Δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το «Νήσος Ρόδος» αναλαμβάνει να πραγματοποιεί την … κρουαζιέρα του Αιγαίου. Δύο φορές την εβδομάδα (Δευτέρα – Παρασκευή) από Παροναξία προς Βόρειο Αιγαίο και Καβάλα από τις 12 Ιουνίου – Επιστροφή (Πέμπτη – Κυριακή) με νέα ώρα έλευσης (στις 10.30 το βράδυ) για Πειραιά
Απόγευμα Δευτέρας… Λίγο μετά τις 8 το βράδυ. Στις 13 Ιουνίου του 2016 και το λιμάνι της Νάξου «γεμίζει». Ο λόγος; Μα από το εντυπωσιακό «Νήσος Ρόδος» της Hellenic Seaways, ενός πλοίου με μέγεθος κοντά στα 200 μέτρα (192 για την ακρίβεια) που πραγματοποιεί το πρώτο του ταξίδι από το Πειραιά προς την …Καβάλα έχοντας ως ενδιάμεσους σταθμούς τα …μισά λιμάνια των Κυκλάδων (Πάρος – Νάξος), Δωδεκανήσου, Κεντρικού και Βορείου Αιγαίου πριν καταλήξει στην Καβάλα. Και αυτό το μοναδικό δρομολόγιο διάρκειας περίπου 24 ωρών, έμοιαζε λίγο ως «Κρουαζιέρα στο Αιγαίο», αποτελούσε πόθο για ουκ ολίγους από τους νησιώτες και έγινε πέρυσι πραγματικότητα… Μετρήστε λιμάνια: Πάρος, Νάξος, Πάτμος, Άγιος Κήρυκος, Φούρνοι, Βαθύ, Χίος, Μυτιλήνης, Λήμνος και Καβάλα. Ουφ….
Εντυπώσεις
Και το δρομολόγιο κράτησε έως τα μέσα Σεπτεμβρίου. Οι εντυπώσεις; Άφησε μία γεύση γλυκόπικρη. Από τη μία οι επιχειρηματίες είδαν να ενώνονται λιμάνια που σίγουρα μπορούν να λειτουργήσουν ώστε να ενωθούν οικονομικά τα νησιά σε όλο σχεδόν το Αιγαίο, αλλά οι 24 ώρες και οι όποιες καθυστερήσεις προκάλεσαν αρκετά αρνητικά σχόλια στους επιβάτες… Ίσως γιατί δεν κατάλαβαν καλά το θέμα… Κρουαζιέρα. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς υπήρξε αρκετή κουβέντα για το εάν θα επιστρέψει ή όχι σ’ αυτό το δρομολόγιο η Hellenic Seaways… Μάλιστα, τον περασμένο Οκτώβριο μάθαμε μέσα από την ιστοσελίδα ellinikaktoploia.net ότι είναι σχεδόν κλεισμένη η πώληση του «Νήσος Ρόδος» σε εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Αμερική και θα γίνει το 2ο πλοίο μετά το Ιθάκη που θα περάσει τον Ατλαντικό. «το πλοίο στα νέα του καθήκοντα θα ταξιδεύει ναυλωμένο από την νέα του πλοιοκτήτρια εταιρία, ενώ να θυμίσουμε πως πριν από τέσσερα χρόνια περίπου, είχε ζητηθεί από την «ALAS International Holdings», για να ταξιδεύει ναυλωμένο στην γραμμή Κολομβία – Παναμά χωρίς ωστόσο να προχωρήσει η ναύλωση αυτή».
Παροναξία
Τελικά δεν έφυγε… Και στο πρώτο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, στα τέλη Ιανουαρίου 2017 έγινε γνωστό ότι θα δρομολογηθεί εκ νέου… Απλά το ζήτημα ήταν ο χρόνος. Και με το πέρας του τελευταίου Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που έλαβε χώρα στη Νάξο την Παρασκευή, έγινε γνωστό ότι από τις 12 Ιουνίου, όπως και πέρυσι δηλαδή, το συγκεκριμένο δρομολόγιο και με το πλοίο «Νήσος Ρόδος» θα ενεργοποιηθεί… Αρχικά βέβαια, το «Νήσος Ρόδος» από τις 31 Μαΐου και έως 12 Ιουνίου θα κινείται έως το Κεντρικό Αιγαίου, δηλαδή: α) Πειραιάς – Σύρος – Μύκονος – Πάτμος – Άγιος Κήρυκος Ικαρίας – Καρλόβασι Σάμου – Βαθύ Σάμου, β) Πειραιάς – Πάτμος – Άγιος Κήρυκος Ικαρίας – Βαθύ Σάμου και γ) Πειραιάς – Πάτμος – Άγιος Κήρυκος Ικαρίας – Βαθύ Σάμου.
Και στη συνέχεια από τις 12 Ιουνίου και έως τα τέλη Σεπτεμβρίου θα βγουν οι βόρειες Κυκλάδες (Μύκονος – Σύρος) θα ενταχθεί η Παροναξία και θα φτάσουμε έως την Καβάλα… και το δρομολόγιο όπως αναφέραμε και νωρίτερα (Δευτέρα – Παρασκευή στις 20:00 και επιστροφή στις Πέμπτη – Κυριακή αλλά αντί για τις 18:30 θα έρχεται στις 10:30) θα είναι: Πειραιάς – Πάρος – Νάξος – Πάτμος – Αγ. Κήρυκος – Φούρνοι – Βαθύ – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Καβάλα.