Ο Γιάννης Μαργαρίτης με την διπλή ιδιότητα (Προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων και Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών) μιλάει για την σεζόν που έρχεται τουριστικά αλλά και για τα κέρδη του πρόσφατου γαστρονομικού ταξιδιού στη Νέα Υόρκη
Η σεζόν θα είναι καλή… θα έχει έναν δυνατό Ιούνιο ενώ θα υπάρξει επιμήκυνση και τον Σεπτέμβριο… Όμως, το πρόβλημα παραμένει ο Μάιος… Και η γαστρονομία βοηθάει.. Ανοίγει μία νέα πόρτα, αυτή της Αμερικής. Τα προϊόντα της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου κέρδισαν την αγορά των Αμερικανών και λειτουργούν ως πρεσβευτής για τα νησιά μας…»
Της Μαρίας Μάκαρη
Ποιος τα λέει αυτά; Μα ο Αντιπεριφέρειαρχης και Πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Νάξου κος Γιάννης Μαργαρίτης, ο οποίος βρέθηκε τη Δευτέρα στο ραδιοθάλαμο του Aegean Voice 107,5 «Η Φωνή του Αιγαίου». Και μίλησε στην εκπομπή ‘’Carpe Diem’’ «Άδραξε την ημέρα» και ο τόνος της φωνής του αλλά και τα στοιχεία που έδωσε αφήνουν να εννοηθεί ότι η σεζόν θα είναι πολύ καλή…..
Ο κ. Μαργαρίτης, αρχικά, επιβεβαίωσε τα κείμενα που θέλουν τα νησιά του Αιγαίου να έχουν φτάσει ήδη στο όριο των κρατήσεων τους. Όπως όλα δείχνουν τα νησιά μας πρόκειται να ‘’βουλιάξουν’’ από τους τουρίστες φέτος ενώ, σύμφωνα με τον ίδιο, η Σαντορίνη είναι εκείνη που σήκωσε πρώτη την ‘’κόκκινη σημαία’’ λόγω overbooking.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Νάξου δεν στάθηκε μόνο στην μια πλευρά του νομίσματος αλλά με αφορμή τα προαναφερθέντα έκανε νύξη στο συγκοινωνιακό σύστημα και στις υποδομές των νησιών μας τα οποία δεν είναι έτοιμα να υποδεχτούν τον κόσμο.
Τέλος, κινούμενος στα πλαίσια της συνέντευξης, ο κ. Μαργαρίτης αναφέρθηκε στην συμμετοχή των Κυκλάδων στο παγκοσμίως αναγνωρισμένο James Beard Foundation, την σημαντικότερη εκδήλωση γαστρονομικού ενδιαφέροντος που πραγματοποιείται στην Αμερική. Στην εκδήλωση έλαβαν μέρος πέντε Κυκλαδίτες Σεφ από τα νησιά της Ρόδου και την Μυκόνου εκπροσωπώντας το Νότιο Αιγαίο με τον τίτλο ‘’Gifts from Greece’’χρησιμοποιώντας ελληνικά προϊόντα.
Τα οφέλη είναι μέγιστα σύμφωνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Γιάννη Μαργαρίτη καθώς μέσα από αυτήν την συμμετοχή γίνεται ανέξοδη διαφήμιση της ελληνικής κουζίνας. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ‘’Η γαστρονομία αποτελεί μετρήσιμα το δεύτερο κίνητρο για τους επισκέπτες.’’
Ακούστε την συνέντευξη…