Τετάρτη, 9 Απριλίου, 2025
ΑρχικήΤουρισμόςΞενοδοχειακό marketing από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

Ξενοδοχειακό marketing από το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων

|

Διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων» διοργανώσει ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αύριο (01/03) και μεθαύριο (02/03) στη Χώρα Νάξου και εισηγητής δεν είναι άλλος από τον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα ο οποίος στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με το Δήμο Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για θέματα τουριστικής ανάπτυξης 

Με τη πρόκληση της νέας τουριστικής περιόδου και με τις προοπτικές να μιλούν για ένα «καυτό» καλοκαίρι σε επίπεδο επισκεψιμότητας, ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων αναλαμβάνει …δράση. Και διοργανώνει αύριο και μεθαύριο (1 και 2 Μαρτίου) διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων». Εισηγητής, ο γνωστός στους Ναξιώτες επιχειρηματίες Δρ. Δημήτρης Κούτουλας που είχε συνεργαστεί και στο παρελθόν με το Δήμο για θέματα τουριστικής ανάπτυξης.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ – με ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία της online επικοινωνίας – οι οποίες έχουν εφαρμογή όχι μόνο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και στα τουριστικά καταλύματα κάθε άλλης μορφής. Κυρίως όμως θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής.  Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί μια προσφορά του Δήμου στους τουριστικούς επαγγελματίες της Νάξου.

Αναλυτικά το δελτίο Τύπου αναφέρει:

Ένα διήμερο εντατικό σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ: Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων» θα διοργανώσει ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων στις 1 και 2 Μαρτίου στη Χώρα Νάξου. Εισηγητής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, ένας ιδιαίτερα έμπειρος επαγγελματίας του μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός. Το διήμερο σεμινάριο θα διεξαχθεί απογευματινές ώρες (3-9 μ.μ.) και θα φιλοξενηθεί στην αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου.

Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές μάρκετινγκ – με ιδιαίτερη έμφαση στα εργαλεία της online επικοινωνίας – οι οποίες έχουν εφαρμογή όχι μόνο στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αλλά και στα τουριστικά καταλύματα κάθε άλλης μορφής. Κυρίως όμως θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής. Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με άκρως πρακτικό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν και αποτελεί μια προσφορά του Δήμου στους τουριστικούς επαγγελματίες της Νάξου.

Θεματολογία

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ»  θα καλυφθεί, συγκεκριμένα, η εξής θεματολογία:

  • Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικά καταλύματα άλλης μορφής
  • Κατανοώντας την αγορά του ξενοδοχείου
  • Θέματα στρατηγικού σχεδιασμού
  • Τα εργαλεία του μάρκετινγκ: Το «Marketing Mix»
  • Branding ξενοδοχείων
  • Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου με έμφαση στο upselling και το cross-selling στα επιμέρους τμήματα (Room Division, F&B, Spa)
  • Αναπτύσσοντας μια δυναμική διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου
  • Παραγωγή content υψηλής ποιότητας
  • Ανάπτυξη ιστοσελίδας
  • Τοποθέτηση στις μηχανές αναζήτησης (SEO – SEM)
  • Διαδικτυακές κρατήσεις
  • Email marketing και eNewsletter
  • Social Media
  • Mobile Marketing
  • Τεχνικές δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας
  • Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων του ξενοδοχείου

Το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ» απευθύνεται πρωτίστως:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής
  • σε διευθυντές και υπαλλήλους ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  • σε όσους εργάζονται – ή ενδιαφέρονται να εργαστούν – στο χώρο του ξενοδοχειακού μάρκετινγκ και των πωλήσεων
  • σε όσους παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακών εφαρμογών καθώς και υπηρεσίες μάρκετινγκ σε ξενοδοχεία (π.χ. κατασκευαστές ιστοσελίδων, διαφημιστικές εταιρίες, γραφίστες, γραφεία δημοσίων σχέσεων κοκ.)

Όσοι θα παρακολουθήσουν το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ»:

  • θα κατανοήσουν πώς μπορούν να αυξήσουν τα έσοδα και την κερδοφορία της επιχείρησής τους αξιοποιώντας κάθε πρόσφορη ευκαιρία λ.χ. από πλευράς των tour operators, στην αγορά των μεμονωμένων τουριστών, στην αγορά των ταξιδιών ειδικών ενδιαφερόντων κοκ.
  • θα μάθουν με πρακτικό τρόπο να σχεδιάσουν βήμα-βήμα ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα μάρκετινγκ για το ξενοδοχείο τους
  • θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς θα αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα περιορισμένο κονδύλι μάρκετινγκ
  • θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς θα ιεραρχήσουν και θα εκμεταλλευτούν τα πολυάριθμα εργαλεία μάρκετινγκ – συμβατικά και διαδικτυακά – προς όφελος του ξενοδοχείου τους
  • θα μάθουν για την ένταξη της διαδικτυακής προβολής στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου τους
  • θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους και εν γένει της διαδικτυακής τους παρουσίας
  • θα πάρουν πληροφορίες χρήσιμες για την επιλογή και τη συνεργασία με εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες μάρκετινγκ και διαδικτυακής προβολής.

