Το ελληνικό δαιμόνιο χτυπάει… Κρατήσεις για ξαπλώστρες σε αρκετά νησιά των Κυκλάδων (ανάμεσά τους και η Νάξος) μέσω ηλεκτρονικής κράτησης από την εφαρμογή Plazz και τώρα το πιο εντυπωσιακό είναι ότι αναλαμβάνει τη προώθησή της η Marketing Greece
Μέχρι τώρα ξέραμε… κράτηση σε αεροπλάνο, πλοίο, εστιατόριο, κινηματογράφους αλλά και θέατρα. Όμως, υπάρχει από πέρυσι και μία ακόμη περιοχή όπου μπορεί να κάνεις κάποιος κράτηση. Και δεν είναι άλλη από την …ξαπλώστρα το καλοκαίρι. Όχι δεν είναι αστείο. Είναι πραγματικότητα. Και έχει ξεκινήσει από τα τέλη του 2015, πέρυσι όμως έγινε ευρύτερα γνωστή αλλά φέτος θα ανέβει ένα ακόμη …επίπεδο κι αυτό γιατί αναλαμβάνει τη προώθησή της εφαρμογής η Marketing Greece…
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή… Μιλάμε για την εφαρμογή “Plazz” του Μάνου και Λευτέρη οι οποίοι και ήταν οι εμπνευστές αυτής της ξεχωριστής εφαρμογής.
Πως το σκέφτηκαν; Ο Μάνος Πατεράκης αρκέστηκε να δηλώσει «Πήγα στα Χανιά για διακοπές στην προσπάθεια μου να απολαύσω την παραλία και μετά από διαδρομή 45 λεπτών έφτασα και δεν έβρισκα ξαπλώστρα. Όλες ήταν πιασμένες. Με την επιστροφή μου στο γραφείο δημιουργήσαμε την plazz». Από την πλευρά του, ο Λευτέρης Φαρμακάκης σημειώνει ότι «Η δική μας αμοιβή είναι μετά από κάθε κράτηση. Είναι πολύ καλό ειδικά για τους γονείς γιατί μπορούν να κλείσουν πρώτοι ξαπλώστρα και να παίζουν τα παιδιά τους στην άμμο… Μπορείτε να κλείσετε από μια έως τέσσερις ομπρέλες»
H ελληνική πατέντας εφαρμογή δοκιμάστηκε ολόκληρο το 2015 στην πλαζ του Αστέρα Βουλιαγμένης, και πέρυσι ταξίδεψε σε Μύκονο, Κρήτη, Κέρκυρα, Τζια, Σαντορίνη, Χαλκιδική, Αντίπαρο, Νάξο και Ζάκυνθο. Και φέτος ζητάει να επεκταθεί σε όλο και περισσότερες παραλίες ενώ δεν θα έλεγε όχι και στο εξωτερικό. Η τιμή για την κάθε ξαπλώστρα ξεκινάει από 16 ευρώ.
Αναβάθμιση
Κι εδώ μπαίνει η Marketing Greece, η οποία αναγνωρίζοντας τη δυναμική και την προστιθέμενη αξία που μπορεί να λάβει το ελληνικό τουριστικό προϊόν μέσα από την αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας, υποδέχεται στην ομάδα των υποστηρικτών της, την ελληνική ψηφιακή πλατφόρμα Plazz. Η έξυπνη εφαρμογή Plazz, προσφέροντας μια πρωτοποριακή υπηρεσία, ενισχύει το τουριστικό προϊόν “Sun & Beach” και ενδυναμώνει την εμπειρία των επισκεπτών, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες απαιτήσεις του κοινού.
Πως λειτουργεί;
Με τη συγκεκριμένη εφαρμογή, οι λουόμενοι μπορούν να επιλέξουν την παραλία που τους ενδιαφέρει, να ορίσουν την ημέρα και την ώρα που θα την επισκεφθούν, την ακριβή θέση της ξαπλώστρας στην παραλία, αλλά και να την προπληρώσουν μέσω της πιστωτικής ή χρεωστικής τους κάρτας!
Όσο για τον τρόπο λειτουργίας της; Ο ενδιαφερόμενος απλά επιλέγει στην οθόνη του υπολογιστή, του κινητού ή του τάμπλετ του μία από τις προτεινόμενες παραλίες, τσεκάρει τη διαθεσιμότητα σε ξαπλώστρες και εισάγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να την επισκεφθεί, προχωρώντας στην online κράτηση. Τα υπόλοιπα (πληρωμή και απόδειξη πληρωμής) λειτουργούν ακριβώς όπως και στις εφαρμογές με τις οποίες κάνει κάποιος κράτηση εισιτηρίων για αεροπλάνα, πλοία ή κινηματογράφους.
Ωστόσο, όπως όλες οι διαδικτυακές συναλλαγές, έτσι και το Plazz έχει τους δικούς του όρους – κατ’ ορισμένους μειονεκτήματα. Συγκεκριμένα:
n Η κράτηση δεν ισχύει για όλη την ημέρα. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως η ξαπλώστρα δεν περιμένει τον λουόμενο δυο και τρεις ώρες μετά τη δηλωμένη ώρα άφιξής του στην παραλία. Η κράτηση έχει ισχύ έως 45 λεπτά μετά την ώρα που έχει δηλωθεί.
n Σε περίπτωση κακοκαιρίας, ο ενδιαφερόμενος δεν έχει δικαίωμα ακύρωσης της κράτησης και επιστροφής των χρημάτων του ή συμψηφισμού τους.
n Ωστόσο, ο λουόμενος μπορεί να ακυρώσει την κράτησή του μέχρι και 48 ώρες πριν από τη δηλωμένη ώρα άφιξής του στην παραλία.
Με πληροφορίες από την Startupper