Τρίτη, 22 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΤεχνολογίαΈνας στους δέκα ψεύδεται στα social media

Ένας στους δέκα ψεύδεται στα social media

|

«Επιδειξιομανείς» είναι όλο και περισσότεροι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στα social media, αφού χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους, να συγκεντρώσουν όσα περισσότερα «likes» μπορούν και να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους.

«Επιδειξιομανείς» είναι όλο και περισσότεροι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στα social media, αφού χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να κάνουν επίδειξη στους φίλους τους, να συγκεντρώσουν όσα περισσότερα «likes» μπορούν και να νιώσουν καλά με τον εαυτό τους.

Ωστόσο, σε αυτήν τους την προσπάθεια για κοινωνική επιβεβαίωση, οι άνθρωποι παίζουν με την αλήθεια προσπαθώντας όλο και περισσότερο να ωραιοποιήσουν τη ζωή τους.

Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από νέα έρευνα της Kaspersky η οποία αποδεικνύει πως ένα στους δέκα παραποιεί την αλήθεια στα social media προσπαθώντας να εκμαιεύσει όλο και περισσότερα «likes» για τις αναρτήσεις του.

Σύμφωνα με την έρευνα  στο βωμό των «likes» οι άνδρες είναι πιο πιθανό να αναρτήσουν προσωπικές τους πληροφορίες σε σύγκριση με τις γυναίκες. Ένας στους δέκα (9%) θα αναρτούσε μία προσωπική του γυμνή φωτογραφία σε σύγκριση με μόλις 5% των γυναικών. Επίσης, το 13% των ανδρών θα αναρτούσε φωτογραφία φίλου που φοράει κάτι αποκαλυπτικό. 

Για να τραβήξουν την προσοχή και να εξασφαλίσουν έναν σημαντικό αριθμό «likes», περίπου ένας στους δέκα (12%) προσποιείται ότι είναι «κάπου» ή κάνει «κάτι», το οποίο μπορεί να μην είναι απόλυτα αληθές. Για τους άνδρες, το νούμερο αυτό ανέρχεται στο 14%, γεγονός που δηλώνει ότι αρκετοί θα προτιμούσαν να προσελκύσουν την προσοχή των υπολοίπων στα social media παρά να μοιραστούν μια ρεαλιστική απεικόνιση της ζωής τους.

Επίσης, η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι άνδρες είναι ευαίσθητοι σχετικά με τον αριθμό των «likes» που συγκεντρώνουν στα social media. Μάλιστα, για χάρη των «likes» οι άνδρες είναι περισσότερο πρόθυμοι σε σύγκριση με τις γυναίκες να αποκαλύψουν κάτι ντροπιαστικό ή εμπιστευτικό για τους συνεργάτες, τους φίλους ή τους εργοδότες τους. Έτσι, το 14% των ανδρών δηλώνει πως θα αποκάλυπτε κάτι εμπιστευτικό για κάποιον συνεργάτη σε σύγκριση με το 7% των γυναικών, το 13% είναι πρόθυμο να αναρτήσει κάτι εμπιστευτικό για τον εργοδότη του και το 12% θα αποκάλυπτε κάτι ντροπιαστικό για κάποιον φίλο του συγκρινόμενο με το 6% των γυναικών.

Μάλιστα οι άνδρες αναστατώνονται σε περίπτωση που δεν συγκεντρώσουν τα «likes» που επιθυμούν. Το 24% των ανδρών ανησυχεί μήπως τα «like» στις δημοσιεύσεις τους είναι λίγακαι θεωρηθούν από τους φίλους τους μη δημοφιλείς σε σύγκριση με το 17% των γυναικών. Επιπροσθέτως, το 29% των ανδρών παραδέχεται πως θυμώνει αν κάποιος που έχει σημασία γι’ αυτούς δεν κάνει «like» στις δημοσιεύσεις τους.