Όσοι από τους συμμετέχοντες ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση της δικής τους επιχείρησης προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.

Βιογραφικό

Ο εισηγητής του σεμιναρίου Δρ. Δημήτρης Κούτουλας, με πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και διδακτορική διατριβή στο Τουριστικό Μάρκετινγκ, εργάζεται από το 1990 ως σύμβουλος και ως project manager σε θέματα τουρισμού, ξενοδοχείων, γαστρονομίας, πολιτισμού και μάρκετινγκ επιχειρήσεων και χωρών. Έχει υλοποιήσει έργα μάρκετινγκ, σχεδιασμού τουριστικής πολιτικής και επικοινωνιακές ενέργειες παγκόσμιας εμβέλειας σε συνολικά 30 χώρες, ενώ τυγχάνει διεθνούς αναγνώρισης για το επιστημονικό του έργο.

Το πελατολόγιό του περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, ξενοδοχειακές και άλλες επιχειρήσεις καθώς επίσης υπουργεία και τουριστικούς οργανισμούς.

Από το 2014 ο Δ. Κούτουλας εργάζεται ως Επίκουρος Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πατρών, όπου διδάσκει τα μαθήματα Διοίκηση Ξενοδοχείων, Διοίκηση Τουριστικών Οργανισμών, Τουριστικό Μάρκετινγκ και Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Έχει επίσης διδάξει σε άλλα πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Αυστρίας, της Γερμανίας και της Νότιας Αφρικής, ενώ διενεργεί σεμινάρια για διευθυντικά και ανώτερα στελέχη ξενοδοχείων καθώς και τουριστικών και δημοσίων οργανισμών. Έχει προσκληθεί ως ομιλητής σε εκατοντάδες επιχειρηματικά και τουριστικά συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Δελτίο Τύπου Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων 


Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του Naxos Press - τώρα και στο Google News

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τελευταία νέα
Δημοφιλή

ΕΚΑΒ: Από τη Πάρο ξεκινάει η νέα εποχή των αεροδιακομιδών

Ξεκίνησαν οι αεροδιακομιδές ασθενών με ελικόπτερα στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου – Όλο το σχέδιο για την καλύτερη μεταφορά - Οι πρώτες πτήσεις στην Πάρο

Ιος – Δήμος: Ζητούμενο ο εξωραϊσμός και η καθαριότητα κτηρίων ενόψει Πάσχα

Ο Δήμος Ιητών με ανακοίνωσή του ζητάει τον εξωραϊσμό και την καθαριότητα των κτηρίων ενόψει της Πασχαλινής Περιόδου

Πάρος: Δηλώνει έτοιμη να υποδεχτεί τους επισκέπτες για τη νέα τουριστική σεζόν

Πανέτοιμη δηλώνει η Πάρος για την υποδοχή των επισκεπτών τόσο για τη περίοδο του Πάσχα όσο και για την εν γένει τουριστική περίοδο

Κυκλάδες: Πήραν …πράσινο φως πέντε νέα ξενοδοχεία, σε ποια νησιά;

Σε ποια νησιά των Κυκλάδων θα δούμε τα νέα πέντε ξενοδοχεία που πήραν ..πράσινο φως;

Πρόταση Ημέρας – Αγιο Ορος: Χταποδοκεφτέδες αρωματικοί, με πλιγούρι

Η πρόταση της ημέρας για φαγητό μας έρχεται από το Αγιο Ορος... Τετάρτη και το θαλασσινό έχει την τιμητική του

Τέλη Κυκλοφορίας: Από 10 Απριλίου με το μήνα για αυτοκίνητα με ακινησία

Από 10 Απριλίου τέλη κυκλοφορίας με το μήνα για αυτοκίνητα σε ακινησία

Champions League – Προημιτελικά: “Πλημμυρίζει” το Παρίσι από γκολ

Προημιτελική φάση του Champions League και Πάμε Παρίσι: Παρί εναντίον Αστον Βίλα και ποντάρουμε στα γκολ

ΠΝΑι: Χρονοδιάγραμμα έκδοσης και ανανέωσης δελτίων μετακίνησης ατόμων με αναπηρία

