Στο διαδίκτυο μπορεί κανείς να βρει το πρόγραμμα των τουριστικών δράσεων του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για το 2017…
Και όμως έχουμε … πρόγραμμα και μάλιστα τουριστικής προβολής,. Το ένα πολιτιστικό σοκ μετά το άλλο… Αίφνης είδαμε εκπροσώπους του Δήμου και μάλιστα με επικεφαλής τον Δήμαρχο στις εκθέσεις που έως τώρα ούτε ζωγραφιστές δεν τις θέλαμε.. Και βέβαια πήγαμε, γυρίσαμε και είμαστε ικανοποιημένοι. Όσο για το δεύτερο και μεγαλύτερο σοκ; Ανακαλύψαμε ότι έχουμε και πρόγραμμα τουριστικής προβολής, Και με …στόχους και με δράσεις. Και μετά λέτε ότι δεν πρόκειται για θαύμα… Από τα μεγαλύτερα της σύγχρονης εποχής… Α και να σημειώσουμε ότι στην εισηγητική έκθεση Δαπανών για τον προϋπολογισμό του 2017 δεν υπάρχει κωδικός για δράσεις τουριστικής προβολής. Υπάρχει βέβαια έως το 2016 και δη τον Οκτώβριο. Αλλά για το 17 τίποτα. Αρα; Θαύμα….
Οπότε πάμε… Να και οι στόχοι του προγράμματος… Είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της αποδοτικότερης προβολής του Δήμου και των τουριστικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο νησί για το έτος 2017 και η αύξηση της τουριστικής κίνησης στο νησί. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δράσεις οι οποίες ακολουθούν τις τάσεις του σύγχρονου Τουριστικού Μarketing συμπεριλαμβανομένου του σχεδιασμού και της εκπόνησης στρατηγικής. Περιλαμβάνονται επίσης, δράσεις τουριστικής προβολής στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα προβολής και ενημέρωσης, υλοποιώντας συγκεκριμένες ενέργειες συμπεριλαμβανομένης και της στελέχωσης των εκθεσιακών συμμετοχών στις κύριες αγορές του εξωτερικού, της οργάνωσης προωθητικών ενεργειών και γενικά της χρήσης όλων των απαραίτητων «εργαλείων» προσέγγισης των αγορών – στόχων.
Και περνάμε και στους άξονες του προγράμματος.
Οι βασικοί άξονες του προγράμματος καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος των διαθέσιμων εργαλείων και τεχνικών για την προβολή του τουριστικού προϊόντος Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, ενώ αξιοποιείται σαν κυρίαρχο στοιχείο η προβολή της πολιτισμικής και ιστορικής ταυτότητας του νησιού, σε συνδυασμό με μορφές εναλλακτικού τουρισμού που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν.
1. Πρακτική Υποστήριξη γραφείου Τουρισμού
2. Επιπρόσθετες Υπηρεσίες Προώθησης- Διαδικτυακό Μάρκετινγκ
3. Διοργάνωση συνεδρίων, ημερίδων και εκδηλώσεων
4. Συμμετοχή σε Τουριστικές Εκθέσεις
5. Δράσεις για την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού6. Εκτύπωση Προωθητικού υλικού
7. Αναμνηστικά Δώρα
8. Αποστολή εντύπων σε εκθέσεις
9. Φωτογράφιση
10. Φιλοξενία φυσικών προσώπων και αντιπροσωπειών
11. Διοργάνωση Σεμιναρίων
12. Πιστοποίηση Πεζοπορικών Μονοπατιών