιρείας η ιδέα μου ήταν να δημιουργήσω ένα νέο look, βασισμένο στην πολυτέλεια των γιοτ, το οποίο, όμως, ταυτόχρονα δημιουργεί μια μοναδική εμπειρία παραλίας που αντανακλά την ατμόσφαιρα και την τοποθεσία όπου βρίσκεται το “Nammos”».
Υπερβολή
Το αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με τις ομπρέλες της Tuuci, που ήρθαν από το Μαϊάμι, αλλά και τις νέες πετσέτες για τις οποίες πλήρωσαν 160.000 ευρώ, είναι σίγουρα εντυπωσιακό. Κάτι που διαπίστωσαν ήδη και οι πελάτες της διάσημης παραλίας, μια κατηγορία ανθρώπων των οποίων η πλειονότητα προέρχεται από το εξωτερικό και φυσικά δεν φείδεται χρημάτων. Είναι αυτοί που την περσινή σεζόν κατανάλωσαν, σύμφωνα με πληροφορίες, από τα τέλη Μαΐου μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 36.000 φιάλες εκλεκτής γαλλικής σαμπάνιας, ανοίγοντας κατά μέσο όρο 300 μπουκάλια την ημέρα από brands όπως η Moet & Chandon και η Armand de Brignac. Πρόκειται για ρεκόρ του «Nammos», το οποίο ξεπέρασε σε κατανάλωση αφρώδη οίνου ακόμη και διάσημα beach clubs, όπως το «Nikki Beach» της Κυανής Ακτής κ.ά. Πάντως οι νέες ξαπλώστρες του έγιναν γρήγορα talk of the island και όσοι τυχεροί τις δοκίμασαν πληρώνοντας 90 ευρώ το σετ των δύο με την ομπρέλα είχαν μόνο τα καλύτερα να πουν για την άνεση και την αύρα Ριβιέρας που αποπνέουν, μαζί με τη λάμψη της ματαιοδοξίας των ανθρώπων που τις απολαμβάνουν.