Στο κυνήγι των «likes», οι άντρες τείνουν να παρουσιάζουν τον εαυτό τους και τους φίλους τους υπό ένα πιο «επικίνδυνο» πρίσμα, το οποίο, σύμφωνα με την Δρ. Astrid Carolus, Ψυχολόγο των Μέσων στο Πανεπιστήμιο του Würzburg, «ευθυγραμμίζεται με την παραδοχή ότι οι άνδρες δεν επικεντρώνονται τόσο στην κοινωνική αρμονία και είναι μάλλον πιο πρόθυμοι να πάρουν ρίσκα». Έτσι, το 15% των ανδρών αποκάλυψε ότι θα δημοσίευε μια φωτογραφία φίλων υπό την επήρεια αλκοόλ σε σύγκριση με το 8% των γυναικών, το 12% θα δημοσίευε φωτογραφία με αποκαλυπτικά ρούχα, και το 9% των ανδρών είναι έτοιμο να δημοσιεύσει ακόμα και μια γυμνή φωτογραφία του σε σύγκριση με το μόλις 5% των γυναικών.

Ο Evgeny Chereshnev, επικεφαλής των Social Media της Kaspersky Lab συμφωνεί, αλλά προειδοποιεί ότι αυτή η επικίνδυνη συμπεριφορά στα social media μπορεί να θέσει τους ανθρώπους σε κίνδυνο. «Στην προσπάθειά τους να βρουν κοινωνική έγκριση, οι άνθρωποι έχουν σταματήσει να βλέπουν τα όρια ανάμεσα σε αυτά που είναι εντάξει να μοιραστούν και σε αυτά που είναι καλύτερα να κρατηθούν ιδιωτικά». σχολίασε. Και συνέχισε, «Αλλά είναι σημαντικό να προστατεύσουμε τον εαυτό μας, καθώς και την ιδιωτικότητα των άλλων. Η έρευνα δείχνει ότι το 58% των ανθρώπων αισθάνεται άβολα και αναστατωμένο όταν οι φίλοι του δημοσιεύουν φωτογραφίες του που δεν θέλει να δημοσιοποιηθούν. Συνολικά, οι άνθρωποι πρέπει να είναι πιο ενημερωμένοι, να κατανοούν τις πληροφορίες που μοιράζονται στα social media και να εγκαταστήσουν λογισμικό ασφαλείας στις συσκευές τους για να προστατεύσουν τους εαυτούς τους και τους αγαπημένους τους από τις ψηφιακές απειλές».


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

Βατικανό: Η ταφή του Πάπα Φραγκίσκου, το πένθος, η επόμενη ημέρα

Ο Πάπας Φραγκίσκος έφυγε... Οι επιθυμίες του για την ταφή του και η επόμενη ημέρα

Κυκλάδες – Real Estate: Πάρος και Μύκονος κοντράρονται για την πρωτοκαθεδρία

Μύκονος και Πάρος ανταγωνίζονται για την κορυφή του real estate στις Κυκλάδες

BBC για Σαντορίνη: «Could an almighty eruption destroy a dreamy Greek island?»

Το BBC News πέρασε μια μέρα στο βρετανικό πλοίο Discovery που κάνει έρευνες στην Καλντέρα

Βατικανό: Εκοιμήθη ο Πάπας Φραγκίσκος

Τη Δευτέρα του Πάσχα σε ηλικία 88 ετών έφυγε από τη ζωή ο Πάπας Φραγκίσκος

Σύρος: Άνοιξαν οι εγγραφές για το μοναδικό Stoiximan AegeanBall Festival 2025!

Η αναμονή τελείωσε και η αγαπημένη σου μπασκετική απόδραση βρίσκεται μόνο μερικά κλικ μακριά, από τον προγραμματισμό σου

Πάρος: Έρχεται το 4th Paros Way και θα συναρπάσει!

Στις 24 -25 Μαΐου 2025 η Πάρος φιλοξενεί το 4th Paros Way και αναμένεται να συναρπάσει τους συμμετέχοντες.

ΠΟΕΔΗΝ: Στα ύψη το κόστος στέγασης για τους γιατρούς στα νησιά

Τα νησιά γεμάτα επισκέπτες αλλά άδεια από γιατρούς – Στα ύψη το κόστος στέγασης για υγειονομικούς - Κραυγή αγωνίας από την ΠΟΕΔΗΝ

Ελλάδα: Έρχονται νομοσχέδια για την αξιοποίηση των ακινήτων του Δημοσίου

Τα νομοσχέδια θα θέσουν νέες βάσεις για το καθεστώς που διέπει την καταγραφή και διαχείριση της μεγάλης ακίνητης περιουσίας

