Με σλόγκαν «ο άνθρωπός σας, σας περιμένει», ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης είναι αποφασισμένος να σταθεί στο πλευρό όσων προβληματίζονται από την καθημερινότητα και να τους βοηθήσει να την αντιμετωπίσουν με θάρρος
Εκείνο το παλιό σλόγκαν της πάλαι ποτέ Ηλεκτρονικής Αθηνών το θυμάστε; Το «Έλα , Αλέκο» καλέ… με το αρκουδάκι στο τηλέφωνο όπου ανακοίνωνε τις τιμές και τις προσφορές προς το κοινό και όλοι γελούσαν… Ε αυτό το σλόγκαν έρχεται στο μυαλό όλων, μετά την απόφαση της Κυβέρνησης να δημιουργήσει hot line, στην ειδική γραμμή του Μαξίμου όπου θα απαντάει ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης και οι συνεργάτες του. Και γιατί θα τηλεφωνεί κάποιος στη γραμμή του …Αλέκου; Μα για να πει τα προβλήματα της καθημερινότητας του…
Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ο υπουργός Επικρατείας είναι ο άνθρωπος που έχει το κέφι να αντιμετωπίσει όσο γίνεται πιο αποτελεσματικά τα ζητήματα της καθημερινότητας… Είδατε τι έγινε με όσους αναζητούν τρόφιμα στους κάδους απορριμμάτων; Ο Αλέκος τους εξαφάνισε.
Φύσει φιλομαθής ο Αλέκος Φλαμπουράρης φαίνεται ότι δεν αρκείται σε όσα ξέρει με σιγουριά ο ίδιος. Θέλει να δει τι άλλο μπορεί να σκαρφιστούν σαν πρόβλημα οι αντίπαλοι της κυβέρνησης για να την εκθέσουν και να της χαλάσουν τη διάθεση.
Γι’ αυτό με 150 μόλις προσλήψεις έφτιαξε στο υπουργείο του μια νέα υπηρεσία συμβουλών. Όπου οι πολίτες θα του λένε τα (δήθεν) προβλήματά τους κι εκείνος – καθώς κατέχει το κληρονομικό αριστερό χάρισμα – θα τους δίνει τις λύσεις που αρμόζουν σε κάθε πρόβλημα. Όπως ενημέρωσε μάλιστα μέσω non-paper ο ίδιος ο Αλέκος Φλαμπουράρης και οι εξειδικευμένοι συνεργάτες του είναι έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν τις πιο προχωρημένες μεθόδους των μέντιουμ του εξωτερικού προκειμένου να απαντήσουν τόσο σε αισθηματικά θέματα όσο και σε θέματα οικονομικών ή καριέρας.
Ζητάμε τη συμβολή σας
Από εκεί και πέρα με βάση την ανακοίνωση της Κυβέρνησης απευθύνεται «σε όλους τους πολίτες και ζητάμε τη συμβολή τους για να βελτιώσουμε όσα μας δυσκολεύουν στην καθημερινή μας ζωή και κυρίως στην επαφή με το σύνολο της κρατικής δομής και λειτουργίας».
Έτσι, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν τα αιτήματα ή παράπονα και καταγγελίες:
στην ηλεκτρονική σελίδα: kathimerinotita.gov.gr (μέσω υποβολής φόρμας)
στην ηλεκτρονική διεύθυνση: kathimerinotita@ypep.gr
Επίσης, στα τηλέφωνα:
2103385314, φαξ: 2103385317, email: a.flampouraris@parliament.gr
2103385305, φαξ: 2103385210, email: ypep.co@ypep.gr
2103385100, φαξ: 2103385109, email: ypep.co@ypep.gr
Και όπως καταλήγει η ανακοίνωση: «Η επίλυση των προβλημάτων θα είναι το κύριο μέλημά μας και ταυτόχρονα η αξιολόγηση, η ομαδοποίηση και η επεξεργασία ώστε να διερευνήσουμε τις δυνατότητες παρέμβασης και να οδηγηθούμε σε ευρύτερες κυβερνητικές πρωτοβουλίες και δράσεις που θα βελτιώνουν την ποιότητα ζωής»
Με πληροφορίες από το moufanet.gr