Έως τις 30 Νοεμβρίου θα ανανεώνονται και θα εκδίδονται τα δελτία μετακίνησης Ατόμων με Αναπηρία

Απεργία 9ης Απριλίου: Σε κλοιό η χώρα, δεμένα τα πλοία, καθηλωμένα τα αεροπλάνα

Σε απεργιακό κλοιό η χώρα: Πώς θα κινηθούν λεωφορεία, μετρό και τρόλεϊ -Δεμένα τα πλοία, τι θα γίνει με τα ταξί, καθηλωμένα τα αεροπλάνα

Αμερική: Σε ισχύ οι νέοι δασμοί, στο 104% στα εμπορεύματα της Κίνας, θα υπάρξει αντίδραση;

Σε ισχύ τέθηκε το δεύτερο κύμα των δασμών του Ντόναλντ Τραμπ σε δεκάδες χώρες, που αγγίζουν το 104% στα εισαγόμενα από την Κίνα προϊόντα, καθώς εντείνεται ο εμπορικός πόλεμος του προέδρου των ΗΠΑ με το Πεκίνο.

Προκρατήσεις περιόδου 2025: Ανοδικά κινούνται νησιά, όπως η Ίος (+38%), και η Νάξος (+14%)

Τουρισμός: Αισιόδοξα τα πρώτα μηνύματα – Οι προορισμοί «έκπληξη» που κερδίζουν τους τουρίστες

Πάσχα – Ακτοπλοϊκά Εισιτήρια: Κι όμως για τη Νάξο η μείωση αγγίζει το -13% (πίνακες)

Στο τραπέζι βρίσκεται η πιθανή αύξηση τη θερινή περίοδο, με φόντο τις αλλαγές στη χρήση καυσίμων και τις συνεχιζόμενες διαπραγματεύσεις μεταξύ του υπουργείου Ναυτιλίας και των ακτοπλοϊκών εταιριών.

Σεισμική Ακολουθία: Η Νάξος μετακινήθηκε κατά 2,8 εκατοστά προς τα βόρεια-βορειοδυτικά

Οι μετακινήσεις των νησιών, οι τέσσερις φάσεις της σεισμικής κρίσης στη Σαντορίνη και τα διδάγματα για τους επιστήμονες

kerras cruises: Προσκυνηματική εκδρομή στην Σχοινούσα, εορτή της Παναγίας Ακαθής

Σάββατο 5 Απριλίου και με την Kerras Crouises υπάρχει δυνατότητα μετακίνησης στη Σχοινούσα για την εορτή της Παναγίας Ακαθής

SeaJets: Ξεκινάει σήμερα η καθημερινή σύνδεση Πειραιά – Κρήτη μέσω Κυκλάδων

Από σήμερα Παρασκευή 4 Απριλίου ξεκινάει - για πρώτη φορά τόσο νωρίς - με δύο ταχύπλοα η σύνδεση Πειραιάς - Κρήτη μέσω Κυκλάδων

Blue Star Ferries: Εκτακτη δρομολόγηση του “Blue Star Paros” στη γραμμή Πειραιάς – Νάξος

Πότε θα πραγματοποιηθεί η έκτακτη δρομολόγηση του Blue Star Paros στη γραμμή Πειραιάς - Πάρου - Νάξου

Square Lime: Η Νάξος κινείται ανοδικά (έως 15%), ζητούνται ξενοδοχεία σε Σύρο – Μήλο

Μπουτίκ ξενοδοχεία: Τα νησιά που κερδίζουν το 2025 – Ο Αύγουστος βγαίνει... εκτός υψηλής σεζόν

Blue Star Naxos: Αλλαγή ημέρας δρομολογίου, επιστρέφει Σάββατο κι όχι Κυριακή

Σάββατο αντί για Κυριακή η επιστροφή του Blue Star Naxos από Αμοργό και Μικρές Κυκλάδες προς Πειραιά

Αθηνόραμα – Κυκλάδες: Το “Αρακλειά ” ανάμεσα στα καλύτερα εστιατόρια για το 2025

Στα Βραβεία Ελληνικής Κουζίνας του Αθηνοράματος, το Αρακλειά 3η συνεχόμενη χρονιά βραβεύεται στην κατηγορία Παραδοσιακής Ελληνικής Κουζίνας - Τα εστιατόρια των Κυκλάδων που βραβεύτηκαν

Νάξος: Οι φίλοι του Ολυμπιακού βγάζουν σε δημοπρασία φανέλες για καλό σκοπό

Οι φίλοι του Ολυμπιακού βγάζουν σε δημοπρασία μέσω διαδικτύου φανέλες ερυθρόλευκων παικτών για καλό σκοπό..