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο τραπεζικός Νίκος Ι. Μαργαρίτης

Εφυγε από τη ζωή ο Νίκος Ι. Μαργαρίτης - Η κηδεία θα γίνει την Τετάρτη 10:30 στο νεκροταφείο Ζωγράφου στον Ιερό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης

Σε απόγνωση οι Ευρωπαϊκές αεροπορικές. Πως η αύξηση των επιβατών δημιουργεί προβλήματα

Το φαινόμενο των αυξανόμενων καθυστερήσεων σε πτήσεις απειλεί να εκτροχιάσει την καλοκαιρινή περίοδο και τις ισολογιστικές επιδόσεις εταιρειών στην Ευρώπη.

Αμοργός: Με πυροτεχνήματα και λουλούδια, η υποδοχή του “Express Skopelitis” (video)

Αργά το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης (15/04) το Express Skopelitis μετά από σαράντα και πλέον ημέρες έφτασε στα Κατάπολα - δείτε την υποδοχή από τους κατοίκους (video)

Νάξος: Ενα ακόμη ξενοδοχείο 4 αστέρων “έρχεται” στο νησί

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Πρέβελης: Το πλοίο που αγαπήθηκε και μισήθηκε όσο κανένα άλλο

Το "Πρέβελις" βρίσκεται στην Ελευσίνα, έτοιμο για το τελευταίο του ταξίδι προς τη Τουρκία και μία αναπληρώτρια καθηγήτρια στην Ανάφη μοιράζεται τις σκέψεις της για το πλοίο

Φιλώτι: Εφυγε από τη ζωή ανήμερα της ονομαστικής του εορτής ο Λεωνίδας Ανωμερίτης

Ο ΣΦΕΑ αποχαιρετά τον συναγωνιστή του Λεωνίδα Δ. Ανωμερίτη - Μεγάλη Πέμπτη η κηδεία του στο κοιμητήριο της Νέας Σμύρνης

Νάξος – Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου την Μεγάλη Παρασκευή (video)

Νάξος - Καστράκι: Πότε θα γίνει η περιφορά του Επιταφίου στο Καστράκι στην Παναγία Γρηγορούσα (χρονοδιάγραμμα)

Νάξος – Airbnb: Εσοδα σε ετήσια βάση που αγγίζουν και τα 33.000 ευρώ (!!!)

Σύμφωνα με στοιχεία από το τελευταίο 12μηνο, νησιωτικοί προορισμοί, όπως η Μύκονος και η Σαντορίνη, προσφέρουν τα υψηλότερα έσοδα στην Ελλάδα, με ετήσιο τζίρο ανά καταχώρηση που ξεπερνά τις 43.000 ευρώ.

Νάξος: Εφυγε από τη ζωή ο τραπεζικός Νίκος Ι. Μαργαρίτης

Εφυγε από τη ζωή ο Νίκος Ι. Μαργαρίτης - Η κηδεία θα γίνει την Τετάρτη 10:30 στο νεκροταφείο Ζωγράφου στον Ιερό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης

Naxos Vibe: Οι σεισμοί στη περιοχή της Σαντορίνης και η “απάντηση” της Νάξου

Πώς οι Σεισμοί στη Σαντορίνη Επηρέασαν τις Κρατήσεις και Πώς η Νάξος Απαντά με Μια Δυνατή Σεζόν

Κυκλάδες – Πάσχα: “Κόντρες” μεταξύ SeaJets και Attica Group για τα έκτακτα δρομολόγια

«Η ενέργεια της Attica δεν αποτελεί απλώς μία επιθετική επιχειρηματική κίνηση, αλλά μια ευθεία υπονόμευση του κοινωνικού ρόλου της ακτοπλοΐας και πλήγμα στην νησιωτικότητα», δηλώνει ο Όμιλος Sea Jets - Η απάντηση της Attica Group

Αμοργός- Χοζοβιώτισσα: Ένας μοναχός, ένα παιδί, μια εικόνα χίλιες λέξεις

Πολύς κόσμος επιλέγει τους Ιερούς χώρους των μοναστηριών για να ζήσει τις μέρες της Μ. Εβδομάδας και του Πάσχα σιωπηλά και ήρεμα όπως ακριβώς αρμόζει στη μεγαλύτερη γιορτή της Χριστιανοσύνης.